KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Kolterman Media Communications
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena” ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
×
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego rusza loteria konsumencka pod hasłem „Grzeszki na wagę złota”. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200.000 zł. Działania będą promowane w telewizji, Internecie ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
×
poprzedni
następny
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym ...
2023-11-13 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
×
poprzedni
następny
Rusza intensywna kampania Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się silna kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania, realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” mają na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Kampania będzie realizowana w październiku i ...
2023-10-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Rusza intensywna kampania Śliwki Nałęczowskiej
×
Marka Solidarność wspiera bombonierki
W pierwszym kwartale 2018 r. marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem "Podaruj serdeczności od Solidarności". Przy zakupie pralin i czekoladek z oferty firmy, co tydzień będzie można wygrać ...
2017-12-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Kore
marki:
Solidarność
Marka Solidarność wspiera bombonierki
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [9]
działy
› promocje i PR [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [9]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Initiative [5]
› FCB&theMilkman [2]
› Peppers Ghost [2]
› AżTuNagle [1]
› Kore [1]
› Lemon [1]
› LoveBrands Relations [1]
› NAV Agency [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Grześki [4]
› Śliwka Nałęczowska [4]
› Goplana [1]
› Hellena [1]
› Jeżyki [1]
› Solidarność [1]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA