KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Twin
Królewskie
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Królewskie rusza z nową kampanią „Znani z Łazienkowskiej”
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. "Znani z Łazienkowskiej". Komunikacja wspiera ...
2021-09-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Ruszyła kolejna aktywacja digitalowa marki Królewskie
Tym razem agencja TWIN .digital collective stworzyła mobilną grę dla piwa Królewskie. Aktywacja wykorzystuje geolokalizację i zachęca do odkrywania miasta przez pryzmat nietypowych miejsc z lokalnym, dzielnicowym kolorytem. Mechanizm Dzielnicowych ...
2018-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Twin
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Aktywacja marki Królewskie na Messangerze
Wystartował Turniej Króla - aktywacja konkursowa piwa Królewskie, w pełni realizowana w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective, Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas ...
2017-12-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [7]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
firmy marketingowe
› Starcom [5]
› Just [4]
› Roots [4]
› G3 [2]
› Wilk Studio [2]
› Good Looking Studio [1]
› SMG MediaVest [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA