KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
PanParagon sprawdził ceny produktów marek własnych
Z najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów z aplikacji PanParagon wynika, że ceny produktów marek własnych w Biedronce, Lidlu oraz Kauflandzie są bardzo podobne. Najtańszy okazał się jednak Lidl – podaje Business ...
2023-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Kaufland zachęca klientów do pomocy potrzebującym
Sieć sklepów Kaufland każdego roku angażuje się w pomoc ubogim, chorym i osamotnionym. W tym roku oprócz corocznych akcji, takich jak świąteczne zbiórki żywności i „List do św. Mikołaja”, Kaufland zachęca ...
2023-11-16 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland zachęca klientów do pomocy potrzebującym
×
Mikołajkowa Loteria Stokrotki
Sieć sklepów Stokrotka rozpoczęła Mikołajkową Loterię. W nowej akcji do wygrania są ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12.000 zł każda na roczne zakupy w sklepach sieci ...
2023-11-16 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
,
Grzegrzółka&Ko
Mikołajkowa Loteria Stokrotki
×
Raport MarketHub o rynku sosów i przypraw
W tegorocznych analizach polskiego rynku spożywczego widoczna jest duża dynamika wzrostu cen dodatków spożywczych, zwłaszcza ketchupów, majonezów, musztard i przypraw. W lipcu 2023 r. wzrost ten wyniósł aż 22,4% w porównaniu ...
2023-11-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kraft Heinz
,
Nestle
,
Unilever
,
WSP Społem Kielce
Energetyczne Shoty od Rodziny Sadowskich
W ofercie maki Rodzina Sadowskich pojawiła się linia Shotów z Zakwasowni. Napoje zamknięte w szklanych butelkach są polecane zwłaszcza w najzimniejsze miesiące w roku. - Autorskie receptury produktów bazują na naturalnych ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Pasieki Rodziny Sadowskich
marki:
Pasieki Rodziny Sadowskich
Energetyczne Shoty od Rodziny Sadowskich
×
poprzedni
następny
Kaufland przegrał w sądzie
Kaufland Polska Markety ma zapłacić karę w wysokości 13,2 mln zł. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że sieć handlowa wprowadzała konsumentów w błąd poprzez nieprawidłowe informowanie o kraju pochodzenia warzyw ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Coca-Cola Polska wspiera PCK
W tegorocznej kampanii świątecznej, Coca-Cola wspiera działania PCK, w tym organizację spotkań świątecznych dla osób najbardziej potrzebujących z Polski i Ukrainy, a także zbiórkę paczek żywności wśród konsumentów i pracowników. Marka ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Polska wspiera PCK
×
poprzedni
następny
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz - Pijesz owoc, pijesz porcję. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
×
„Konsumenci zero” nową siłą na rynku
Przewidywanie potrzeb „konsumentów zero” i reagowanie na nie to jedno z poważnych wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy - wynika z badania McKinsey Consumer Pulse Survey, o czym informuje portal Business ...
2023-11-15 Soft drinks
Lidl Polska rusza z Lidloterią
13 listopada sieć sklepów Lidl Polska ruszyła z akcją „Lidloteria prezentowa”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać nagrody. W puli nagród znajdują się: telefony Apple iPhone ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Smolar
Aldi w świątecznej kampanii
Wystartowała kampania promująca świąteczne zakupy w sklepach sieci ALDI. Ponownie zobaczymy w niej ambasadorkę marki – Sonię Bohosiewicz, która z humorem zaprasza wszystkich, którzy nie mogą doczekać się pierwszej gwiazdki do ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Opus B
Apel o szybką decyzję w sprawie niedzieli handlowej w grudniu
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) apeluje, by rządzący jak najszybciej podjęli decyzję dotyczącą godzin handlu w niedzielę 10 grudnia w zamian za niedzielę, w którą wypada Wigilia – czyli ...
2023-11-15 Soft drinks
Aldi stawia na nowy format sklepu
Niemiecka sieć handlowa, która działa w Polsce już od 15 lat, chce zakończyć 2023 r. z ilością ponad 300 sklepów. Do 2028 roku Aldi chce mieć 650 placówek, zaś w perspektywie ...
2023-11-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Wino bezalkoholowe nowym liderem segmentu NoLo?
Już ponad 60% Polaków ogranicza picie alkoholu - wynika z raportu CIN&CIN 2023: Freewolucja. Spożycie alkoholi 0% w Polsce. Główne motywacje to: zdrowie, finanse, a także wysoki poziom ogólnej aktywności życiowej ...
2023-11-14 Soft drinks
Święta ze słodkościami od E.Wedel
W związku ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem w nowej ofercie produktowej marki E.Wedel nie brakuje uwielbianych klasyków, jak i wielu nowości. Miłośnikom różnorodności, do gustu przypadnie Mieszanka Wedlowska w dużym kartoniku ...
2023-11-14 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Święta ze słodkościami od E.Wedel
×
poprzedni
następny
Tymbark promuje poręczne musy
Marka Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz” to komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają kompromisu pomiędzy małą przyjemnością i pysznym smakiem, a ...
2023-11-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Starcom
,
Trzask!
,
WebTalk
marki:
Tymbark
Tymbark promuje poręczne musy
×
poprzedni
następny
Tygryski kukurydziane z nadzieniem mango i marakui
Marka Tygryski wprowadza do swojego portfolio nowy i jedyny taki na rynku – wariant pałeczek kukurydzianych z nadzieniem mango z nutą marakui. - Nadziewane pałeczki kukurydziane od marki Tygryski tworzone są ...
2023-11-14 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
marki:
Tygryski
Tygryski kukurydziane z nadzieniem mango i marakui
×
Mazurska Manufaktura nawiązała współpracę z Netto
Producent kraftowych alkoholi mocnych oraz regionalnych i rzemieślniczych piw, nawiązał współpracę z siecią handlową Netto. W ramach umowy, na półki sklepów w całej Polsce, sygnowanych tą marką, trafi na stałe regionalne ...
2023-11-14 Soft drinks
firmy:
Mazurska Manufaktura
,
Netto
marki:
Jurand
[1]
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
|
96
|
97
|
98
|
99
|
100
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA