KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Nałęczowianka
Liczba wyszukanych artykułów: 46
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
Nestle zachęca do dawania butelkom drugiego życia
Producent wody Nałęczowianka przekonuje, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który może zostać w pełni przetworzony. Nestle Waters wprowadziło na rynek wodę mineralną Nałęczowianka w dwóch butelkach ...
2020-05-15 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów to go
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt ...
2020-04-30 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wybrała ambasadorów
Marka naturalnej wody mineralnej przypomina, jak ważne jest pragnienie - to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego Nałęczowianka postanowiła zapytać ...
2020-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wybrała ambasadorów
×
Lidl i Nałęczowianka wspólnie dla środowiska
Redukcja plastiku stanowi jedno z podstawowych zobowiązań Lidl Polska, który zadeklarował ograniczenie zużycia tego tworzywa o 20% w opakowaniach marek własnych do 2025 r. Od listopada w ofercie sieci dostępna jest ...
2019-11-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza litrową butelkę rPET
Firma Nestle, producent wody Nałęczowianka, wprowadza na rynek nową, litrową butelkę, która jest w 50% wykonana z plastiku pozyskanego z recyklingu. Co więcej, butelkę można po zużyciu ponownie przetworzyć. Celem ...
2019-11-21 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza litrową butelkę rPET
×
Rebranding Nałęczowianki w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze ...
2019-04-26 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
In-Store Media
marki:
Nałęczowianka
Rebranding Nałęczowianki w sieci Carrefour
×
poprzedni
następny
Czynniki wyboru wody mineralnej przez Polaków
Przy decyzji, którą markę wody mineralnej lub źródlanej wybrać, najważniejszym czynnikiem dla polskich konsumentów okazał się być jej smak, wskazany przez ponad połowę badanych - wynika z badania Pentagon Research ...
2019-03-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Oshee
,
Żywiec Zdrój
marki:
Kinga Pienińska
,
Żywiec Zdrój
,
Nałęczowianka
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Ostromecko
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
Przestrzeń wygrywa przetarg na obsługę Nałęczowianki
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle). Agencja będzie odpowiedzialna za wypracowanie nowej big idei dla marki na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie ...
2018-09-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Ranking „Równi w Biznesie” - woda butelkowana
Woda butelkowana to jeden z najczęściej kupowanych produktów w Polsce i jako artykuł pierwszej potrzeby jest dostępna w każdym sklepie spożywczym. W kolejnej edycji rankingu "Równi w Biznesie" Grupa Eurocash wraz ...
2018-07-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Danone
,
Eurocash
,
Grupa Maspex
,
Inex
,
Jurajska
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Ustronianka
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Vittel
,
Perrier
,
Evian
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Muszynianka
,
Kubuś Waterrr
,
Ustronianka
,
Jurajska
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
Marka Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Creativa Design
,
Dobro
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
×
Nałęczowianka z Albedo Marketing
Po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestle Waters. Wykorzystując wielokanałową komunikację oraz loterię, jako narzędzie dodatkowej aktywizacji konsumentów, organizatorzy zachęcają do picia wody delikatnie gazowanej ...
2017-06-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Albedo Marketing
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z Albedo Marketing
×
poprzedni
następny
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Witalna kampania wody Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka rozpoczęła drugą odsłonę akcji "Wyskocz z kapci". Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Witalna kampania wody Nałęczowianka
×
Zimowa kampania Nałęczowianki
Rozpoczęła się zimowa akcja promocyjna Nałęczowianki prowadzona pod hasłem "Witalnego Nowego Roku". W ramach kampanii realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów ...
2016-01-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
MEC
,
My Place
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Zimowa kampania Nałęczowianki
×
Marka Nałęczowianka w nowej kampanii
Pod hasłem "Wyskocz z kapci" rozpoczęła się nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz ...
2015-09-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Producenci wody butelkowanej zwiększyli budżety reklamowe
Firmy z branży wody butelkowanej mniej wydają na reklamy w telewizji, inwestują jednak więcej w pozostałych tradycyjnych mediach. Zdecydowanym liderem branży pod względem wydatków reklamowych jest Żywiec Zdrój. W pierwszej ...
2015-08-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Nestle
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Kropla Beskidu
,
Kropla
,
Nałęczowianka
Nałęczowianka w kolejnej odsłonie kampanii
8 maja wystartowała druga część kampanii reklamowej Nałęczowianki (Nestle Waters). Przez najbliższe kilka miesięcy w telewizji można będzie zobaczyć nowy spot reklamowy, który odwołuje się do emocji i witalności. Reklama ...
2014-05-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nałęczowianka
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [46]
działy
› promocje i PR [38]
› innowacje i nowości [12]
› badania [7]
› handel [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [45]
› Nałęczów Zdrój [5]
› Muszynianka [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Coca-Cola [3]
› Carrefour [2]
› Danone [2]
› Grupa Maspex [2]
› Lidl [2]
› Polska Woda [2]
› Biedronka [1]
› Coca Cola [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Inex [1]
› Jurajska [1]
› Oshee [1]
› Ustronianka [1]
› Voda Naturalna [1]
› WOMIR-SPA [1]
› Zbyszko [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [46]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› MEC [9]
› Przestrzeń [9]
› Publicis [6]
› Q&A Communications [5]
› 121PR [4]
› Chimney [4]
› Albedo Marketing [3]
› 3M Projekt [2]
› Artcore [2]
› Nairobia [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› Unique One [2]
› Creativa Design [1]
› Cursor [1]
› Dobro [1]
› In-Store Media [1]
› My Place [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
› Wyraz [1]
marki
› Cisowianka [6]
› Żywiec Zdrój [6]
› Kropla Beskidu [5]
› Muszynianka [5]
› Dobrowianka [2]
› Kinga Pienińska [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Primavera [2]
› Algida [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Evian [1]
› E.Wedel [1]
› Jurajska [1]
› Koral [1]
› Kropla [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Ostromecko [1]
› Perrier [1]
› Ustronianka [1]
› Veroni Mineral [1]
› Vittel [1]
› Voda [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA