KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Pan Tadeusz
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Wyborowa Pernod Ricard podsumowuje 2023 r.
Umocnienie pozycji rynkowej w kluczowych dla firmy segmentach, wejście na nowe rynki eksportowe, otwarcie centrum dystrybucji, inwestycje pro-środowiskowe i rozwój w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu – rok 2023 był udanym, ale ...
2024-01-25 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
marki:
Ostoya
,
Ballantine's
,
Wyborowa
,
Jameson
,
Pan Tadeusz
,
Pani Zosia
Nowa odsłona wódki Pan Tadeusz
Marka wódki Pan Tadeusz zmienia swój design, aby być jeszcze bliżej potrzeb współczesnego konsumenta. Od marca 2022 roku na półkach sklepowych w całej Polsce można dostrzec nową odsłonę wódki Pan Tadeusz ...
2022-05-17 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
,
Dragon Rouge
,
IQ Marketing
marki:
Pan Tadeusz
Nowa odsłona wódki Pan Tadeusz
×
Alkohole wybierane przez Polaków na prezent
Co piąty Polak deklaruje, że wybierając się na spotkanie towarzyskie, na którym wypada wręczyć prezent, decyduje się na alkohol. Podobnie jest w przypadku spotkań biznesowych, choć wówczas jest to prezent popularniejszy ...
2018-12-13 Food & drinks
marki:
Finlandia
,
Jack Daniel's
,
Johnnie Walker
,
Ballantine's
,
Żubrówka
,
Wyborowa
,
Pan Tadeusz
Komunikacja weselna Pana Tadeusza
Ruszył projekt "Wesele z Panem Tadeuszem" realizowany dla marki Pan Tadeusz (Wyborowa Pernod Ricard). Jest on skierowany do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia. Głównym ...
2018-02-14 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Komunikacja weselna Pana Tadeusza
×
SW Research zbadała zwyczaje zakupowe dotyczące alkoholu
Agencja SW Research zrealizowała badanie, którego celem było poznanie zwyczajów zakupowych oraz sposobów konsumpcji alkoholu przez Polaków. Alkohol zdecydowanie wolimy pić w domu: swoim lub znajomych (po 40% odpowiedzi). Ponad ...
2018-01-17 Food & drinks
marki:
Finlandia
,
Jack Daniel's
,
Bols
,
Ballantine's
,
Żubrówka
,
Wyborowa
,
Pan Tadeusz
,
Carlo Rossi
,
Johnnie Walker
Pernod Ricard wspiera markę Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt "Certyfikat Polskiej Gościnności". Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki Pan Tadeusz ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Pan Tadeusz z kolejnymi limitowanymi etykietami
Marka wódki Pan Tadeusz, po raz kolejny inspiruje do pomysłowego celebrowania ważnych okazji, powracając z limitowanymi etykietami. W tym roku na półkach sklepowych można znaleźć łącznie 40 różnych etykiet - ...
2016-11-22 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
marki:
Pan Tadeusz
Pan Tadeusz z kolejnymi limitowanymi etykietami
×
poprzedni
następny
Personalizowane etykiety wódki Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw realizuje dla marki wódki Pan Tadeusz (Wyborowa Pernod Ricard) projekt "Czas nazwać wódkę po imieniu". Akcja promuje dostępne od niedawna na rynku butelki z personalizowaną etykietą ...
2016-10-10 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Wyniki Pernod Ricard w Polsce lepsze niż całej branży
- Zanotowaliśmy dobry rok finansowy 2015/2016 z dynamiką sprzedaży netto, na poziomie 10%. Naszym celem jest wysoka jednocyfrowa dynamika w kolejnym roku. Podobne ambicje mamy jeżeli chodzi o eksport - powiedział ...
2016-09-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Absolut
,
Wyborowa
,
Pan Tadeusz
Wyniki Pernod Ricard w Polsce lepsze niż całej branży
×
Personalizowane etykiety Pana Tadeusza
Marka wódki Pan Tadeusz (Wyborowa Pernod Ricard) wprowadziła na rynek nowe butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla gości. Na stronie www.pantadeuszwodka.pl ...
2015-11-09 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
marki:
Pan Tadeusz
Personalizowane etykiety Pana Tadeusza
×
poprzedni
następny
Właściciel Wyborowej inwestuje w polskie fabryki
Pernod Ricard Polska stawia na polskim rynku na rozwój w segmencie alkoholi premium i inwestuje w moce produkcyjne polskich zakładów w celu zwiększenia sprzedaży wódek zgodnych z definicją "Polska wódka" na ...
2014-09-08 Soft drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Jacob's Creek
,
G.H. Mumm
,
Ballantine's
,
Wyborowa
,
Luksusowa
,
Pan Tadeusz
Właściciel Wyborowej inwestuje w polskie fabryki
×
Nowy wariant smakowy Pana Tadeusza
W sklepach dostępny jest pierwszy wariant smakowy wódki Pan Tadeusz (Pernod Ricard). Pan Tadeusz Przepalany to wódka, która swój smak zawdzięcza delikatnej nucie karmelu. Nowa receptura inspirowana jest tradycyjnymi polskimi recepturami ...
2013-10-14 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Pan Tadeusz
Nowy wariant smakowy Pana Tadeusza
×
Pernod Ricard ze wzrostami sprzedaży w Polsce
Grupa Pernod Ricard w ostatnim roku finansowym zakończonym 30 czerwca osiągnęła dobre wyniki, notując zaplanowany 6% wzrost organiczny zysku z działalności bieżącej. Wartość sprzedaży netto wyniosła 8,58 mld EUR (+4%). Dobre ...
2013-08-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Ballantine's
,
Absolut
,
Wyborowa
,
Chivas Regal
,
Passport
,
Jameson
,
Luksusowa
,
Pan Tadeusz
Pernod Ricard ze wzrostami sprzedaży w Polsce
×
Wyborowa wyprowadza się z poznańskiej Malty
Zarząd należącej do koncernu Pernod Ricard spółki Wyborowa S.A. postanowił zakończyć z dniem 21 stycznia produkcję w zakładzie przy ul. Komandoria w Poznaniu i przenieść ją do Zielonej Góry. Decyzja ta ...
2013-01-21 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Wyborowa
,
Luksusowa
,
Pan Tadeusz
PVA chce promować polską wódkę nowym logo
Polish Vodka Association ma nowy logotyp, dzięki któremu chce promować polską wódkę za granicą. PVA zamierza przyznawać nowy znak (koło, w którym znajduje się biało-czerwony kontur Polski wraz z napisem "produkt ...
2013-01-10 Food & drinks
firmy:
Belvedere
,
CEDC
,
Pernod Ricard
marki:
Chopin
,
Belvedere
,
Żubrówka
,
Wyborowa
,
Luksusowa
,
Pan Tadeusz
PVA chce promować polską wódkę nowym logo
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [6]
› badania [6]
› zagranica [3]
› inwestycje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Pernod Ricard [7]
› Wyborowa Pernod Ricard [6]
› Belvedere [1]
› CEDC [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [15]
firmy marketingowe
› Brand Kolektyw [4]
› Dragon Rouge [1]
› IQ Marketing [1]
marki
› Wyborowa [8]
› Ballantine's [5]
› Luksusowa [4]
› Żubrówka [3]
› Absolut [2]
› Finlandia [2]
› Jack Daniel's [2]
› Jameson [2]
› Johnnie Walker [2]
› Belvedere [1]
› Bols [1]
› Carlo Rossi [1]
› Chivas Regal [1]
› Chopin [1]
› G.H. Mumm [1]
› Jacob's Creek [1]
› Ostoya [1]
› Pani Zosia [1]
› Passport [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA