KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
Roots
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Specjal zaprasza na północ Polski
Marka piwa Specjal w nowej kampanii "Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ" zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR ...
2020-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Specjal
Rusza kampania SPECJALna pomoc naszym
100 tys. zł dla sportowców z Północy przeznaczyła marka piwa Specjal i zasiliła zbiórki pięciu klubów sportowych zorganizowane na portalu zrzutka.pl. Uruchomiła też kampanię "SPECJALna pomoc naszym", w której zachęca do ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Specjal
Rusza kampania SPECJALna pomoc naszym
×
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
Piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Opakowanie ma unikalny kształt i charakterystyczny ...
2020-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
VMLY&R
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Specjal w nowej butelce i szacie graficznej
×
Ronaldinho na planecie Warka
Ronaldinho w tym roku jest twarzą kampanii piwa Warka, a od 7 czerwca spot z jego udziałem emitowany jest w telewizji. Akcja spotu toczy się na Planecie Warka, na której świat ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Desperados z instalacją imprezową nad Wisłą
Na popularnych warszawskich Bulwarach, obok tzw. schodków nad Wisłą, stanęła instalacja Electro Swing. W letnie wieczory tysiące osób przewija się tędy w drodze na imprezę. Muzyczne huśtawki zatrzymały imprezowiczów, zmieniając ich ...
2019-05-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii "Odkrywaj Warszawę dzielnicami". Kiedy ...
2019-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin.digital collectitve
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Historia warszawskich dzielnic w kampanii piwa Królewskie
×
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązała współpracę z jednym z najsłynniejszych piłkarzy - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. - Warka ma silne futbolowe ...
2019-04-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Global
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
×
poprzedni
następny
Królewskie rusza z nową kampanią
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli miasta. Świadczą o tym wyniki sprzedaży - Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem ...
2019-02-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rusza z nową kampanią
×
poprzedni
następny
Konkurs na najlepszą domówkę
Desperados wspólnie z platformą Wspieram.to w konkursie "Domówki DIY by Desperados" poszukują 20 najbardziej kreatywnych organizatorów domówek. 20 najlepszych projektów zostanie ufundowanych przez kanały crowdfundingowe. Akcja to kolejny element trwającej ...
2018-12-31 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados uruchamia innowacyjnego bota
W ramach kampanii "Bo chcemy poczuć więcej" marka piwa Desperados uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit. Kampania z botem wystartowała ...
2018-09-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados uruchamia innowacyjnego bota
×
Piwo Królewskie z mapą nieoficjalnej Warszawy
Agencja kreatywna Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku brandu z Warszawą. Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w ...
2016-04-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Roots
,
Starcom
marki:
Królewskie
Letnia kampania Warki Radler
19 maja ruszyła letnia kampania reklamowa Warki Radler (Grupa Żywiec). W komunikacji położono nacisk na przełamywanie wakacyjnej nudy w mieście i na plaży oraz podkreślono orzeźwiający, cytrynowy smak piwa połączonego z ...
2014-05-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [12]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [12]
kategorie rynkowe
› alkohol [11]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Roots [12]
› Just [4]
› Brave [3]
› K2 [3]
› VMLY&R [3]
› Wilk Studio [3]
› 2012 [2]
› The Digitals [2]
› Film Produkcja [1]
› G3 [1]
› Global [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Point of View [1]
› Twin [1]
› Twin.digital collectitve [1]
marki
› Desperados [3]
› Królewskie [3]
› Specjal [3]
› Warka [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA