KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Publicis
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Publicis Worldwide z nową kampanią dla marki Tiger
„Rób swoje. Powtórz.” to hasło nowej kampanii Tiger (Grupa Maspex) zrealizowanej przez Publicis Worldwide. Działania obejmujące TV, digital oraz social media przygotowane zostały na rynek Polski oraz CEE. To pierwsza kampania ...
2024-06-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Xantus
marki:
Tiger
Azjatyckie nowości w ofercie marki Winiary
Marka Winiary, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i Winiary Pomysły na..., pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia ...
2024-05-27 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
marki:
Winiary
Azjatyckie nowości w ofercie marki Winiary
×
poprzedni
następny
Żabka Jush z największą kampanią w swojej historii
Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Jush
,
Żabka
,
Publicis
,
Zenith
Żabka Jush z największą kampanią w swojej historii
×
poprzedni
następny
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii postawiła na zaskakującą historię. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Publicis
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
×
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić minimum 2 dowolne produkty Tymbark, zachować dowód ...
2023-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gratifica
,
Publicis
,
Starcom
,
Videomill
marki:
Tymbark
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
×
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz - Pijesz owoc, pijesz porcję. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› promocje i PR [12]
› innowacje i nowości [4]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [5]
› Mondelez Polska [3]
› Nestle [3]
› Tymbark [3]
› Jush [2]
› Żabka [2]
› Delio [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mondelez [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [4]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Publicis [15]
› Spark Foundry [4]
› Starcom [4]
› Big Picture [3]
› Zenith [3]
› Mindshare [2]
› Orka [2]
› AdValue [1]
› Bosko [1]
› Film Produkcja [1]
› Flywheel [1]
› Graffiti [1]
› Gratifica [1]
› Huta 19 [1]
› IQ Marketing [1]
› Juice [1]
› Moon Films [1]
› Papaya Films [1]
› Performics [1]
› Platige Image [1]
› PZL [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Tribe47 [1]
› Videomill [1]
› Xantus [1]
marki
› Oreo [3]
› Tymbark [3]
› Winiary [3]
› 7Days [1]
› Tiger [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA