KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
G3
Golden Submarine
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia, są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
×
Telewizory w loterii marki Tatra
1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii będą telewizory LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszyła akcja promująca piwo marki Specjal (Grupa Żywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wypłata" będzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej. Promocja pod hasłem "Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę" wspierana będzie również działaniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza Loteria marki Specjal
Marka piwa regionalnego Specjal z oferty Grupy Żywiec zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Rusza największa loteria w historii Tatry
Tatra (Grupa Żywiec) startuje z największą w historii marki loterią promocyjną "Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!". W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 mln piw Tatra Jasne Pełne ...
2017-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
MH Art
,
Roots
,
Starcom
marki:
Tatra
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
Marka Specjal po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii Miliony piw od Specjala. Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży w północnej Polsce. Konkurs wystartował 15 marca 2016 r. i ...
2016-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [8]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [8]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› G3 [8]
› Golden Submarine [8]
› Starcom [8]
› Heart & Brain [5]
› Roots [4]
› Global [3]
› MH Art [3]
› Global Shopper Marketing [2]
› Hope [2]
› Just [1]
› Opus Film [1]
marki
› Tatra [5]
› Specjal [3]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA