KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Lewiatan promuje się przez "Najświeższe lokalności"
22 września ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych. Przygotowanym materiałom i spotom ...
2022-09-28 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Ambasada BC
,
CzteryCzwarte
,
Mindshare
,
Shootme
Lewiatan startuje z wiosenną kampanią reklamową
11 marca wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych. PSH Lewiatan ...
2021-03-12 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Effectica
,
Mindshare
Akcje promocyjne Milka w sieciach Carrefour i Tesco
Marka Milka w ramach trwającej kampanii "Milka. Cała Polska Sercem z naszymi" zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w ...
2021-02-04 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Riodepost
,
Truskavka
marki:
Milka
Akcje promocyjne Milka w sieciach Carrefour i Tesco
×
Jak koronawirus zmienił codzienne życie Polaków?
Wybuch globalnej pandemii to bezprecedensowa sytuacja, która wpłynęła na niemal każdy aspekt naszego życia. Jak pokazują wyniki badania Mindshare Polska - zaczęliśmy m.in. lepiej planować zakupy, częściej korzystać z płatności bezgotówkowych ...
2020-07-09 Soft drinks
firmy:
Mindshare
Jak koronawirus zmienił codzienne życie Polaków?
×
poprzedni
następny
Adam Małysz gościem w Tesco
18 lutego, w krakowskim Tesco odbędzie się wydarzenie, będące elementem kampanii "Milka. Sercem z Naszymi".! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim Adam Małysz. Na konsumentów będą czekać słodkie upominki ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Nowa odsłona kampanii sieci Lewiatan
Ruszyła kampania wizerunkowa sieci sklepów Lewiatan. Składa się z trzech odsłon kierowanych do kluczowych grup klientów. Spoty eksponują główne motywy i misje zakupowe oraz różne style życia nabywców, przekonując, iż ...
2019-12-09 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
,
Effectica
,
Mindshare
Konkurs marki Milka w sieci Tesco
W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" marka Milka przygotowała nowy konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki ze słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy ...
2019-02-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Hasselford
,
Mindshare
marki:
Milka
Konkurs marki Milka w sieci Tesco
×
Rusza MegaKolekcja w sklepach Eurocash
Wystartowała promocja konsumencka, w której klienci sklepów podczas codziennych zakupów mogą otrzymać wyjątkowe figurki i naklejki. MegaKolekcja to postaci z filmów Disney i Disney/Pixar, zebrane w oryginalnej kolekcji 30 figurek ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
abc
,
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
,
Groszek
,
Lewiatan
,
Ellmann Creative
,
Fireball
,
Mindshare
Delikatesy Centrum stawiają na kobiety
Rusza nowa kampania Delikatesów Centrum (Grupa Eurocash) skierowana do aktywnych kobiet, które dbając o rodzinę i bliskich, szukają dobrej jakości i rozsądnych cen. Firma postawiła na panie, ponieważ to one w ...
2015-10-26 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
,
Mindshare
Delikatesy Centrum stawiają na kobiety
×
Ogólnopolska kampania sklepów abc
Dom mediowy Mindshare Polska przy wsparciu agencji kreatywnej Marka Boska realizuje ogólnopolską kampanię 7 tys. sklepów sieci abc – Po sąsiedzku! Działania związane są z weekendem majowym. Celem kampanii jest poinformowanie ...
2015-04-30 Soft drinks
firmy:
abc
,
Marka Boska
,
Mindshare
Loteria promuje sklepy z Grupy Eurocash
W prawie 10 tys. sklepów należących do Grupy Eurocash trwa promocja pod hasłem "Megaloteria - po sąsiedzku". Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i radiu. Akcja jest prowadzona w większości sklepów ...
2013-09-27 Soft drinks
firmy:
abc
,
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
,
Eurosklep
,
Gama
,
Groszek
,
Lewiatan
,
Bayard
,
Mindshare
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [9]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lewiatan [5]
› abc [3]
› Delikatesy Centrum [3]
› Eurocash [3]
› Mondelez Polska [3]
› Tesco [3]
› Groszek [2]
› Carrefour [1]
› Eurosklep [1]
› Gama [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
firmy marketingowe
› Big Picture [3]
› Carla Zuri [3]
› Event Factory [3]
› Effectica [2]
› Truskavka [2]
› Ambasada BC [1]
› Bayard [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Ellmann Creative [1]
› Fireball [1]
› Hasselford [1]
› IQ Marketing [1]
› Marka Boska [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Riodepost [1]
› Shootme [1]
marki
› Milka [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA