KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
FaceAddicted
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Kampania Orzechów Felix w kanałach VOD
Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą filmy komunikujące zalety Orzechów Felix. Kampania składa się z czterech spotów edukujących odbiorców w kwestii zdrowotnych zalet orzechów ...
2017-09-22 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
Amnet
,
FaceAddicted
,
PZL
,
Vizeum
marki:
Felix
Barilla ocenia skuteczność komunikacja wizerunkowej
Włoski producent makaronów i sosów Barilla podsumował pierwszą fazę kampanii promocyjnej w ramach intensywnego rozwoju marki w Polsce. Pierwsze półrocze 2014 roku stało pod znakiem intensywnej komunikacji wizerunkowej w telewizji i ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
FaceAddicted
,
OMD Media Direction
,
Pegasus PR
,
Y&R
marki:
Barilla
Wyniki Polskiego Konkursu Reklamy
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii "Kulturyzator Frugo" (FoodCare). Agencją roku została DDB Warszawa, a reklamodawcą roku - Grupa Maspex. Akcja "Kulturyzator Frugo" była prowadzona w ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
FaceAddicted
,
Havas
,
McCann
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tiger
,
Frugo
Konkurs marki Frugo w Biedronce
W trwającej promocji w sieci sklepów Biedronka do wygrania jest 60 kolorowych skuterów Romet Retro 750 FRUGO Editio. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy kupić Frugo o dowolnej pojemności i smaku ...
2013-06-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodCare
,
FaceAddicted
,
Grupa Eskadra
marki:
Frugo
Konkurs marki Frugo w Biedronce
×
Frugo "ukulturalnia" Internet
Od 3 czerwca w serwisie Wykop.pl działa "Kulturyzator Frugo". Jest to internetowa akcja, która polega na zastępowaniu nieparlamentarnych słów zamiennikami. Akcja jest elementem trwającej kampanii pod hasłem "Owoc kultury". W ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
theAddictives
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
Pod hasłem "Owoc kultury" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcja obejmuje telewizję, outdoor i internet. Frugo ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie ...
2013-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
PZL
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› badania [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [4]
› Barilla [1]
› Biedronka [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intersnack Poland [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› owoce i warzywa [2]
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› BrandLab [2]
› Mindshare [2]
› PZL [2]
› Amnet [1]
› DDB & Tribal [1]
› Grupa Eskadra [1]
› Havas [1]
› McCann [1]
› OMD Media Direction [1]
› Pegasus PR [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› theAddictives [1]
› Vizeum [1]
› Y&R [1]
marki
› Frugo [4]
› Barilla [1]
› Felix [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA