KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Nowy Przewodniczący ZP PPS
Ogólne Zgromadzenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) powołało Marka Buciora, Dyrektora Generalnego CEDC International należącego do Grupy Maspex, na stanowisko Przewodniczącego ZP PPS. W związku z końcem dwuletniej kadencji ...
2024-07-11 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Grupa Maspex
Nowe chipsy jabłkowe od Mixit
Firma Mixit wprowadza na rynek zdrowe i wyjątkowo chrupiące chipsy jabłkowe. Cały proces jest bezodpadowy, więc resztki z jabłek zostały przekazane zwierzętom na przekąskę. O słodycz zadbała sama natura, chipsy jabłkowe ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Mixit
marki:
Mixit
Nowe chipsy jabłkowe od Mixit
×
poprzedni
następny
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek Bunge: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r. W ramach współpracy z ...
2024-07-11 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
Streetcom
marki:
Finuu
,
Smakowita
,
Wawrzyniec
,
Eleplant
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek Bunge
×
Niebezpieczne bakterie w tatarze wołowym
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto bakterie Salmonella i Escherichia coli (STEC) w próbkach Tatara wołowego produkowanego przez Zakłady Mięsne Łuków. Spożycie produktu zanieczyszczonego pałeczkami Salmonella i Escherichia coli ...
2024-07-11 Food & drinks
firmy:
ZM Łuków
marki:
Łuków
KE akceptuje przejęcie Indykpolu
Komisja Europejska wyraziła zgodę, zgodnie z unijnym rozporządzeniem w sprawie fuzji, na przejęcie wyłącznej kontroli nad Indykpol S.A. przez Drosed Holding SA. Drosed jest spółką zależną Grupy LDC z siedzibą we ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
Drosed
,
Indykpol
,
LDC
Hello Day! Magico trafia do sprzedaży
Hello Day! Magico, czyli zaskakujące połączenie napoju owocowego i kawałków kokosa jest już dostępne w sieciach handlowych. Sprężyste kawałki kokosa (nata de coco) w połączeniu z naturalnym sokiem owocowym tworzą oryginalną ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
Agus
marki:
Hello Day
Hello Day! Magico trafia do sprzedaży
×
poprzedni
następny
Domowa Ice Tea od Herbapolu
Marka Herbapol wprowadza letnie syropy z limitowanej edycji. W tym roku marka zainspirowała się mrożoną herbatą. ICE TEA Czarna herbata z brzoskwinią oraz ICE TEA Czarna herbata z cytryną to szybki ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Domowa Ice Tea od Herbapolu
×
poprzedni
następny
Codzienne zakupy droższe o 3%
Analiza ponad 71,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w czerwcu br. codzienne zakupy podrożały średnio o 3,1% rdr. Dla porównania, w maju wzrost rdr. wyniósł 2,9%, a w kwietniu – 2,4% ...
2024-07-10 Soft drinks
Spoty Lecha w blokach reklamowych
W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie. Marka w swojej komunikacji zachęca do wyciszenia, zwolnienia, oderwania od zgiełku. Dlatego Lech przygotował specjalne spoty, które wyróżniają się swoją spokojną ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Juice
,
Moon Films
,
Televisor
,
VML
marki:
Lech
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
Producent marki napojów izotonicznych 4MOVE, firma FoodCare zaprasza wszystkich strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych do udziału w ogólnopolskim wyzwaniu #4MoveChallenge. Celem akcji jest propagowanie zasad prawidłowego nawadniania organizmu, a sam konkurs daje ...
2024-07-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
4MOVE rzuca wyzwanie OSP
×
Kampania Piekarni Cukierni Putka na eko-wiatach AMS
A BIO TO WIE – Putka wykorzystuje EKO wiaty AMS w połączeniu z przystankami komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi. Promocja zdrowej diety, zrównoważonego rolnictwa i troski o dobro planety współgra ...
2024-07-10 Food & drinks
firmy:
Piekarnia Cukiernia Putka
Producent Milki testuje papierowe opakowanie
Koncern Mondelēz International rozpoczął testy czekolady Milka Alpenmilch 100g w papierowym opakowaniu. Opakowanie limitowanej edycji wykonane jest z papieru z certyfikatem Forest Stewardship Council i minimalnej powłoki niezbędnej do ochrony czekolady ...
2024-07-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez International
marki:
Milka
Producent Milki testuje papierowe opakowanie
×
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
OstroVit wybuduje nowy zakład produkcyjny
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna wydała kolejną decyzję o wsparciu. Ze zwolnienia podatkowego w ramach Polskiej Strefy Inwestycji skorzysta OstroVit Sp. z o.o. Nowa inwestycja, mająca na celu utworzenia nowego zakładu produkcyjnego ...
2024-07-09 Soft drinks
firmy:
OstroVit
marki:
OstroVit
OstroVit wybuduje nowy zakład produkcyjny
×
poprzedni
następny
Ruszył bezobsługowy sklep Dino
W poniedziałek przy markecie Dino pod Gliwicami pojawił się nowy sklep sieci. Placówka nie ma okien, drzwi ani obsługi. To bezobsługowy koncept, który detalista uruchomił we współpracy z konsorcjum spółek z ...
2024-07-09 Soft drinks
firmy:
Dino
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa ...
2024-07-09 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Chapter 1
,
Prism Studio
,
Zenith
marki:
Lech
Pils odświeża identyfikację i komunikację
×
Rząd wprowadzi okres przejściowy w systemie kaucyjnym
Rząd nie zamierza przesuwać w czasie wejścia w życie systemu kaucyjnego. Już od 1 stycznia 2025 r. do ceny opakowań powinna być doliczana opłata, którą będzie można odebrać zwracając puste opakowanie ...
2024-07-09 Soft drinks
Wendy’s ogłasza plany wejścia na nowe rynki europejskie
Amerykańska marka restauracji szybkiej obsługi Wendy’s ogłosiła podpisanie dwóch nowych umów z franczyzobiorcami na utworzenie setek restauracji w Irlandii i Rumunii w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To debiut marki Wendy’s w ...
2024-07-09 Soft drinks
firmy:
Wendy’s
Wendy’s ogłasza plany wejścia na nowe rynki europejskie
×
poprzedni
następny
Stokrotka inwestuje w punkty ładowania elektryków
W 114 lokalizacjach przy sklepach Stokrotka powstanie 276 nowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych. To wynik podpisanej umowy między siecią sklepów i Inbalance grid – dostawcą inteligentnych rozwiązań w zakresie ładowania pojazdów ...
2024-07-09 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
[1]
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA