KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 628
Grupa Maspex obserwuje powrót optymizmu konsumentów
Jeden z największych polskich graczy w branży spożywczej, obserwuje ożywienie zakupowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Kluczem do sukcesu firmy jest szukanie nisz na poszczególnych rynkach i przejmowanie lokalnych producentów, bo mimo ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Relax
Polska rodzina wyda na Wielkanoc średnio 400 PLN
Święta Wielkanocne będą prawie dwa razy tańsze niż ubiegłoroczna gwiazdka - wynika z Barometru Providenta. Powodem jest brak prezentów - 60% badanych nie ma zamiaru nic kupować swoim najbliższym. Polacy deklarują ...
2016-03-18 Soft drinks
Święta wielkanocne będą niewiele droższe
- Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku wzrosną nieznacznie, o ok. 1%. Jest to niewielka zmiana w stosunku do ubiegłego roku, biorąc pod uwagę, że w ciągu ostatnich 5 lat ...
2016-03-16 Soft drinks
Wolny wzrost cen produktów FMCG w Europie
W Europie ceny rosną najwolniej od pięciu lat, dlatego konsumenci zwiększyli zakupy. W naszym regionie to Węgrzy najmocniej zwiększyli wydatki na żywność, napoje i środki czystości - wynika z danych firmy ...
2016-03-04 Soft drinks
Dane o produkcji przemysłowej i sprzedaży detalicznej
Produkcja przemysłowa wzrosła o 1,4%, a sprzedaż detaliczna o 0,9% rok do roku - wynika z danych GUS opublikowanych za styczeń 2015. Dane te są poniżej oczekiwań analityków. W ujęciu miesięcznym ...
2016-02-18 Soft drinks
Światowe ceny żywności najniższe od prawie siedmiu lat
W styczniu ceny żywności i napojów bezalkoholowych były wyższe od tych z początku 2015 r. o 0,1%, podczas gdy wskaźnik cen wszystkich towarów i usług spadł o 0,7% rdr, czyli mocniej ...
2016-02-17 Soft drinks
Branża spożywcza musi zmierzyć się z nowymi wyzwaniami
W ubiegłym roku eksport produktów spożywczych z Polski mógł sięgnąć 25 mld PLN. Nowe rynki zbytu i korzystny kurs walutowy stwarzają dobre perspektywy dla eksporterów także w tym roku. Branża ...
2016-02-03 Soft drinks
Najnowsze dane o PKB w 2015 roku
Polska gospodarka rozwijała się w 2015 roku tempie 3,6%. Takie wstępne dane podał Główny Urząd Statystyczny. Rok wcześniej polski PKB wzrósł o 3,3% rok do roku. W 2015 r. popyt ...
2016-01-26 Soft drinks
Mocny wzrost sprzedaży detalicznej
W grudniu 2015 r. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 7%, wobec wzrostu o 5,7% w listopadzie oraz o 4% w grudniu 2014 r. - wynika ...
2016-01-22 Soft drinks
Dane PIH: sprzedaż grudzień 2015
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w grudniu 2015 wzrosła o 6,1% rdr, w ujęciu mdm wzrosła o 13,9%. Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie ...
2016-01-12 Soft drinks
Deflacja w grudniu wyniosła 0,5%
Deflacja w grudniu 2015 r. wyniosła 0,5% w ujęciu rocznym. W stosunku do poprzedniego miesiąca ceny spadły o 0,2% - podał GUS w tzw. szybkim szacunku. Deflacja w listopadzie wyniosła 0,6% ...
2016-01-05 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna w październiku wzrosła o 3,6% rok do roku
Sprzedaż detaliczna w październiku wzrosła o 3,6% w ujęciu rocznym, a w porównaniu z wrześniem br. o 4,7% - podał w czwartek Główny Urząd Statystyczny. W październiku wzrost sprzedaży detalicznej w ...
2015-11-20 Soft drinks
Sprzedaż produktów FMCG kolejny kwartał w górę
Wolumen sprzedanych w Europie produktów szybko zbywalnych wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku już szósty kwartał z rzędu - wynika z danych firmy Nielsen. W III kwartale 2015 ...
2015-11-19 Soft drinks
Wzrasta siła nabywcza mieszkańców Europy
Miejsce zamieszkania jest podstawową determinantą siły nabywczej Europejczyków - jej poziom jest bardzo zróżnicowany, zarówno w obrębie całego kontynentu, jak i w ramach poszczególnych rynków wewnętrznych 42 krajów objętych badaniem ...
2015-11-19 Soft drinks
Wzrasta siła nabywcza mieszkańców Europy
×
poprzedni
następny
Sprzedaż detaliczna w październiku
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w październiku 2015 wzrosła o 1,9% rdr, w ujęciu mdm wzrosła o 3,5% - podaje Polska Izba Handlu. Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy ...
2015-11-16 Soft drinks
Deflacja pogłebia się pomimo suszy
Mimo suszy deflacja ponownie się pogłębia - i nic nie wskazuje na to, żeby sytuacja uległa zmianie - wynika z pierwszego w historii eksperymentalnego szybkiego szacunku inflacji we wrześniu dokonanego przez ...
2015-10-06 Soft drinks
GUS podał najnowsze dane o cenach
Deflacja w sierpniu wyniosła 0,4% w ujęciu miesięcznym; w ujęciu rocznym - 0,6% - podał we wtorek w komunikacie Główny Urząd Statystyczny. Jak napisano w komunikacie, największy wpływ na wskaźnik ...
2015-09-16 Soft drinks
Rośnie liczba Rosjan odczuwających trudną sytuacją materialną
Do Rosji wkracza bieda - twierdzą eksperci z rosyjskiego Instytutu Analiz i Prognoz. Ostrzegają, że to dopiero początek kryzysu, który jesienią może doprowadzić do wzrostu niezadowolenia społecznego. Według badań Instytutu Analiz i ...
2015-08-11 Russia & CIS
Żywność nie powinna podrożeć bardziej niż o 5%
Trudne warunki atmosferyczne przełożą się na tegoroczne zbiory, ale żywność nie podrożeje znacznie - ocenia Marek Sawicki, minister rolnictwa. Jego zdaniem do końca roku dynamika wzrostu cen żywności nie będzie wyższa ...
2015-08-07 Soft drinks
Żywność tańsza o prawie 5 procent
4,9 procent - o tyle spadły ceny skupu produktów rolnych w pierwszym półroczu tego roku - podał Główny Urząd Statystyczny. Największe spadki dotyczą sektora mleczarskiego. To skutek zniesienia unijnych limitów ...
2015-07-21 Soft drinks
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[32]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [628]
działy
› badania [262]
› zagranica [125]
› handel [87]
› inwestycje [22]
› dostawcy [11]
› akwizycje i fuzje [5]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [5]
› Nestle [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Marinopoulos [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [56]
› inne produkty [55]
› owoce i warzywa [51]
› mleko [48]
› napoje bezalkoholowe [27]
› słodycze i przekąski [21]
› alkohol [14]
› kawa i herbata [13]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA