KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Isobar
Liczba wyszukanych artykułów: 30
McDonald’s partnerem Open’er Festival
McDonald’s dołączył do grona partnerów Open’er Festival. Podczas festiwalu marka przygotuje specjalną, interaktywną strefę Maka. W strefie McDonald’s obok specjalnej oferty gastronomicznej, pojawią się influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy. W ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Isobar
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Konkurs marki Garage ...
2022-06-30 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Isobar
marki:
Garage
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska
×
Kolejna odsłona konkursu „Graj w kolory”
Marka Somersby (Carlsberg) przygotowała drugą edycję konkursu "Graj w kolory". Tym razem będzie można wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a ...
2022-06-08 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dynamo
,
Havas
,
Initiative
,
Isobar
,
NAV Agency
marki:
Somersby
Kolejna odsłona konkursu „Graj w kolory”
×
Kolorowe murale Somersby w 3 miastach
Marka Somersby w ramach akcji "Graj w kolory" przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą ...
2022-02-16 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Good Looking Studio
,
Initiative
,
Isobar
,
NAV Agency
marki:
Somersby
Kolorowe murale Somersby w 3 miastach
×
Najnowsza kampania marki Zbyszko 3Cytryny
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny zrealizowana przez agencje dentsu Polska - Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic. 14 ...
2021-04-28 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
,
Isobar
,
OMD Media Direction
,
Propeller Film
marki:
3 Cytryny
Najnowsza kampania marki Zbyszko 3Cytryny
×
Mateusz Gessler promuje Lurpak
Marka Lurpak wystartowała z najnowszą kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów. Najnowsza kampania prowadzona jest pod ...
2021-03-25 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lurpak
Mateusz Gessler promuje Lurpak
×
Borys Szyc, Michał Żebrowski w kampanii Mcdonald’s
14 października startuje kolejna kampania promująca linię burgerów Maestro. W najnowszym spocie Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje Burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ...
2020-10-14 Soft drinks
firmy:
Mcdonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Gutenberg
,
Happy Endians
,
Isobar
,
OMD Media Direction
Lurpak zachęca do gotowania
Aktywności promocyjne marki Lurpak mają za zadanie zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni oraz zabawy smakami. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową. Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest ...
2020-03-13 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Lurpak
Isobar współpracuje z Arla Foods
Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina (sery) i Lurpak (masła i miksy) należących do Arla Foods. Od 1 kwietnia Isobar Polska odpowiada za wsparcie marek ...
2019-04-26 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Isobar
marki:
Lurpak
,
Apetina
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
Marka belVita (Mondelez Polska), rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. - Ubiegłoroczna nowość - BelVita ...
2019-04-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
×
poprzedni
następny
Kampania z loterią dla Arla Apetina
Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network (Carat, dentsu X oraz Isobar Poland) są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla. Akcja odbywa się pod hasłem "Podkręć smak z Apetiną" ...
2019-04-04 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Arla
Lubisie promują prosty skład produktów
Marka Lubisie (Mondelez Polska) startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami ...
2019-03-15 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
Lubisie
Lubisie promują prosty skład produktów
×
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
Marka BelVita z portfolio Mondelez Polska rozpoczęła kampanię "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler. Producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się ...
2019-01-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
×
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
Lubisie DUO (Mondelez Polska) to ciastko, które zostało wypełnione aż dwoma nadzieniami. Do wyboru jest wariant o smaku orzechów laskowych i czekolady lub wanilii i truskawek. Produkt nie zawiera barwników oraz ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lubisie
Lubisie DUO z dwoma nadzieniami
×
Koncert Sofar by Redd's
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje ...
2018-06-25 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Isobar
marki:
Redd's
Koncert Sofar by Redd's
×
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
Oferta marki belVita (Mondelez Polska) poszerzyła się o nowe ciastka w dwóch wersjach smakowych. BelVita Soft Bakes to pierwsza na rynku miękka forma produktowa w segmencie ciastek pożywnych. Produkt jest ...
2018-03-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Isobar
marki:
belVita
Miękkie ciastka śniadaniowe belVita
×
poprzedni
następny
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
Koordynowany przez Vizeum Polska zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz ...
2017-06-20 Soft drinks
firmy:
Ferrero
,
iProspect
,
Isobar
,
Posterscope
,
Vizeum
,
VML
marki:
Tic Tac
Tic Tac Mixers ze wsparciem reklamowym
×
Etykiety fanów Jogobelli pojawiły się na rynku
Do sklepów trafiły jogurty marki Jogobella (Zott) z nową szatą graficzną, zaprojektowaną przez fanów marki. W ubiegłym roku zorganizowano konkurs dla konsumentów. Zadaniem jego uczestników było przygotowanie własnego projektu butelki jogurtu ...
2017-04-13 Soft drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
BrainBox
,
Carat
,
Isobar
,
Posterscope
marki:
Jogobella
Etykiety fanów Jogobelli pojawiły się na rynku
×
Vlogerzy podejmują wyzwanie Oreo
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe prowadzone są w internecie z udziałem popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi ...
2016-05-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Isobar
marki:
Oreo
Świąteczna aktywacja margaryny Kasia
Ruszyła świąteczna aktywacja marki Kasia na Facebooku skierowana do fanów słodkich wypieków. W przedświątecznym okresie należąca do Unilever marka będzie zachęcać do wypróbowania przepisu na podwójne ciasto czekoladowe. Osoby, które ...
2015-12-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Isobar
marki:
Kasia
Świąteczna aktywacja margaryny Kasia
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [5]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [7]
› Arla Foods [4]
› Zott [4]
› Carlsberg [3]
› Ferrero [2]
› Unilever [2]
› Biedronka [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mcdonald's [1]
› McDonald's [1]
› Pernod Ricard [1]
› Wrigley [1]
› Zbyszko [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [10]
› mleko [8]
› alkohol [5]
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Isobar [30]
› Carat [10]
› Big Picture [5]
› Amnet [3]
› Mindshare [3]
› OMD Media Direction [3]
› Posterscope [3]
› Vizeum [3]
› 24/7Communication [2]
› DDB & Tribal [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Initiative [2]
› IQ Marketing [2]
› NAV Agency [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› Aegis Media [1]
› BBDO [1]
› BrainBox [1]
› Delikatessen [1]
› Digital Kingdom [1]
› Dynamo [1]
› Good Looking Studio [1]
› Gutenberg [1]
› Happy Endians [1]
› Havas [1]
› iProspect [1]
› MediaCom [1]
› M+K [1]
› MSN.com [1]
› Pahnke [1]
› Papaya Films [1]
› Propeller Film [1]
› VML [1]
marki
› belVita [3]
› Lurpak [3]
› Jogobella [2]
› Kasia [2]
› Lubisie [2]
› Somersby [2]
› Tic Tac [2]
› 3 Cytryny [1]
› Apetina [1]
› Arla [1]
› Garage [1]
› Jacobs [1]
› Malibu [1]
› Monte [1]
› Orbit [1]
› Oreo [1]
› Przysnacki [1]
› Redd's [1]
› Zottarella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA