KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Jubileuszowa kampania Żabki
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak... w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Garden of Words
,
Performics
,
Spark Foundry
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
Do sprzedaży w sklepach Kaufland trafiła limitowana edycja napojów zainspirowanych tegoroczną kampanią sieci w stylu K-pop. Dla klientów przygotowano również specjalny konkurs, w którego puli nagród znajdują się k-popowe albumy, zestawy ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
×
Lubella promuje makarony expressowe
Lubella ruszyła z kolejną odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty. Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony expressowe
×
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Banki Żywności opublikowały najnowszy raport o marnowaniu żywności
56% Polaków przyznaje, że marnuje żywność w domach, z drugiej strony 1,6 mln osób żyje poniżej poziomu skrajnego ubóstwa. W koszach lądują najczęściej pieczywo, owoce, warzywa i wędliny – Federacja Polskich ...
2023-10-16 Soft drinks
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
Drosed prezentuje nowego nuggetsa. Produkt powstaje z piersi kurczaka z chowu bez antybiotyków, nie zawiera glutaminianu ani konserwantów. - Niezależne badania smaku pokazały, że nowy nuggets idealnie trafia w gust młodszych ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Drosed
marki:
Drosed
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
×
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
Tej jesieni w restauracjach Pizza Hut pojawiła się nowość – chrupiące i serowe Melts. To innowacyjna kategoria produktowa dla jednej osoby. Teraz, bez względu na preferencje kulinarne, każdy będzie mógł zamówić ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Pizza Hut
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
×
poprzedni
następny
Drugie urodziny aplikacji Żabka Jush
Obecność w największych polskich miastach, wyróżniająca komunikacja oraz rosnąca grupa zadowolonych klientów – po dwóch latach działalności aplikacja Żabka Jush ma powody do świętowania. Świętować mogą również klienci, którzy pokazują, że ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Żabka
Profi świętuje 30. urodziny
Spółka Profi świętuje jubileusz 30-lecia działalności na rynku. Firma jest obecnie jednym z największych producentów żywności w Polsce, numerem 1 w kategorii pasztetów (posiada 48% udziału w sprzedaży wartościowej) oraz liderem ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
,
JemyJemy
,
Pasztet Dworski
Profi świętuje 30. urodziny
×
Grupa Żywiec wprowadza program wsparcia dla rolników
Program ma na celu zatrzymanie spadku areału upraw jęczmienia w kraju, który doprowadził do konieczności importu tego surowca. Przy okazji program wspiera rodzimych rolników w produkcji jęczmienia browarnego w Polsce. Grupa ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” firmy Mlekpol zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. - ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
×
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
Sieć hurtowni Makro Polska opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej. Książka zawierają 30 receptur ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
×
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
Podravka wprowadza do portfolio swojej flagowej marki nową linię produktów – Vegeta Instant Noodles. - Zupki VEGETA Noodles to rozwiązanie dla wszystkich osób, pragnących zjeść smaczne, gorące i pożywne danie. W ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
×
poprzedni
następny
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
W linii deserów mlecznych Wypasiony od Mlekovity pojawiły się kolejne propozycje – Desery mleczne z ryżem i dodatkiem polskich owoców, a także dwie kolejne, kremowe propozycje. - Wypasiony deser mleczny z ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
,
Wypasione
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
×
poprzedni
następny
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Grypa ptaków ponownie atakuje w Polsce
Po zaledwie trzech miesiącach przerwy wirus grypy ptaków ponownie pojawił się w Polsce. Jak informuje Główny Lekarz Weterynarii, na podstawie wyników badań laboratoryjnych otrzymanych 8 października 2023 roku, zostało stwierdzone ognisko ...
2023-10-12 Food & drinks
Jedna trzecia Polaków dostrzega spadek cen w sklepach
Co trzeci ankietowany dostrzega podczas codziennych zakupów, że ogólnie ceny w sklepach przestały rosnąć lub zaczęły spadać. Natomiast przeciwnego zdania jest przeszło połowa respondentów - wynika z ogólnopolskiego sondażu UCE RESEARCH ...
2023-10-12 Soft drinks
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
Właściciel marki Łaciate, wystartował z kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. Celem przedsięwzięcia edukacyjnego jest promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek. Kampania w lekki i humorystyczny ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
×
[1]
98
|
99
|
100
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
|
106
|
107
|
108
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA