KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Liquid Thread
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Kampania nowych przekąsek Bakalland
Marka Bakalland rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii bakalii przekąskowych. Hasło kampanii "Chwyć i jedz" odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codzienną przekąskę. Nowa ...
2018-10-15 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Liquid Thread
,
Starcom
marki:
Bakalland
Coca-Cola promuje Fuze Tea
Producent napojów rozpoczął drugą fazę kampanii reklamowej marki Fuze Tea. Jej bohaterami są Barbara Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym wideo zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko ...
2018-07-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Fuze Tea
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
Coca-Cola rozszerza swoją obecność na polskim rynku, wprowadzając markę AdeZ. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży. Produkty na bazie roślin zyskują ...
2018-07-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
AdeZ
Coca-Cola debiutuje w segmencie napojów roślinnych
×
„Najlepsze przychodzi z czasem” promuje ketchup Heinz
Firma Heinz rozpoczęła nową kampanię ketchupu swojej flagowej marki. Prowadzona jest pod hasłem "Najlepsze przychodzi z czasem", które podkreśla przede wszystkim gęstą konsystencję produktu. Kampania prowadzona jest od maja w ...
2018-05-21 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Liquid Thread
marki:
Heinz
Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
W ramach kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz - autorką książek kulinarnych, producentką telewizyjną oraz członkinią jury Top Chef. Wśród zaplanowanych ...
2018-04-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię "Gotowi na emocje". Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get) ...
2018-04-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Promocja narodowa Coca-Cola
×
Bakalland promuje batony proteinowe BA!
Rozpoczęła się kampania nowych batonów proteinowych Bakalland BA! skierowana do osób aktywnie uprawiających sport. Kampania promuje nową linię batonów proteinowych BA!, w której dostępne są cztery warianty smakowe: Best Before Training ...
2018-03-30 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
38 PR & Content Communication
,
Liquid Thread
,
Starcom
Frisco.pl z nową platformą komunikacji
W lutym wystartowała nowa kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło "Frisco.pl - Definicja lepszych zakupów". - Frisco.pl w nowej ...
2018-02-23 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Liquid Thread
,
Spark Foundry
Milka startuje z kampanią świąteczną
13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem "Odkryj magię oczekiwania na święta". W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in ...
2017-11-16 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Event Factory
,
Liquid Thread
,
VML
marki:
Milka
Milka startuje z kampanią świąteczną
×
poprzedni
następny
Crunchips dostarcza chipsy na imprezy
Marka Crunchips, wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, przygotowała niestandardową aktywację łączącą światy on- i offline. Specjalnym busem dostarcza chipsy na imprezy. Wyszukuje po hashtagach posty z informacjami o tym, gdzie właśnie odbywają ...
2017-08-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
marki:
Crunchips
Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli Zero Cukru
Do sprzedaży trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym smaku. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowości firma startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której głównym bohaterem będzie Robert Lewandowski oraz jego kibice ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Sprite i Fanta z nowymi produktami
Coca-Cola wprowadza na polski rynek wiosenne nowości w portfolio napojów gazowanych - Sprite w nowej formule o obniżonej kaloryczności, a także dwa smaki Fanta - MALinna i Shokata. - Nowa ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Social Media
marki:
Fanta
,
Sprite
Sprite i Fanta z nowymi produktami
×
poprzedni
następny
Frisco.pl prezentuje wady hipermarketów
12 maja ruszyła kampania supermarketu online Frisco.pl. W spotach marka przedstawia absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Jednocześnie podkreśla, że alternatywą są zakupy w Internecie. Reklamy ...
2017-05-16 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Liquid Thread
,
Starcom
Aktywacja marki Crunchips od LiquidThread
Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej marki Crunchips, agencja LiquidThread przygotowała aktywację z Chwytakiem. Znany youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek ...
2017-05-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
,
Starcom
marki:
Crunchips
Coca-Cola promuje limonkową wersję napoju
Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek limonkowy wariant swojego sztandarowego napoju. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy ...
2017-04-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola promuje limonkową wersję napoju
×
poprzedni
następny
Rusza kampania wspierająca nową strategię marki Coca-Cola
Od stycznia wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Charakterystycznym elementem jest czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Jest to kolejny ...
2017-02-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Rusza kampania wspierająca nową strategię marki Coca-Cola
×
Coca-Cola ujednolica opakowania
Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One Brand". Zakłada ...
2017-01-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola ujednolica opakowania
×
poprzedni
następny
Coca-Cola uruchomiła kulinarną aplikację
Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej ponad ...
2016-12-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Bstorm
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola uruchomiła kulinarną aplikację
×
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię
7 listopada w telewizji pojawi się świąteczna reklama Coca-Coli. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję obdarowania bliskich. Będzie on emitowany w telewizji, kinach oraz internecie. W trasę po Polsce wkrótce wyruszą ...
2016-11-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię
×
poprzedni
następny
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z miejscem, które konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Schawk
marki:
Coca-Cola
Specjalne etykiety na opakowaniach Coca-Coli
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
działy
› promocje i PR [26]
› innowacje i nowości [7]
› handel [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [14]
› Frisco.pl [3]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Mondelez Polska [3]
› Bakalland [2]
› Kraft Heinz [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [14]
› słodycze i przekąski [8]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› MediaCom [14]
› Fortis [13]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [12]
› McCann [10]
› Starcom [4]
› Big Picture [3]
› Carat [3]
› 38 PR & Content Communication [2]
› Hill+Knowlton [2]
› SMG MediaVest [2]
› Brain [1]
› Bstorm [1]
› Craft&Momentum [1]
› Event Factory [1]
› IQ Marketing [1]
› Just [1]
› Nice [1]
› Schawk [1]
› SMG PM [1]
› Social Media [1]
› Spark Foundry [1]
› VML [1]
marki
› Coca-Cola [10]
› Crunchips [3]
› Fanta [2]
› Milka [2]
› AdeZ [1]
› Bakalland [1]
› Fuze Tea [1]
› Heinz [1]
› Prince Polo [1]
› Sprite [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA