KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Alma
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Sieci delikatesowe muszą stworzyć nowe strategie
Odchodzenie sieci handlowych od formatu delikatesów może oznaczać, że na rynku zdominowanym przez dyskonty nie ma już miejsca na tego typu sklepy. W opinii ekspertów, ostatnią szansą dla tego sektora jest ...
2016-10-24 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Większość internautów kupowało żywność w sieci
Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że 83% internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku, w tym artykułów spożywczych za pośrednictwem sieci. Z oferty supermarketów internetowych częściej ...
2016-01-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
E.Leclerc
,
Makro Cash & Carry
,
Tesco
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Rynek private label w Polsce rośnie stabilnie
Rynek marek własnych w Polsce wzrośnie w 2015 r. o 6,6% i osiągnie wartość 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Eurocash
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Co czwarty internauta kupił żywność w internecie
W ciągu roku liczba użytkowników internetu dokonujących zakupu produktów spożywczych w e-sklepach prawie się podwoiła. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że już 25% internautów kupiło produkty spożywcze w sieci ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Alma
Polacy nie boją się zakupów świeżych produktów przez internet
Rośnie popularność sprzedaży internetowej produktów spożywczych. Wygoda związana z brakiem konieczności transportu towarów zachęca do kupowania w produktów większych ilościach, zwłaszcza wody czy chemii gospodarczej. Klienci nie boją się już także ...
2014-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
Firma doradcza OC&C Strategy Consultans przeprowadziła w 9 krajach, w tym po raz drugi w Polsce badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013". W Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Rossmann
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
×
Jakość najważniejsza dla 80% Polaków
W ostatnich miesiącach Polacy regularnie deklarują, że ich priorytetem jest oszczędzanie, także na podstawowych kategoriach. Z raportu firmy Nielsen wynika jednak, że coraz więcej Polaków zwraca jednocześnie uwagę na jakość produktów ...
2013-08-05 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Większość Polaków kupuje w dyskontach
Trzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, a 26% wyłącznie w tej kategorii sklepów. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych - wynika z przygotowanego przez PBS raportu "Klienci sieci ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Społem
,
Stokrotka
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
A.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
E.Leclerc
,
FreeDelikatesy.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Rośnie popularność zakupów spożywczych w sieci
Kupowanie produktów spożywczych w sklepach internetowych deklaruje 13% respondentów, w porównaniu do 8% niż przed rokiem - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Polscy internauci najczęściej decydują ...
2013-03-06 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Sklepy spożywcze najszybciej rosnącą kategorią e-handlu
Wartość ubiegłorocznego e-handlu w Polsce wyniosła 17,5 mld PLN. W 2012 r. może on osiągnąć wartość nawet 21 mld PLN - czytamy w serwisie Wyborcza.pl. Najszybciej rosnącą kategorią są e-sklepy ...
2012-11-26 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
W Polsce działa ok. 300 e-sklepów spożywczych
Za pięć lat rynek e-delikatesów w Polsce ma być wart nawet 2 mld PLN. Być może wejście na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija się raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Foodini.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
działy
› handel [16]
› zagranica [3]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Piotr i Paweł [12]
› Tesco [9]
› Auchan [7]
› Biedronka [6]
› E.Leclerc [5]
› Lidl [4]
› Carrefour [3]
› Kaufland [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Społem [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Intermarche [2]
› Lewiatan [2]
› Polomarket [2]
› Stokrotka [2]
› Żabka [2]
› A.pl [1]
› DoDomku.pl [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Netto [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Food & Joy [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA