KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
In-Store Media
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Kampanie Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych ...
2024-07-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
PepsiCo
,
In-Store Media
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
,
Pepsi
Kampanie Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
×
poprzedni
następny
Rebranding Nałęczowianki w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze ...
2019-04-26 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
In-Store Media
marki:
Nałęczowianka
Rebranding Nałęczowianki w sieci Carrefour
×
poprzedni
następny
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
- To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo - mówi Łukasz Lisius, Country Manager ...
2018-12-31 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
In-Store Media
marki:
Lavazza
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
×
poprzedni
następny
Niemal 80% klientów podejmuje decyzje zakupowe w sklepie
Międzynarodowy lider komunikacji w punkcie sprzedaży, in-Store Media, zaprezentował wyniki przeprowadzanych w Polsce badań poświęconych zachowaniom i motywacjom klientów handlu detalicznego. Według badań 78% klientów podejmuje decyzję o zakupie konkretnego ...
2016-04-18 Soft drinks
firmy:
In-Store Media
Nowe nośniki reklamowe w sklepach Carrefour
W wybranych hipermarketach sieci Carrefour pojawiły się nowe nośniki reklamowe – Arch Media oraz Floor Media XXL. Nośniki te mają niestandardowy format, który wyróżnia promowane produkty w alejach sklepowych. Media przykuwają ...
2015-07-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
In-Store Media
Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media
Międzynarodowa agencja in-Store Media wprowadziła do oferty w Polsce nowe nośniki reklamowe: arch media oraz floor media XXL. Są one dostępne w wybranych hipermarketach sieci Carrefour. Floor media XXL to ...
2015-07-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
In-Store Media
Nowe nośniki reklamowe w sklepach Kaufland
Nośniki reklamowe In-Store Media pojawiły się w hipermarketach Kaufland. Wcześniej były już obecne w sieciach Carrefour i Tesco. Do 75 największych sklepach Kaufland wprowadzonych zostało 5 rodzajów nośników reklamowych In-Store ...
2013-01-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kaufland
,
Tesco
,
In-Store Media
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› handel [6]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [4]
› Auchan [1]
› Kaufland [1]
› Lavazza [1]
› Nestle [1]
› PepsiCo [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› In-Store Media [7]
marki
› Cheetos [1]
› Doritos [1]
› Lavazza [1]
› Lay's [1]
› Nałęczowianka [1]
› Pepsi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA