KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 223
Smaki Podhala tematem spotkania z cyklu Historyczny Stół Kulinarny
Sieć hurtowni Makro zainaugurowała nową inicjatywę na kulinarnej mapie Polski. Pierwsze wydarzenie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny odbyło się 2 kwietnia w Zakopanem i upłynęło pod znakiem kuchni podhalańskiej. W spotkaniu ...
2019-04-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Smaki Podhala tematem spotkania z cyklu Historyczny Stół Kulinarny
×
Produkt bio w ofercie marki Makro Chef
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod marką Makro Chef - olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany. Nierafinowany olej ...
2019-03-06 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Chef
Produkt bio w ofercie marki Makro Chef
×
Nowe rodzaje soli Makro Premium
Firma Makro Cash & Carry wprowadziła do sprzedaży pięć rodzajów soli marki Makro Premium. W ofercie znajdują się: płatki soli czarnej, paprykowej i cytrynowej oraz kwiat soli i sól himalajska ...
2019-02-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Premium
Nowe rodzaje soli Makro Premium
×
Trendy na Mikserze Kulinarnym
Ostatni w 2018 roku Mikser Kulinarny przyciągnął ponad 200 młodych adeptów sztuki kulinarnej z całej Polski. Tematem przewodnim spotkania był drób, filozofia zero waste oraz nadchodzące w 2019 roku trendy kulinarne ...
2019-01-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Trendy na Mikserze Kulinarnym
×
Sto restauracji świętuje stulecie odzyskania niepodległości
Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, wybrane restauracje z całego kraju wprowadzą na tydzień od 5 do 11 listopada specjalne menu inspirowane różnymi regionami i kuchniami XIX i XX-wiecznej ...
2018-10-31 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Mlekovita
,
SM Spomlek
Sto restauracji świętuje stulecie odzyskania niepodległości
×
Makro Polska świętuje rocznicę niepodległości
Z okazji setnej rocznicy niepodległości sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna Kulinarne Zjednoczenie Polski - edycję specjalną programu Polskie Skarby Kulinarne. W ramach projektu ukaże się książka "Sto receptur na sto lat ...
2018-10-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro Polska świętuje rocznicę niepodległości
×
Makro głównym sponsorem siódmej edycji programu MasterChef
Sieć hurtowni Makro Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji MasterChefa, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę na antenie ...
2018-09-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro Polska świętuje 24 urodziny
Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro Cash & Carry przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w ...
2018-09-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro Polska świętuje 24 urodziny
×
Obrane warzywa w ofercie Makro
W sieci hurtowni Makro Polska znaleźć można szeroki wybór obranych, krojonych i kalibrowanych warzyw, gotowych do dalszej obróbki termicznej. Produkty są pozbawione konserwantów i pozwalają lokalom gastronomicznym zaoszczędzić na czasie i ...
2018-08-28 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Obrane warzywa w ofercie Makro
×
Wyjątkowo ostre papryczki chili w Makro
Sieć hurtowni Makro Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper - najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa. W Makro znaleźć można szeroki wybór świeżych ...
2018-07-25 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Eat me
Wyjątkowo ostre papryczki chili w Makro
×
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu ...
2018-07-24 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
×
poprzedni
następny
Makro wspiera małych i średnich przedsiębiorców
Makro Polska rozpoczyna nową akcję "Twój sukces to nasz biznes", której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro wspiera małych i średnich przedsiębiorców
×
Dominik Branny Prezesem Makro Polska
Z dniem 1 lipca Dominik Branny obejmie funkcję Prezesa Zarządu Makro Cash and Carry Polska. Aktualny Prezes firmy Eric Poirier obejmie stanowisko Partnera Operacyjnego w strukturach Metro i będzie odpowiadał ...
2018-06-25 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Dominik Branny Prezesem Makro Polska
×
Trendy gastronomiczne w raporcie "Polska na Talerzu 2018"
Coraz więcej Polaków odwiedza lokale gastronomiczne, a przy ich wyborze kierują się rekomendacjami znajomych lub rodziny oraz opiniami z serwisów społecznościowych i portali - przede wszystkim z Facebooka. Jedzenie na wynos ...
2018-06-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Trendy gastronomiczne w raporcie "Polska na Talerzu 2018"
×
poprzedni
następny
Urodziny Akademii Inspiracji Makro
Akademia Inspiracji Makro w Warszawie świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji odbywają się tematyczne warsztaty dla klientów, które prowadzą: Jan Kuroń, Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, Paweł Serafin, Maciej Nowicki oraz ...
2018-06-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Urodziny Akademii Inspiracji Makro
×
Pierwsza w Polsce loteria zdrAPKOWA w wersji cyfrowej
Sieć hurtowni Makro Polska uruchomiła dla klientów loterię MAKRO zdrAPKA. Do zdobycia jest ponad 25.600 nagród, w tym Opel Crossland X, iPhone'y oraz vouchery wakacyjne. Loteria powstała w ramach rozwoju ...
2018-05-29 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
IT Craft
,
Unique One
Pierwsza w Polsce loteria zdrAPKOWA w wersji cyfrowej
×
Wino z polskiej winnicy na wyłączność dla Makro
Makro Polska jako pierwsza sieć handlowa w kraju wprowadziła do stałej oferty polską markę wina produkowaną na wyłączność. Linia Papkin produkowana jest przez lubuską winnicę Saint Vincent. Na półkach hal znajdują ...
2018-05-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Saint Vincent
marki:
Papkin
Wino z polskiej winnicy na wyłączność dla Makro
×
Loteria zdrAPKOWA dla Makro
Makro Cash and Carry Polska powierzyło agencji Unique One organizację loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę. Akcja rozpoczęła się 8 maja, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 2 ...
2018-05-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
IT Craft
,
Unique One
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
W Akademii Inspiracji Makro w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów ...
2018-04-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
×
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro
Ambasadorem marek Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional został Wojciech Harapkiewicz - Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Jako ambasador marek Makro Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych ...
2018-04-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Premium
,
Makro Chef
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek Makro
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [15]
› kiedykolwiek [223]
działy
› handel [215]
› promocje i PR [99]
› innowacje i nowości [38]
› inwestycje [37]
› badania [34]
› zagranica [8]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› ODIDO [22]
› Auchan [14]
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Carrefour [9]
› Kaufland [8]
› Real [8]
› Tesco [8]
› Metro Group [7]
› Selgros Cash&Carry [6]
› E.Leclerc [5]
› Intermarche [5]
› Alma [3]
› Dino [2]
› Drosed [2]
› Eurocash [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Nestle [2]
› Piotr i Paweł [2]
› SM Spomlek [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Atlanta Poland [1]
› Aviko [1]
› Barry Callebaut [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Frisco.pl [1]
› Genuine Coconut [1]
› Huhtamaki [1]
› Infinite [1]
› InPost [1]
› Kingsalmon [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Punkt [1]
› Metro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mutti [1]
› Netto [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Polski Karp [1]
› Provincja [1]
› Raben [1]
› Saint Vincent [1]
› TUV Rheinland [1]
› Unilever [1]
› Żabka [1]
› ZM Żywiec [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [18]
› inne produkty [16]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
› mleko [3]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› MGA [4]
› Starcom [3]
› IT Craft [2]
› Linea Recta [2]
› Performance Media [2]
› Albedo Marketing [1]
› Beeffective [1]
› Błękitne Studio [1]
› Incubi [1]
› On Board Think Kong [1]
› Riverwood [1]
› TBWA [1]
marki
› Makro Chef [5]
› ARO [3]
› Fine Food [3]
› Makro Premium [3]
› Rioba [3]
› Fine Life [2]
› HoReCa Select [2]
› Beyond Meat [1]
› Callebaut [1]
› CHEF [1]
› Coca-Cola [1]
› Eat me [1]
› Fine Dreaming [1]
› Food & Joy [1]
› Genuine Coconut [1]
› Papkin [1]
› Sir Williams [1]
› Veroni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA