KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Deloitte Digital
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
PepsiCo promuje wersje smakowe Pepsi
Rozpoczęła się kampania promująca dwie wersje smakowe napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Reklamy pokazują, jak bohaterowie dzięki napojowi przełamują rutynę - podają Wirtualne Media. Filmy reklamowe kończą się prezentacją ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Pepsi
Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku”
Od pierwszej edycji "Wyzwania smaku Pepsi" w 2013 r. w akcji wzięło udział ponad pół miliona osób. W rozpoczętej kampanii marka podsumowuje wydarzenie i dziękuje jego uczestnikom. W ramach akcji ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Internetowa komunikacja marki Mirinda
Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda (PepsiCo) pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak". Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie. Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Internetowa komunikacja marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". - Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
,
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
×
Zimowa kampania marki Pepsi
Rozpoczęła się nowa zimowa kampania reklamowa napoju Pepsi, realizowana pod hasłem "Zima jest chwilą. Chwytaj ją!". Spot pokazuje grupę znajomych, którzy wspólnie jadą w góry, żeby pojeździć na nartach i ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi - kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje te zawsze odbywały się w miesiącach letnich. Mechanizm ...
2016-11-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Partner of Promotion
marki:
Pepsi
Zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi
×
Mirinda zakończyła test nowych smaków
Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
Papaya Films
marki:
Mirinda
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” w nowej formule
Akcja "Wyzwanie Smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. Ekipy promocyjne, organizujące testy smaku Pepsi i drugiego napoju typu cola, docierają tym razem do wybranych grup, zdefiniowanych według bardzo różnych ...
2016-08-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
Wakacyjna kampania Pepsi
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Pepsi, obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej "Wyzwanie smaku". Akcja obejmuje cykl eventów, podczas których wszyscy mogą wziąć udział w tzw. ślepym teście smaku Pepsi ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Jose Mourinho promuje Lipton Ice Tea także w Polsce
Ruszyła polska odsłona kampanii Lipton Ice Tea (PepsiCo) z udziałem jej nowego ambasadora - trenera piłkarskiego Jose Mourinho. Spot pokazuje, jak Jose Mourinho po meczu w upalny dzień jest w ...
2016-06-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
,
MediaCom
marki:
Lipton Ice Tea
Deloitte Digital stworzyła eko-grę dla PepsiCo
Up Up Hippo to niekomercyjna gra mobilna i edukacyjne narzędzie w walce o czystą Ziemię. Aby w nią zagrać potrzebna jest pusta, plastikowa butelka. Zgniatając ją, gracz steruje główną postacią gry ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
Deloitte Digital stworzyła eko-grę dla PepsiCo
×
poprzedni
następny
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
PepsiCo i agencja Deloitte Digital CE rozpoczęły kampanię internetową dla marki Mirinda. Aktywacja polegać będzie na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który od sierpnia wejdzie do stałej ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Aktywacja dla Mirindy z udziałem influencerów
×
Niepowtarzalne chwile w kampanii Pepsi
Ruszył nowy cykl kampanii reklamowych Pepsi pokazujący niepowtarzalne momenty z życia różnych osób. W Polsce akcja jest prowadzona pod hasłem "Życie jest chwilą. Żyj". Kampania jest adaptacją globalnej komunikacji zaplanowanej na ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Pepsi
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
działy
› promocje i PR [16]
› innowacje i nowości [3]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [16]
› Coca-Cola [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› BBDO [13]
› OMD Media Direction [11]
› Ewesa [3]
› Partner of Promotion [2]
› Questia [2]
› VML [2]
› MediaCom [1]
› Papaya Films [1]
› Pink Pepper Media [1]
marki
› Pepsi [8]
› Mirinda [6]
› Coca-Cola [1]
› Lay's [1]
› Lipton Ice Tea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA