KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Just
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 70
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
Pod koniec maja rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody ...
2023-06-21 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
2koma7
,
Initiative
,
Just
,
Webrange
marki:
Somersby
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
×
Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii marki Okocim
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie spotkamy znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do niezwykłego baru Okocim. Marka Okocim ...
2022-05-30 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initaitive
,
Just
,
Men at Work
,
OTO
marki:
Okocim
Startuje nowa kampania reklamowa marki Okocim
Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0% ...
2022-05-09 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initaitive
,
Just
,
Man at Work
,
OTO
marki:
Okocim
Startuje nowa kampania reklamowa marki Okocim
×
Zimowa edycja piwa Żywiec
Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek. Wyjątkowy design opakowań nawiązuje do wzorów świątecznych swetrów. Trwa również facebookowy konkurs Żywca. Grafika opakowania piwa opiera się na motywie "Ugly Christmas ...
2021-12-21 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Feeders
,
Hope
,
Just
marki:
Żywiec
Zimowa edycja piwa Żywiec
×
Żywiec promuje piwo bezalkoholowe
Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: "Chce się ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Nowa kampania reklamowa marki Żywiec
"Po prostu Ż" - to hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość ...
2020-03-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych - Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA. - Kategoria piwnych stylów od lat rozwija się ...
2020-03-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności
×
poprzedni
następny
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Rusza nowa loteria marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła nową loterię, w której codziennie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 10.000 zł, podwójne zaproszenia na finałowy koncert Męskiego Grania, słuchawki JBL, głośniki bezprzewodowe JBL oraz karty prezentowe i ...
2019-04-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Rusza nowa loteria marki Żywiec
×
Żywieccy browarnicy w nowym spocie
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła Chce się Ż ...
2019-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
Kolejna aktywacja marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła aktywację Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca. Bohaterami kampanii i konkursu "Godzina Mistrzów Ż" są ...
2018-12-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kolejna aktywacja marki Żywiec
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
Marka Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji "Zgarniaj klawe fanty" kody spod kapsli wymieniać można na nagrody ...
2017-08-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
×
Ustaw sobie Ż z Żywcem
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki piwa Żywiec. Grupa Żywiec promuje ją loterią konsumencką pod hasłem "Ustaw sobie Ż". Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [70]
działy
› promocje i PR [67]
› innowacje i nowości [19]
› badania [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [67]
› Carlsberg [3]
› Biedronka [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Starcom [48]
› Roots [44]
› Gong [13]
› Men at Work [12]
› Opus Film [12]
› Hope [8]
› Wilk Studio [8]
› 2012 [7]
› Hypercrew [7]
› Twin [7]
› VMLY&R [7]
› Film Produkcja [6]
› G3 [6]
› Macroscope OMD [6]
› Ogilvy & Mather [6]
› Pride and Glory [5]
› The Digitals [5]
› Global [3]
› Point of View [3]
› TBWA PR [3]
› DDB & Tribal [2]
› Focus Media Group [2]
› Golden Submarine [2]
› Initaitive [2]
› Insignia [2]
› Man at Work [2]
› MH Art [2]
› OTO [2]
› Polymus [2]
› SMG MediaVest [2]
› VML [2]
› 24/7PR [1]
› 2koma7 [1]
› Brave [1]
› Feeders [1]
› Goh [1]
› Good Looking Studio [1]
› H2O [1]
› Heart & Brain [1]
› Initiative [1]
› OMD Media Direction [1]
› On Board [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
› Syzygy [1]
› Televisor [1]
› Top-Art [1]
› Twin.digital collectitve [1]
› Webrange [1]
marki
› Żywiec [21]
› Warka [18]
› Królewskie [10]
› Leżajsk [4]
› Brackie [3]
› Okocim [2]
› Specjal [2]
› Tatra [2]
› Dziki Sad [1]
› EB [1]
› Lay's [1]
› Paulaner [1]
› Somersby [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA