KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
Sieć sklepów Biedronka zaprasza klientów na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Aby skorzystać z tej oferty należy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
Wystartował nowy program lojalnościowy – Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY. Inicjatywa marki składa się z dwóch filarów: programu społecznego oraz loterii promocyjnej. Członkowie mają szanse na atrakcyjne nagrody, ale również mogą ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
×
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Z tej okazji ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
×
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
Producent mleka Łaciate rozpoczął loterię, w której do wygrania jest roczna wypłata. Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na losowanie. Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
×
Fundusz z Abu Zabi potencjalnym kupcem Cedrobu
Fundusz inwestycyjny ADQ ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest jednym z potencjalnych inwestorów rozważających przejęcie Grupy Cedrob, największego polskiego producenta drobiu i mięsa - informuje Bloomberg. Cedrob ma być dla ADQ sposobem ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
ADQ
,
Cedrob
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki ...
2024-03-29 Soft drinks
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
×
poprzedni
następny
Inflacja w marcu będzie najniższa w tym roku?
GUS opublikował wstępny szacunek inflacji w marcu. Z danych tych wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w ujęciu rocznym o 1,9%, a w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrosły o ...
2024-03-29 Soft drinks
Kierunki rozwoju branży żywności w Europie
W listopadzie 2023 roku Komisja Europejska opublikowała raport Food 2030 Research and Innovation – Pathways for action 2.0 – dokument omawiający politykę przyszłości systemów żywnościowych. Raport stanowi wskazówkę dla kierunków rozwoju ...
2024-03-29 Soft drinks
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker
Südzucker Polska jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski. W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
marki:
Cukier Królewski
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Zarząd producenta przekąsek, spółki Eurosnack, poinformował o wygraniu przetargu na zakup 14,8 ha ziemi w Siemianowicach Śląskich, których właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie oraz Skarb Państwa. Cena nieruchomości to 14,65 mln ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Eurosnack
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Rada Gminy zatwierdziła plan zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kaliskiej i Zdrojowej w Opatówku, wyznaczający tereny usług i produkcji wraz z obszarami przeznaczonymi na zaplecze elektroenergetyczne, wodociągowe, komunikacji drogowej i pieszo-rowerowej ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Colian
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Prezes UOKiK w ramach kompetencji związanych ze zwalczaniem nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej w sektorze rolno-spożywczym bada relacje sieci handlowych z dostawcami. Dotychczas wydał 6 decyzji, w których nałożył na sieci handlowe ...
2024-03-28 Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Biedronka, podobnie jak wcześniej kilka innych sieci handlowych, postanowiła, że nie zmieni w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Sieć sklepów podkreśla, że dzięki temu jej klienci w kwietniu nie tylko ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka również zamraża ceny produktów
×
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
Polska czekolada zyskuje na popularności
Polska jest trzecim co do wielkości eksporterem czekolady w krajach UE – podaje Eurostat. Liderem tego zestawienia były w zeszłym roku Niemcy. Wysłali poza UE 221 tys. ton słodkich produktów. Na ...
2024-03-28 Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja - Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
×
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Trwa wielkanocna kampania Mąki ze Smoiem autorstwa Optima Marketing Group, która widoczna jest nie tylko w mediach społecznościowych, ale w reklamie zewnętrznej. To kolejna akcja marki należącej do Polskich Zakładów Zbożowych ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
PZZ Kraków
marki:
Mąka ze Smokiem
AI pracuje dla branży piwnej
Zespół z Flamandzkiego Instytutu Biotechnologii stworzył system sztucznej inteligencji, który jest w stanie przewidzieć smak konkretnego piwa oraz sugerować składniki, które piwowarze mogą wykorzystać, aby poprawić jego smak. Dotychczasowe metody oceny ...
2024-03-28 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
[1]
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA