KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Nałęczowianka
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 46
Nałęczowianka nawodni fanów e-sportu
Nałęczowianka już po raz drugi zadba o nawodnienie największych fanów e-sportu w Polsce. W dniach 9-11 lutego pojawi się jako partner na kolejnej edycji międzynarodowego turnieju Intel Extreme Masters 2024 w ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka nawodni uczestników Runmageddonu
Marka wody Nałęczowianka została partnerem tegorocznej edycji Runmageddonu. Nałęczowianka wspiera osoby aktywne i troszczy się o ich nawodnienie, jednocześnie angażując się w działania na rzecz ochrony środowiska. Najbliższy bieg Runmageddon rozpocznie ...
2023-05-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka partnerem Slow Space by PUMA
Od 8 maja - przez cztery tygodnie - w Krakowie funkcjonować będzie Slow Space by PUMA. To przestrzeń w centrum miasta, która powstała z myślą o jakościowym dbaniu o siebie na ...
2023-04-28 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka partnerem Slow Space by PUMA
×
Litrowa Nałęczowianka w 100% z rPET
Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1l, które są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPET. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać ...
2023-04-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Litrowa Nałęczowianka w 100% z rPET
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka partnerem IEM Katowice 2023
W Katowicach rozpoczyna się kolejna edycja międzynarodowego turnieju esportowego Intel Extreme Masters Katowice 2023 (IEM). Nałęczowianka została oficjalnym partnerem jednej ze stref wydarzenia - ESL Lan Party. Wszyscy odwiedzający ten sektor ...
2023-02-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Władze Nałęczowa chcą zmienić wodę w kopalinę
Władze gminy Nałęczów będą składały do rządu wniosek o uznanie wody mineralnej za kopalinę. Dzięki temu budżet gminy zasiliłaby dodatkowa kwota. Przeciwni są producenci wody Nałęczowianka i Cisowianka - donosi Business ...
2022-12-30 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
marki:
Nałęczowianka
,
Cisowianka
Nałęczowianka poszerza linię NAŁ+
W ofercie marki Nałęczowianka (Nestle) pojawiły się dwa kolejne warianty napojów funkcjonalnych NAŁ+. Jest to limonkowa "Witalność" z witaminami B1, B3 i B6, a także "Relaks" z nutą kwiatu pomarańczy i ...
2022-09-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza linię NAŁ+
×
poprzedni
następny
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
Portfolio marki wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z ciekawymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka i Carrefour we wspólnej akcji
Marka wody Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem "Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat". Konkurs przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br ...
2022-08-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
Unique One
marki:
Nałęczowianka
Analiza sprzedaży wody w małych sklepach
Firma badawcza CMR przedstawiła dane dotyczące sprzedaży wody w sklepach małoformatowych. Wynika z nich, że najważniejszym segmentem kategorii wód są wody czyste, które odpowiadają za ponad 80% wartości sprzedaży kategorii w ...
2022-04-19 Soft drinks
firmy:
Coca Cola
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Polska Woda
marki:
Żywiec Zdrój
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Primavera
,
Muszynianka
,
Kubuś Waterrr
,
Cisowianka
Analiza sprzedaży wody w małych sklepach
×
Nałęczowianka na muralu pochłaniającym zanieczyszczenia
W centrum Warszawy pojawił się mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów. Mural powstał na ścianie budynku przy ul ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka na muralu pochłaniającym zanieczyszczenia
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nową linię produktów marki Nałęczowianka. NAŁ+ to napoje funkcjonalne na bazie wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów, cukru i substancji słodzących, za ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Wyraz
marki:
Nałęczowianka
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
×
Wody funkcjonalne od Nałęczowianki
W ofercie marki Nałęczowianka (Nestle) pojawiła się zupełna nowość - linia wód funkcjonalnych NAŁ+, w butelkach o pojemności 700 ml. Linia obejmuje trzy warianty zawierające dodatkowe składniki mineralne: - NAŁ+ ...
2021-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Wody funkcjonalne od Nałęczowianki
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Loteria audioteksowa dla marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka (Nestle Waters Polska) realizuje akcję promocyjną pod hasłem "Miej w sobie pragnienie bycia Eko". Ogólnopolska loteria zorganizowana przez agencję Unique One dotyczy wody we wszystkich pojemnościach. Przyjmowanie zgłoszeń ...
2020-11-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka startuje z loterią z eko-nagrodami
Marka wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię "Siła pragnienia", z którą ...
2020-10-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka startuje z loterią z eko-nagrodami
×
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nestle Waters rozwija współpracę ze społecznością lokalną Nałęczowa
Firma Nestle Waters przekazała kilkaset tysięcy złotych na rzecz budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Cynków, położonym w sąsiedztwie zakładu rozlewniczego firmy. Inwestycja, polegająca na rozbudowie linii głównej kanalizacji sanitarnej wraz z ...
2020-10-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› promocje i PR [38]
› innowacje i nowości [12]
› badania [7]
› handel [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [45]
› Nałęczów Zdrój [5]
› Muszynianka [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Coca-Cola [3]
› Carrefour [2]
› Danone [2]
› Grupa Maspex [2]
› Lidl [2]
› Polska Woda [2]
› Biedronka [1]
› Coca Cola [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Inex [1]
› Jurajska [1]
› Oshee [1]
› Ustronianka [1]
› Voda Naturalna [1]
› WOMIR-SPA [1]
› Zbyszko [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [46]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› MEC [9]
› Przestrzeń [9]
› Publicis [6]
› Q&A Communications [5]
› 121PR [4]
› Chimney [4]
› Albedo Marketing [3]
› 3M Projekt [2]
› Artcore [2]
› Nairobia [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› Unique One [2]
› Creativa Design [1]
› Cursor [1]
› Dobro [1]
› In-Store Media [1]
› My Place [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
› Wyraz [1]
marki
› Cisowianka [6]
› Żywiec Zdrój [6]
› Kropla Beskidu [5]
› Muszynianka [5]
› Dobrowianka [2]
› Kinga Pienińska [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Primavera [2]
› Algida [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Evian [1]
› E.Wedel [1]
› Jurajska [1]
› Koral [1]
› Kropla [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Ostromecko [1]
› Perrier [1]
› Ustronianka [1]
› Veroni Mineral [1]
› Vittel [1]
› Voda [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA