KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Brand Kolektyw
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Likier Pani Zosia promowany w social media
Wystartowała kampania likieru Pani Zosia, propozycji od Wyborowa Pernod Ricard – wegańskiego kremowego likieru o smaku słonego karmelu, który stanowi dopełnienie marki Pan Tadeusz. Kampania inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Marka ...
2023-05-15 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pani Zosia
Likier Pani Zosia promowany w social media
×
Nowa odsłona wódki Pan Tadeusz
Marka wódki Pan Tadeusz zmienia swój design, aby być jeszcze bliżej potrzeb współczesnego konsumenta. Od marca 2022 roku na półkach sklepowych w całej Polsce można dostrzec nową odsłonę wódki Pan Tadeusz ...
2022-05-17 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
,
Dragon Rouge
,
IQ Marketing
marki:
Pan Tadeusz
Nowa odsłona wódki Pan Tadeusz
×
Komunikacja weselna Pana Tadeusza
Ruszył projekt "Wesele z Panem Tadeuszem" realizowany dla marki Pan Tadeusz (Wyborowa Pernod Ricard). Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia. Głównym ...
2018-02-14 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Komunikacja weselna Pana Tadeusza
×
Pernod Ricard wspiera markę Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt "Certyfikat Polskiej Gościnności". Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki Pan Tadeusz ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Personalizowane etykiety wódki Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw realizuje dla marki wódki Pan Tadeusz (Wyborowa Pernod Ricard) projekt "Czas nazwać wódkę po imieniu". Akcja promuje dostępne od niedawna na rynku butelki z personalizowaną etykietą ...
2016-10-10 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Wyborowa Pernod Ricard [4]
› Pernod Ricard [1]
firmy marketingowe
› Dragon Rouge [1]
› IQ Marketing [1]
marki
› Pan Tadeusz [4]
› Pani Zosia [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA