KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
Red8 Advertising
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Orlen rozszerza ofertę śniadaniową
PKN Orlen wystartował z kampanią "stop.cafe budzi apetyt na życie" promującą ofertę śniadaniową dostępną na wybranych stacjach paliw, w tym nowość - kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym. W kampanii ...
2021-02-22 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Red8 Advertising
,
Sigma Bis
Stop Cafe promuje dania obiadowe
"Jedzenie na Orlenie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Stop Cafe
,
Red8 Advertising
,
Starcom
Pierwsza ogólnopolska kampania Costa Coffee
Wystartowała największa w branży kawiarnianej, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Costa Coffee. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej. - Londyńskie korzenie, wieloletnia tradycja, doskonała ...
2016-01-11 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
,
BrandLab
,
K2
,
MediaCom
,
Red8 Advertising
Pierwsza ogólnopolska kampania Costa Coffee
×
poprzedni
następny
Nowy sposób komunikacji sieci Tesco
Przed Świętami Wielkanocnymi Tesco wprowadziło nową platformę komunikacji w radiu i telewizji – Pomocnik Tesco. To nowa forma reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje ...
2015-04-02 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco ruszyło z nową kampanią wędlin
Sieć sklepów Tesco rozpoczęła kampanię promującą wędliny tradycyjne. Twarzą akcji prowadzonej pod hasłem „Dobre wędliny poznasz po smaku”, jest Robert Makłowicz. Krytyk kulinarny podkreśla, że dobre szynki, wędliny i pasztety ...
2015-03-12 Food & drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco ruszyło z nową kampanią wędlin
×
Tesco promuje żywność marki Value
Sieć hipermarketów Tesco rozpoczęła kampanię reklamującą produkty spożywcze marki własnej Value. Akcję poprzedziło wprowadzenie jesienią do sprzedaży w hipermarketach Tesco ponad 300 produktów marki Value w nowych opakowaniach z innym logo ...
2015-01-21 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
marki:
Value
Robert Makłowicz reklamuje warzywa i owoce w Tesco
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa hipermarketów Tesco promująca oferowane w nich warzywa i owoce. Ambasadorem akcji jest Robert Makłowicz. Nowa reklama Tesco przekonuje, że oferowane w tych hipermarketach owoce i warzywa ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco Polska zmieniło agencję reklamową
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Tesco Polska wygrała agencja Red8 Advertising. Jej całościowa oferta została oceniona najwyżej, a tym samym dobiegła końca kilkuletnia współpraca sieci hipermarketów z agencją PZL. Anna Matlak ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
PZL
,
Red8 Advertising
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [8]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tesco [5]
› PKN Orlen [2]
› Costa Coffee [1]
› Stop Cafe [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Red8 Advertising [8]
› Initiative [4]
› BrandLab [1]
› K2 [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
› Sigma Bis [1]
› Starcom [1]
marki
› Value [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA