KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Questia
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Świąteczna kampania Pepsi w internecie
Marka Pepsi rozpoczęła internetową odsłonę kampanii. Opowiada ona o przedświątecznym zaginięciu butelek napoju w chatce Elfów. Stoją za tym: Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio oraz Mariusz Mac. Głównymi bohaterami ...
2018-12-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj w reklamie Pepsi
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa marki Pepsi. Spot pokazuje, jak Święty Mikołaj wraca po pracy razem z elfami w ubraniach w niebieskim kolorze. Bohater pije Pepsi, po czym zaczyna się taneczna impreza ...
2018-11-23 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Marka chipsów Doritos debiutuje w Polsce
Marka Doritos wchodzi na polski rynek. Obecna w 55 krajach na całym świecie przekąska dostępna jest już w wybranych sklepach, w trzech smakach - Hot Corn o ostrzejszym paprykowym smaku, serowe ...
2018-08-21 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Brave
,
Questia
,
VML
marki:
Doritos
Marka chipsów Doritos debiutuje w Polsce
×
Rusza letnia kampania marki Lay's
Rusza najnowsza kampania "Lato smakuje lepiej z Lay's". W tym sezonie marka pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli spróbować chipsów Lay's podczas wielu samplingów w ...
2018-07-17 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Brave
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
Rusza letnia kampania marki Lay's
×
Początek tegorocznego „Wyzwanie smaku” Pepsi
2 lipca ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360 stopni tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Tego lata marka zaprasza na Przystanek smaku do 8 polskich miast. Pojawią się tam też influencerzy. W ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Ewesa
,
K2 Internet
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Początek tegorocznego „Wyzwanie smaku” Pepsi
×
Lemon Lemon z silnym wsparciem marketingowym
W kwietniu ruszyły działania marketingowe wspierające nowość produktową Lemon Lemon od 7UP. To nowa lemoniada z bąbelkami od PepsiCo, która zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu ...
2018-05-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Ewesa
,
K2 Internet
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Lemon Lemon z silnym wsparciem marketingowym
×
PepsiCo promuje wersje smakowe Pepsi
Rozpoczęła się kampania promująca dwie wersje smakowe napoju Pepsi: Wild Cherry i Lime. Reklamy pokazują, jak bohaterowie dzięki napojowi przełamują rutynę - podają Wirtualne Media. Filmy reklamowe kończą się prezentacją ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". - Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
,
Pepsi
Kuba Błaszczykowski twarzą promocji Pepsi i Lay's
×
Lay's przesłała uśmiech przez całą Polskę
Aktywacja marki Lay's (PepsiCo) polegała na przekazaniu uśmiechu na odległość setek kilometrów przy użyciu specjalnych paczek chipsów. W ramach akcji, 24 stycznia w Zakopanem stanęła tajemnicza winda. Kiedy przechodzień nacisnął ...
2017-02-17 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
,
VML
marki:
Lay's
Questia doradcą PepsiCo
Questia Communications Management Consultants świadcząca usługi doradcze z zakresu komunikacji i PR, trzeci rok z rzędu będzie wspierać PepsiCo w obszarze komunikacji korporacyjnej. - Kontynuujemy współpracę z Questia w zakresie ...
2016-02-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Questia
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Nowy smak Rockstar Energy Drink
Marka Rockstar Energy Drink (PepsiCo) wprowadza do portfolio nowy smak: Lemon & Lime. Produkt dostępny jest w wygodnych puszkach o pojemności 250 ml. Wprowadzenie nowego smaku wspierane jest kampanią „Porusz Swoje ...
2015-03-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Rockstar
Nowy smak Rockstar Energy Drink
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
15 września ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają swoje preferencje smakowe. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w ...
2014-09-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
,
Ewesa
,
Graffiti
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
×
PepsiCo promuje 7UP w wersji Mojito
Ruszyła kampania reklamująca nowy na rynku napój 7UP Mojito - limitowaną edycję 7UP. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”. 7UP Mojito to jedyny napój gazowany ...
2014-08-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Questia rozpoczyna współpracę z PepsiCo
Questia Communications Management Consultants podpisało umowę z PepsiCo. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii PR, komunikację kryzysową, prowadzenie biura prasowego i komunikację korporacyjną. Klienta pozyskano na drodze przetargu, a ...
2014-08-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Questia
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [24]
działy
› promocje i PR [24]
› innowacje i nowości [6]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [24]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [21]
› słodycze i przekąski [4]
firmy marketingowe
› Questia [24]
› BBDO [19]
› OMD Media Direction [19]
› Pink Pepper Media [12]
› Digital One [11]
› Ewesa [7]
› VML [5]
› Artegence [2]
› Brave [2]
› Deloitte Digital [2]
› K2 Internet [2]
› 4Frame [1]
› Adam & Eve DDB [1]
› Graffiti [1]
› Gutenberg [1]
› Papaya Films [1]
› PHD Media Direction [1]
marki
› Pepsi [14]
› 7Up [5]
› Mirinda [4]
› Lay's [3]
› Mountain Dew [3]
› Coca-Cola [2]
› Rockstar [2]
› Doritos [1]
› Lipton Ice Tea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA