KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Aldi
Netto
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Koszyk świątecznych produktów podrożał o 13%
Inflacja w Polsce spada od kilku miesięcy, jednak przygotowanie świątecznego stołu będzie droższe niż przed rokiem. Z najnowszych danych ASM Sales Force Agency wynika, że średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ...
2023-12-19 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Netto z największym wzrostem liczby wizyt
Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów przez firmę Proxi.cloud i platformę badawczą UCE RESEARCH, wynika, że we wrześniu 2022 r. Biedronka wygenerowała 64% wszystkich koszyków dyskontowych. Pod tym względem ...
2022-10-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Zmiany w wyborach sieci dyskontowych
Analiza zachowań ponad 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 94% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci ...
2022-09-23 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Netto i Aldi z dużymi wzrostami liczby klientów
W ciągu ostatniego roku ruch w dyskontach w Polsce wzrósł o ponad 13%. Liderami pod tym względem są sieci Netto oraz Aldi, które odwiedza odpowiednio o 52% i 45% więcej klientów ...
2022-08-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Sieci handlowe wprowadzają limity na zakup cukru
W środę kilka sieci sklepów wprowadziło ograniczenia zakupów cukru, którego w niektórych sklepach w Polsce brakuje. Od środy w Biedronce i Netto klient może kupić na jeden paragon 10 kilogramów cukru ...
2022-07-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Krajowa Spółka Cukrowa
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Spadła lojalność klientów do dyskontów
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Handlowcy nieprawidłowo oznaczają warzywa i owoce
Inspekcja Handlowa sprawdziła oznakowanie warzyw i owoców krajem pochodzenia - wyniki z 18 sieci prezentuje UOKiK. Oznakowanie świeżych warzyw i owoców krajem pochodzenia jest obowiązkowe. Do UOKiK docierały liczne sygnały ...
2019-10-02 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Dino
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Coraz wyższe ceny w dyskontach
Badacze przeprowadzili analizę różnic cen, jakie wystąpiły w dyskontach na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie wykazało, że najmocniej zdrożały artykuły standardowo kupowane przez rodziny - aż o 11%. Najmniej mogli ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Sklepy dyskontowe skręcają w kierunku supermarketów
W ciągu dwóch lat liczba sklepów dyskontowych w Polsce zbliży się do 4 tys., a dalszy wzrost będzie oznaczał ryzyko kanibalizacji i w rezultacie spadku zyskowności. Szczególnie, że zmieniają się oczekiwania ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Sieci dyskontowe zwiększają udziały w polskim rynku
Udziały sieci dyskontowych w polskim rynku detalicznym zwiększą się do 2020 r. do 30% - prognozuje firma Planet Retail. Jeszcze w 2010 r. łączne udziały w rynku sieci Biedronka, Lidl, Netto ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
W Polsce jest miejsce dla 4500 dyskontów
- Obecnie w Polsce działa około 3 tys. dyskontów. Granica rozwoju tego formatu znajduje się na poziomie ok. 4,5 tys. sklepów - ocenia Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i ...
2012-10-29 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Rośnie liczba klientów dużych sklepów w Polsce
Podstawowe zakupy Polacy robią głównie w sklepach wielkopowierzchniowych (hiper- i supermarketach) - wynika z badań firmy Nielsen. W 2011 r. Polacy kupili w nich 50% towarów spożywczych, o 3 punkty proc ...
2012-06-28 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [14]
działy
› handel [14]
› badania [11]
› inwestycje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [14]
› Lidl [13]
› Intermarche [2]
› Kaufland [2]
› Auchan [1]
› Dino [1]
› Krajowa Spółka Cukrowa [1]
› Lewiatan [1]
› Polomarket [1]
› Stokrotka [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› słodycze i przekąski [3]
› mięso i ryby [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA