KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Asahi z RTD o smaku jogurtu alkoholowego
Japońska Asahi Group wprowadziła na rynek dwa alkoholowe napoje RTD o smaku jogurtowym, które zawierają fermentowane mleko. Rozlewane w puszki napoje Asahi Luxury Shibori Plus o zawartości 4% alkoholu zadebiutują ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Asahi
marki:
Asahi
Asahi z RTD o smaku jogurtu alkoholowego
×
Mlekovita rozwija program edukacyjny dla producentów mleka
Grupa Mlekovita wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka wprowadza program mający na celu poszerzenie wiedzy w zakresie optymalizacji procesu produkcji mleka. - Zdecydowaliśmy się połączyć siły z ...
2021-08-04 Food & drinks
Browar Kormoran rusza z kampanią wizerunkową
Tego lata Browar Kormoran chce szerzej pokazać swoje rzemieślnicze produkty. Browar rusza z nową kampanią wizerunkową, promującą Warmiński Majstersztyk, czyli wakacyjną odsłonę bezalkoholowych radlerów. Kampania wizerunkowa jest elementem nowej strategii ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Browar Kormoran
Browar Kormoran rusza z kampanią wizerunkową
×
poprzedni
następny
Lild ograniczy zużycie plastiku o 40 ton
Małe kroki rodzą wielkie zmiany. Tylko dzięki jednej zmianie, Lidl wprowadzi do obrotu aż 39,8 ton mniej plastiku w 2021 roku. W ramach strategii "Mniej plastiku - obieg zamknięty", Lidl ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Lild
Połowa Polaków jest gotowa na wyrzeczenia z myślą o planecie
Rośnie świadomość ekologiczna Polaków. 47% społeczeństwa deklaruje, że zmieniłoby styl życia na bardziej ekologiczny, nawet jeśli wiązałoby się to z wyrzeczeniami i mniejszą wygodą - wynika z badania Barometr Providenta ...
2021-08-04 Soft drinks
Biedronka rusza w trasę ze Śmieciarką Miecią
Od 4 sierpnia każdy kto spędza urlop nad Bałtykiem będzie mógł odwiedzić specjalną mobilną strefę edukacyjną. Dowiemy się m.in. jak wygląda proces recyklingu i dlaczego ważne jest poprawne segregowanie plastikowych butelek ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka rusza w trasę ze Śmieciarką Miecią
×
Marka 4F wchodzi w segment żywności
W ofercie marki odzieży sportowej i akcesoriów pojawiła się linia produktów z serii 4F Fuel. To żywność funkcjonalna przeznaczona dla osób stawiających na zdrowy tryb życia bazujący na regularnej aktywności fizycznej ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
OTCF
marki:
4F
Marka 4F wchodzi w segment żywności
×
poprzedni
następny
Danone zapowiada rozwój produktów roślinnych 2.0
Koncern spożywczy Danone kontynuuje rozwój szybko rosnącego segmentu napojów roślinnych. Firma chce poprawić atrakcyjność tych produktów, aby przyciągnąć do kategorii konsumentów omijających dotąd półki z "roślinnym mlekiem". Strategia rozwoju Danone ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Danone
EFSA promuje świadome wybory żywieniowe
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) we współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarny (GIS) rozpoczyna realizację kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych. EFSA i jej lokalne odpowiedniki dbają o bezpieczeństwo żywności ...
2021-08-03 Soft drinks
Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami
Marka Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują ...
2021-08-03 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
,
VMLY&R
marki:
Lay's
Restauratorzy szukają szans na odbicie
Ceny w restauracjach w ostatnich miesiącach wzrosły. To głównie efekt wyższych kosztów i droższych produktów oraz sezonu wakacyjnego. - Przedsiębiorcy muszą teraz podnieść ceny, żeby jak najszybciej spłacić zadłużenie, które powstało ...
2021-08-03 Soft drinks
Spot reklamowy marki Perrier już w Polsce
Marka naturalnej wody mineralnej Perrier, należąca do Nestle Waters, powraca z globalnym spotem reklamowym "Heat by Perrier", zrealizowanym w stolicy Grecji. To alegoria ilustrująca pragnienie życia marki i jej historyczne spojrzenie ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Perrier
Spot reklamowy marki Perrier już w Polsce
×
Carrefour startuje z promocją swojej aplikacji
3 sierpnia rozpoczyna się nowa kampania radiowa Carrefour promująca aplikację Mój Carrefour. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group). W nowej kampanii sieć handlowa promuje ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Havas Media
Pernod Ricard zachęca do picia wody
Marka napojów alkoholowych, w ramach inicjatywy "Responsible Party" rozpoczęła kampanię "Drink more". Zachęca w niej, by pić więcej wody, aby uniknąć nieprzyjemnych skutków upicia - podaje Marketing przy kawie. "Responsible ...
2021-08-03 Soft drinks
Pernod Ricard zachęca do picia wody
×
12-letnia whisky Grant's w nowej odsłonie
Marka Grant's wprowadza do Polski nową odsłonę swojej wielokrotnie nagradzanej 12-letniej whisky, która w najbliższym czasie pojawi się w specjalnej butelce. - Grant's już od jakiegoś czasu przygotowywał się do ...
2021-08-03 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Grant's
12-letnia whisky Grant's w nowej odsłonie
×
Nałęczowianka na muralu pochłaniającym zanieczyszczenia
W centrum Warszawy pojawił się mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów. Mural powstał na ścianie budynku przy ul ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka na muralu pochłaniającym zanieczyszczenia
×
Grupa Żywiec ze spadkiem przychodów w I półroczu
Grupa Kapitałowa Żywiec opublikowała półroczne sprawozdanie finansowe. W tym okresie skonsolidowane przychody Grupy Żywiec wyniosły 1,74 mld PLN, w porównaniu do 1,84 mld PLN w I poł. 2020. Spółka osiągnęła 292 ...
2021-08-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Heineken
,
Desperados
Po lodach Ekipa powstanie linia napojów
Po sukcesie lodów Ekipa, produkowanych przez PPL Koral, Ekipa Friza wprowadzić kolejny produkt pod swoim logo. Tym razem będą to napoje z firmy Krynicy Vitamin. Producent m.in. napojów energetycznych i ...
2021-08-02 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
,
PPL Koral
Linia RoślinnieMi od Primaviki
Firma Primavika poszerza ofertę o kolejne produkty roślinne - tym razem linię zamienników ryb i mięsa pod nazwą RoślinnieMi. W jej skład wchodzą trzy produkty: RoślinnieMi kawałki a'la tuńczyk ...
2021-08-02 Food & drinks
firmy:
Primavika
marki:
Primavika
Linia RoślinnieMi od Primaviki
×
poprzedni
następny
Mobilne sklepy Żabka
Mobilna Żabka - to nowy, innowacyjny koncept sklepów testowanych przez sieć. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki ...
2021-08-02 Soft drinks
firmy:
Żabka
[1]
326
|
327
|
328
|
329
|
330
|
331
|
332
|
333
|
334
|
335
|
336
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA