KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Stock Spirits finalizuje czwarte przejęcie
Grupa alkoholowa Stock Spirits nie zwalnia tempa i informuje o czwartej akwizycji w ostatnim czasie. Tym razem w portfolio firmy pojawi się nowa marka tequili. Firma sfinalizowała zakup Borco-Marken-Import Matthiesen z ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Borco
,
Stock Spirits
marki:
Sierra
Stock Spirits finalizuje czwarte przejęcie
×
Polacy zmniejszyli spożycie mocnych alkoholi
Jeszcze niedawno Polska była na 9. miejscu w Europie pod względem spożycia alkoholu. Teraz znajduje się na 17. pozycji. Konsumpcja alkoholu w Polsce staje się również bardziej odpowiedzialna. W ubiegłym roku ...
2023-09-06 Food & drinks
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
Marka Milka startuje z nową kampanią pod hasłem „Wielkie Smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Liquid Thread
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Milka
„Wielkie Smakowanie” produktów Milka
×
Tarczyński odświeża wizerunek parówek
W internecie ruszyła kampania marki Tarczyński pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Feeders
marki:
Tarczyński
Sokoliki w nowych opakowaniach
Przekąski mięsne z linii Sokoliki są dostępne w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Postać Sokolika pojawia się na nich w różnych formach aktywności fizycznej, co ma stanowić dla najmłodszych dodatkową zachętę ...
2023-09-06 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokoliki
Sokoliki w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Kolekcja ubrań z logo Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety wprowadza na rynek nową, limitowaną kolekcję ubrań. Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
13. edycja programu „Gotuj się na zmiany”
Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
NAV Agency
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Stock Spirits sfinalizował dwa duże przejęcia
Producent alkoholi, Stock Spirits, sfinalizował dwa przejęcia. Pierwszym z nich jest zakup Société Dugas, firmy rozwijającej marki i partnera dystrybucyjnego dla alkoholi premium i super premium we Francji. Drugą jest zakup ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Dugas
,
Pernod Ricard
,
Polmos Bielsko-Biała
,
Stock Spirits
marki:
Clan Campbell
Wedel Snack – nowa linia słodyczy
W portfolio marki E.Wedel pojawiła się linia słodyczy Wedel Snack. Linia czekolad o charakterze przekąsek powstała we współpracy z młodymi konsumentami. Wedel Snack, dzięki zaskakującym połączeniom smaków, zmienia postrzeganie klasycznej tabliczki ...
2023-09-05 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Well Rounded Design
marki:
E.Wedel
Wedel Snack – nowa linia słodyczy
×
poprzedni
następny
Druga odsłona kampanii Chrupersów od Lubelli
Lubella rozpoczyna drugą odsłonę kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz chrupiącą grę Chrupersy Arena na platformie Roblox. Osią kampanii jest stworzona na platformie Roblox gra – Chrupersy ...
2023-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Game Changer
,
Piloci Studio
,
Plej
,
Starcom
marki:
Lubella
Druga odsłona kampanii Chrupersów od Lubelli
×
Lotte Wedel zapowiada podwyżki
- Z powodu wzrostu cen kakao, które przez rok zdrożało o 60% możemy spodziewać się wzrostu cen produktów. Już teraz dwie duże firmy ogłosiły zmianę cenników i wzrost cen swoich wyrobów ...
2023-09-05 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
Królewskie, marka piwa obecna w Warszawie i na Mazowszu, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem puszek – każda z unikatowym wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa. To kolejna ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Piwa Królewskie z wizerunkami zawodników Legii
×
Piwniczanka wprowadza nową etykietę
Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla górskie pochodzenie wody mineralnej Piwniczanka, łącząc je z tradycją marki - dostępnej od 1968 r., ponadto wpisuje się w trend aktualnych wyzwań dotyczących minimalizmu. - Nowy wizerunek ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Piwniczanka
marki:
Piwniczanka
Piwniczanka wprowadza nową etykietę
×
poprzedni
następny
Branża wciąż czeka na zniesienie akcyzy na cydr
Polski Rząd obiecał niedawno zniesienie akcyzy na cydr w Polsce, jednak projekt nie został uchwalony przed zakończeniem kadencji Sejmu. To już drugi raz, kiedy podobna obietnica nie została spełniona – informuje ...
2023-09-05 Food & drinks
Seniorzy wymuszą zmiany w handlu
Polskie społeczeństwo jest jednym z najszybciej starzejących się w UE. To wkrótce wymusi zmiany na branży retailowej. Jak przekonują eksperci, to będzie stopniowy proces i nie należy spodziewać się większej rewolucji ...
2023-09-05 Soft drinks
Biedronkę i piłkarską kadrę łączy najlepszy skład
Od września w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na półkach klienci będą mogli znaleźć napoje izotoniczne, żele ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronkę i piłkarską kadrę łączy najlepszy skład
×
Unijne finansowanie rozwoju sektora zamienników mięsa
Według nowego raportu opublikowanego przez Good Food Institute państwa Unii Europejskiej przeznaczyły w sumie ponad 477 mln euro na rozwój sektora roślinnych zamienników mięsa oraz mięsa komórkowego. Produkty te mają szansę ...
2023-09-05 Food & drinks
Sektor opakowań promuje kartony do płynnej żywności
5 września wystartowała nowa odsłona kampanii promującej kartony do płynnej żywności, przygotowana przez Fundację ProKarton w ramach platformy „Karton, naturalnie!”. Osią kampanii jest animowany film, przedstawiający różnorodne produkty zapakowane w ten ...
2023-09-05 Soft drinks
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej. To kluczowa akcja organizowana z okazji Święta Niepodległości w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Głównym celem festiwalu, który potrwa od 3 do 26 ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
×
[1]
108
|
109
|
110
|
111
|
112
|
113
|
114
|
115
|
116
|
117
|
118
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA