KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
McCann
MediaCom
Liczba wyszukanych artykułów: 31
Fantasia promowana w najnowszej kampanii
Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji ...
2024-09-24 Soft drinks
firmy:
Danone
,
hoh
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Fantasia
Fantasia promowana w najnowszej kampanii
×
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę napoju Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
,
24/7Communication
,
Easy Hell
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Kolekcja ubrań inspirowana marką Coca-Cola
Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła "Express Your Taste" jako analogii do wyrażania siebie ...
2020-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Brave
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Mieszkańcy miast decydują o trasie świątecznych ciężarówek Coca-Cola
Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom ...
2019-11-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
O swoich ikonach świąt przypomina Coca-Cola w tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, dwa spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy ...
2019-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy - pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in. silne ...
2019-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
×
Coca-Cola zachęca do wspólnych posiłków
Od kwietnia na polskim rynku emitowana jest nowa odsłona kampanii reklamowej "Razem smakuje lepiej", w której Coca-Cola chce podkreślić, że niezależnie od dzielących różnic czy poglądów - wspólny posiłek niesie za ...
2019-04-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola zachęca do wspólnych posiłków
×
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Coca-Cola "Ikona powraca" z udziałem wyjątkowego duetu ambasadorskiego Fronczewski-ReZi. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola. "Ikona powraca" to efekt konsekwentnie ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Kampania Coca-Cola z Piotrem Fronczewskim i Rezim
×
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
W ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola przygotowała dla konsumentów kolejną niespodziankę. Na polskim rynku debiutuje właśnie limitowana edycja Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie zero cukru dostępny ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Cynamonowa Coca-Cola specjalnie na święta
×
poprzedni
następny
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
Rozpoczęła się świąteczna kampania Coca-Coli realizowana pod hasłem "Podaruj radość i bądź #jakMikołaj". W tym roku marka zachęca do tego, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei ...
2018-11-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
Pankreator
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Rusza świąteczna kampania Coca-Coli
×
poprzedni
następny
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
Od połowy września w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml. Design opakowań nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Unikalna edycja jest częścią umowy ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Puszki Coca-Cola inspirowane koszulkami reprezentacji
×
poprzedni
następny
Coca-Cola promuje Fuze Tea
Producent napojów rozpoczął drugą fazę kampanii reklamowej marki Fuze Tea. Jej bohaterami są Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym wideo zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko ...
2018-07-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Fuze Tea
Influencer komentatorem sportowym w kampanii Coca-Coli
W kwietniu ruszyła kampania Coca-Coli "Gotowi na emocje". W jej ramach nawiązano współpracę z influencerem Izakiem, czyli Piotrem Skowyrskim. Tegoroczne działania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa aktywacja marki na ...
2018-04-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną oraz członkinią jury Top Chef. Wśród zaplanowanych ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię "Gotowi na emocje". Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get) ...
2018-04-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
×
Coca-Cola gotowa na mundial
Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła kampanię pod hasłem "Gotowi na emocje". Marka przygotowała spot reklamowy, którego koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki ...
2018-04-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola gotowa na mundial
×
Coca-Cola Zero debiutuje w „Top Chef”
W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego programu "Top Chef" lokowana będzie marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". W trakcie ...
2018-03-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Wystartowała kampania marki Fuze Tea
Coca-Cola wystartowała z szeroko zakrojoną kampanią reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki Fuze Tea. Fuze Tea to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Linia składa ...
2018-01-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Fuze Tea
Przepisy kulinarne w kampanii Coca-Coli
Rozpoczęła się akcja promocyjna Coca-Coli, w ramach której pod etykietami 1,5-litrowych butelek napoju znajdują się przepisy kulinarne od Jakuba Kuronia. Akcję wspiera prowadzona od sierpnia kampania reklamowa. Kreację kampanii przygotowała ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [31]
działy
› promocje i PR [31]
› innowacje i nowości [6]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [30]
› Danone [1]
› Prymat [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [30]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› MediaCom [31]
› Fortis [25]
› Liquid Thread [24]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [19]
› Big Picture [5]
› Next [4]
› Hill+Knowlton [3]
› 24/7Communication [2]
› Havas [2]
› White Paper Agency [2]
› Brave [1]
› Craft&Momentum [1]
› Easy Hell [1]
› Gorilla Agency [1]
› hoh [1]
› Pankreator [1]
› PZL [1]
› Schawk [1]
› Social Media [1]
marki
› Coca-Cola [25]
› Fuze Tea [2]
› Nestea [2]
› Fanta [1]
› Fantasia [1]
› Prymat [1]
› Sprite [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA