KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 129
Piotr i Paweł zbliża liczbę sklepów do 100
W ostatnim kwartale 2013 r. sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomi kolejne sklepy w aglomeracjach: poznańskiej, gdańskiej i warszawskiej. Tylko w październiku operator otworzy pięć placówek: w Galerii Sosnowej w ...
2013-10-24 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Mobilna wersja e-sklepu Piotr i Paweł
Sklep Internetowy Piotr i Paweł uruchomił mobilną wersje e-sklepu. W ostatnim czasie firma zauważyła duży wzrost wejść na stronę e-zakupów z urządzeń mobilnych co zachęciło ją do wdrożenia mobilnej wersji strony ...
2013-10-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
Firma doradcza OC&C Strategy Consultans przeprowadziła w 9 krajach, w tym po raz drugi w Polsce badania "Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013". W Polsce pytano o opinie o 50 sieciach detalicznych ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Rossmann
Zmiany w postrzeganiu oferty sieci handlowych
×
Program 5 Gwarancji w sieci Piotr i Paweł
W nowym sklepie w Gdańsku w dzielnicy Osowa, którego otwarcie odbędzie się 12 września, wprowadzony zostanie program 5 Gwarancji, który wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów ...
2013-09-11 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł wprowadza na rynek aplikację mobilną
Sieć handlowa Piotr i Paweł w swojej aplikacji serwuje wiele udogodnień. Każdy użytkownik może wyrobić wirtualną kartę rabatową sieci Piotr i Paweł lub jeśli już ją posiada zaciągnąć ją do aplikacji ...
2013-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Bać-Pol i Piotr i Paweł podjęli strategiczną współpracę
Aby tworzyć dla polskich sklepów możliwość skutecznego i efektywnego biznesowo konkurowania o względy konsumenta na coraz trudniejszym rynku, główni akcjonariusze firm Bać-Pol oraz Piotr i Paweł, podjęli strategiczną współpracę. - ...
2013-06-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
Większość Polaków kupuje w dyskontach
Trzy czwarte Polaków robi zakupy w dyskontach, a 26% wyłącznie w tej kategorii sklepów. Biedronka jest liderem rankingu satysfakcji klientów sieci handlowych - wynika z przygotowanego przez PBS raportu "Klienci sieci ...
2013-04-29 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Biedronka
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Społem
,
Stokrotka
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
A.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
E.Leclerc
,
FreeDelikatesy.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Własny Piotr i Paweł bez wkładu własnego
23 lata na rynku, 13 lat doświadczeń w rozwoju sieci franczyzowej, 90 placówek w całej Polsce, 2 mld złotych obrotu - to kluczowe liczby, które charakteryzują sieć Piotr i Paweł ...
2013-03-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Specjalny tydzień w supermarketach Piotr i Paweł
W Piotrze i Pawle Dzień Kobiet trwa cały tydzień. Specjalna oferta promocyjna dostępna jest we wszystkich supermarketach Piotr i Paweł od 6 do 12 marca. Wszystkie Klientki mogą w tym tygodniu ...
2013-03-08 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Specjalny tydzień w supermarketach Piotr i Paweł
×
Rośnie popularność zakupów spożywczych w sieci
Kupowanie produktów spożywczych w sklepach internetowych deklaruje 13% respondentów, w porównaniu do 8% niż przed rokiem - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Polscy internauci najczęściej decydują ...
2013-03-06 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych
W 13 edycji Rankingu Sieci Detalicznych dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednak inne firmy są coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową ...
2013-02-27 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Piotr i Paweł wprowadza program "5 gwarancji"
W dwóch nowych sklepach sieci Piotr i Paweł - w Poznaniu oraz w Skórzewie, wprowadzony zostanie pilotażowy program "5 gwarancji", który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł wprowadza program "5 gwarancji"
×
Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok
Wzrost obrotu o 9,2%, 10 nowych sklepów, e-sklep w całej Polsce, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 300 produktów - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł 2012 roku ...
2013-01-16 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sklepy spożywcze najszybciej rosnącą kategorią e-handlu
Wartość ubiegłorocznego e-handlu w Polsce wyniosła 17,5 mld PLN. W 2012 r. może on osiągnąć wartość nawet 21 mld PLN - czytamy w serwisie Wyborcza.pl. Najszybciej rosnącą kategorią są e-sklepy ...
2012-11-26 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Mobilne zakupy prosto z ulicy
Pod hasłem "Uwolnij Czas. Przygotuj Telefon na Rewolucję" przebiega pierwsza w Polsce akcja umożliwiająca zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. To wspólny projekt badawczy Instytutu Logistyki i Magazynowania, sieci handlowej ...
2012-11-14 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
AMS
Piotr i Paweł dubluje wzrost PKB
Sieć supermarketów Piotr i Paweł, jako jedna z nielicznych polskich firm, korzysta na spowolnieniu gospodarki. W 22. rocznicę powstania firmy, zarząd zapowiada, że nie widzi zagrożeń, a firma będzie zwiększała przychody ...
2012-10-18 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł dubluje wzrost PKB
×
"Piotr i Paweł" świętuje 22. urodziny
W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów Piotr i Paweł przygotowała dla klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tys. złotych. Loteria trwa do 23 października we ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
"Piotr i Paweł" świętuje 22. urodziny
×
Mispol podpisał umowę z Piotrem i Pawłem
Zarząd spółki Mispol poinformował o zawarciu umowy o współpracy z siecią sklepów Piotr i Paweł. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Przedmiotem umowy jest sprzedaż produktów z oferty Mispol pod ...
2012-10-09 Soft drinks
firmy:
Mispol
,
Piotr i Paweł
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [129]
działy
› handel [127]
› inwestycje [42]
› akwizycje i fuzje [24]
› badania [21]
› promocje i PR [20]
› innowacje i nowości [15]
› zagranica [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [17]
› Alma [16]
› SPAR [16]
› Tesco [16]
› Auchan [15]
› Lidl [12]
› Carrefour [10]
› Bać-Pol [9]
› E.Leclerc [8]
› Kaufland [8]
› Topaz [8]
› Polomarket [6]
› Intermarche [5]
› Społem [4]
› Żabka [4]
› Aldi [3]
› BP [3]
› GH PL Plus [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Lewiatan [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› Real [2]
› Słoneczko [2]
› Stokrotka [2]
› Amazis.net [1]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Bomi [1]
› CVC Capital Partners [1]
› Dino [1]
› DoDomku.pl [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Helio [1]
› ITM Polska [1]
› Maxima Grupe [1]
› Międzychód [1]
› Mila [1]
› Mispol [1]
› Rossmann [1]
› Spar Group [1]
› Tarczyński [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [3]
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› IT Company [1]
marki
› Food & Joy [2]
› Lubię [2]
› Beef Master [1]
› Domeniile Ostrov [1]
› Helio [1]
› Międzychód [1]
› Piotr i Paweł Plus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA