KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
MEC
Liczba wyszukanych artykułów: 29
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
Rozpoczęła się nowa kampania ATL-owa dla marki Princessa z portfolio Nestle. Kampania obejmująca TV, kanały on-line video i social media potrwa kilka tygodni. Za kreację spotu dla limitowanej edycji wafli ...
2017-10-24 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
,
Orka
,
Papaya Films
marki:
Princessa
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
×
Oferta produktów kuchni polskiej w Biedronce
Już od 12 października klienci Biedronki będą mogli przekonać się, że kuchnia polska może być jednocześnie tradycyjna i zawierać nutę nowoczesności. W ramach akcji "Biedronka smakuje domem" sieć przygotowała specjalną ofertę ...
2017-10-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
MEC
Oferta produktów kuchni polskiej w Biedronce
×
Współpraca GoldenSubmarine i marki Winiary
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała kampanię digital, wprowadzającą nowy produkt firmy Nestle - Winiary Budyń do ciast i kremów o smaku: czekoladowym, waniliowym i śmietankowym. Agencja była odpowiedzialna za pomysł ...
2017-04-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Golden Submarine
,
MEC
marki:
Winiary
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
Firma Nestle Waters wprowadza na rynek nowe opakowanie wody Nestle Pure Life, która ma dawać dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. "Bystrzacha", "Kosmiczna Gwiazda" i "Mistrzunio" - to trzy ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
marki:
Nestle
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
×
Princessa promuje nowe warianty wafelków
Marka Princessa (Nestle) wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Launchowi nowości towarzyszy kampania reklamowa. 15-sekundowt spot zachęcający do spróbowania wafelków Princessa ...
2016-10-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Princessa
Princessa promuje nowe warianty wafelków
×
Tyskie wprowadza nową platformę kreatywną
Z początkiem marca Tyskie wprowadza nową platformę kreatywna. W scenerii monarchii austro-węgierskiej marka odwołuje się w niej do stereotypowych cech Polaków. Działania prowadzone są pod hasłem "Tyskie - najlepsze w naszej ...
2016-03-03 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tyskie
Tyskie wprowadza nową platformę kreatywną
×
Nestle wprowadza na rynek markę Zbożaki
Nestle Polska wprowadza na rynek Zbożaki - przeznaczoną dla młodszych dzieci kaszkę z dodatkiem zbóż i owoców. Towarzyszy temu kampania reklamowa. Zbożaki to kaszka z płatkami i dodatkami owoców. Jest ...
2015-09-01 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
BrandLab
,
MEC
,
Publicis
marki:
Zbożaki
Nestle wprowadza na rynek markę Zbożaki
×
Nowe opakowanie piwa Lech na Woodstock
W lipcu rudzają działania promocyjne marki Lech Premium związane z Przystankiem Woodstock. Ogólnopolska kampania obejmuje outdoor, również w niestandardowej odsłonie, oraz reklamę w pociągach PKP. Dodatkowo, w wybranych stacjach radiowych - ...
2015-07-22 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
MEC
,
Platige Image
,
Publicon
marki:
Lech
Nowe opakowanie piwa Lech na Woodstock
×
poprzedni
następny
Bitwa mixów piwnych w kampanii marki Lech
W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha ICE - znanego konsumentom Lecha ICE Shandy oraz nowej pozycji na rynku – Lecha ICE Diesel, czyli mieszanki piwa z colą. Lech ...
2015-05-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
Mango Design
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
Bitwa mixów piwnych w kampanii marki Lech
×
poprzedni
następny
Marka Kaktus w segmencie kisieli
Producent marki Kaktus przeniósł ją w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt ...
2015-01-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Kaktus
Marka Kaktus w segmencie kisieli
×
poprzedni
następny
Nowość na rynku: Nestle Cookie Crisp Brownie
Nestle przygotowało nową propozycję na śniadanie. Teraz znane płatki Nestle Cookie Crisp będą pojawią się w wersji o superczekoladowym smaku. Inspiracją dla stworzenia płatków Nestle Cookie Crisp Brownie o unikalnym kształcie ...
2014-07-28 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
MEC
marki:
Nestle
Nowość na rynku: Nestle Cookie Crisp Brownie
×
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestle Pure Life. To pierwsza kampania marki, którą będzie można zobaczyć również w Polsce. W maju nastąpiła zmiana nazwy wody Nestle ...
2014-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nestle
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
×
poprzedni
następny
Lech Premium sponsorem Przystanku Woodstock
Marka Lech Premium została Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona ...
2014-06-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
MEC
,
Q&A Communications
,
Tabasco
,
VML
marki:
Lech
Lech Premium sponsorem Przystanku Woodstock
×
poprzedni
następny
Kawa Nescafe Gold Blend Barista Style
Nescafe, najpopularniejsza marka kawy rozpuszczalnej na świecie, wprowadziła nowość - Nescafe Gold Blend Barista Style - kawę rozpuszczalną z drobno zmielonymi, palonymi ziarnami kawy. To połączenie mocy i intensywnego aromatu kawy ...
2014-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nescafe
Kawa Nescafe Gold Blend Barista Style
×
W maju rusza kampania odmienionej marki Redd's
Pod koniec kwietnia swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy marki Redd's. Kampania telewizyjna wspiera wprowadzenie na rynek odmienionych piw tej marki. Poza spotami w TV, akcja uzupełniona będzie kampanią PR ...
2014-04-29 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Dragon Rouge
,
Grey
,
IQ Marketing
,
Lubię To
,
MEC
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Redd's
W maju rusza kampania odmienionej marki Redd's
×
poprzedni
następny
Lech Shandy w wersji Ice
Lider polskiego rynku piwa - Kompania Piwowarska - wprowadza do sprzedaży nową wersję piwa Lech Shandy o nazwie Lech Ice Shandy. Produkt jest dostępny w sprzedaży od 24 marca. Nowa ...
2014-03-26 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
MEC
,
Q&A Communications
,
VML
marki:
Lech
Lech Shandy w wersji Ice
×
poprzedni
następny
Nestle Chocapic o smaku choco-orzechowym
Płatki Chocapic o smaku czekoladowo-orzechowym to zupełna nowa na polskim rynku propozycja na smaczne i pożywne śniadanie. Nowy produkt łączy w sobie dwa smaki - czekolady i orzechów, zawierając przy ...
2013-11-13 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
MEC
marki:
Nestle
Nestle Chocapic o smaku choco-orzechowym
×
Kompania Piwowarska poszerza kolekcję marki Książęce
Na początku listopada na sklepowych półkach zadebiutuje limitowany wariant piwa marki Książęce - Burgundowe Trzy Słody. Nowość Książęcego została przygotowana z myślą o sezonie jesienno-zimowym. Dzięki dodatkowi owoców dzikiej róży jest ...
2013-10-30 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
MEC
,
Nairobia
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Książęce
Kompania Piwowarska poszerza kolekcję marki Książęce
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [29]
działy
› promocje i PR [28]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [19]
› Kompania Piwowarska [9]
› Biedronka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [9]
› słodycze i przekąski [8]
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [4]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› MEC [29]
› GPD [6]
› Q&A Communications [5]
› JWT [4]
› Publicis [4]
› Lubię To [3]
› McCann [3]
› 121PR [2]
› Afekt [2]
› CzteryCzwarte Brand Design [2]
› Mango Design [2]
› Nairobia [2]
› Orka [2]
› Przestrzeń [2]
› Publicon [2]
› SiebertHead [2]
› VML [2]
› 3M Projekt [1]
› Alert Media Communications [1]
› Bardzo [1]
› BrandLab [1]
› Chapter 1 [1]
› Dragon Rouge [1]
› Duda Polska [1]
› Golden Submarine [1]
› Grey [1]
› IQ Marketing [1]
› Papaya Films [1]
› Platige Image [1]
› Promocja 21 [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Tabasco [1]
› Tango [1]
› TBWA [1]
marki
› Nestle [6]
› Lech [4]
› Princessa [3]
› Nałęczowianka [2]
› Nescafe [2]
› Wojak [2]
› Kaktus [1]
› Kit Kat [1]
› Książęce [1]
› Lion [1]
› Nesvita [1]
› Redd's [1]
› Tyskie [1]
› Winiary [1]
› Zbożaki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA