KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Kolejne inwestycje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzje o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji dwóm przedsiębiorstwom z branży spożywczej oraz producentowi opakowań. „Kabanos” Kojs Mirosław i Joanna Kojs-Kowalczyk sp. j., to przedsiębiorca, który ...
2024-04-16 Soft drinks
firmy:
Alupol Packaging
,
Lajkonik Snacks
Pamapol ogłasza wstępne wyniki finansowe
Zarząd spółki Pamapol podał wstępne wyniki finansowe Spółki i Grupy Kapitałowej Pamapol za rok 2023. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży Pamapolu wyniosły 282,8 mln zł wobec 329,7 mln zł rok ...
2024-04-16 Food & drinks
firmy:
Pamapol
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
Carlsberg Polska prezentuje tegoroczną nowość – Somersby Pink Grapefruit Light 4%. Nowy wariant to nie tylko orzeźwiający smak różowego grapefruita, ale również delikatna słodycz i niska zawartość kalorii. Somersby Pink Grapefruit ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
×
KOWR rusza z programem promocji branży spożywczej
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa podpisał z Ministerstwem Rozwoju i Technologii umowę o partnerstwie w zakresie realizacji Projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej ...
2024-04-15 Soft drinks
Megaserowy smak od marki Knorr
Marka Knorr wprowadza do portfolio znane amerykańskie danie, makaron z kremowym serem, czyli Fix Mac’n Cheese. W składzie znajduje się dużo sera - aż 31% – dzięki któremu sos ma wyjątkowo ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Megaserowy smak od marki Knorr
×
poprzedni
następny
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii postawiła na zaskakującą historię. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Publicis
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
×
Promocja wódki w dyskontach pod lupą prokuratury
Pod koniec lutego w kilku sieciach sklepów dyskontowych można było kupić wódkę w cenie poniżej 10 zł za pół litra. Z informacji Wirtualnej Polski wynika, że w związku z Ustawą o ...
2024-04-15 Food & drinks
Innowacyjne opakowanie Round Wrap
Carlsberg Polska testuje na polskim rynku innowację opakowaniową – karton z zaokrąglonymi narożami. Nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić do 224 ton CO2 rocznie, zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentami i zapobiega nieestetycznym ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
DS Smith
Innowacyjne opakowanie Round Wrap
×
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
Koncern Heinz nawiązał współpracę z firmą Mattel i z okazji 65. rocznicy marki Barbie wprowadził na rynek limitowaną edycję sosu o nazwie „Barbiecue”. Jest to różowy, wegański majonez z sosem barbecue ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Heinz i Mattel stworzyły sos „Barbiecue”
×
Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin
„75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Program świętowania ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
GIS ostrzega przed kilkoma partiami herbat
W wyniku kontroli urzędowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzono przekroczenie najwyższego dopuszczalnego poziomu alkaloidów pirolizydynowych w herbacie czarnej aromatyzowanej EARL GRAY. Zgodnie z oceną ryzyka ekspertów Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – ...
2024-04-15 Soft drinks
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
[1]
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA