KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
WaveMaker
Liczba wyszukanych artykułów: 36
Konkurs płatków śniadaniowych marki Nestle
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę konkursu płatków śniadaniowych i batonów zbożowych marki Nestle pod nazwą "Śniadaniowe Wspomnienia". Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu rozpocznie się 1 sierpnia i ...
2019-08-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
marki:
Nestle
Konkurs płatków śniadaniowych marki Nestle
×
Zakończenie loterii Mlekpolu
Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii "Góra siana do wygrania". Mlekpol, właściciel marki Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 tys. zł. Kampania reklamowa ...
2019-07-18 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
F11
,
IQ Marketing
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa odsłona Nescafe 3in1
Agencja GoldenSubmarine przygotowała komunikację relaunchu marki Nescafe 3in1. Działania są komunikowane pod hasłem "Zamieszaj i ogarniaj", a ich celem jest poinformowanie o relaunchu Nescafe 3in1. W ramach kampanii powstały dwa ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Golden Submarine
,
WaveMaker
marki:
Nescafe
Nowa odsłona Nescafe 3in1
×
Loteria płatków Nestle nawiązująca do „Króla Lwa”
Od 1 czerwca do 27 lipca potrwa loteria płatków śniadaniowych marki Nestle, w której główną nagrodą będzie rodzinna wycieczka do Tanzanii - informują Wirtualne Media. Aby wziąć udział w zabawie ...
2019-05-21 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
marki:
Nestle
Marcin Prokop we własnym programie
Marka napojów gazowanych Schweppes rozpoczęła kampanię z udziałem nowego ambasadora - Marcina Prokopa. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się sześć materiałów wideo. Marcin Prokop prowadzi w nich sarkastyczne rozmowy ...
2019-04-13 Soft drinks
firmy:
Orangina Schweppes
,
H2O
,
WaveMaker
marki:
Schweppes
Nescafe Sensazione Creme promowana w TV
Firma Nestle rozpoczęła nową kampanię reklamową kawy Nescafe Sensazione Creme. Na potrzeby akcji pod hasłem "Łagodność kawy, moc rozmowy" przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, emitowany w telewizji i internecie - informują Wirtualne ...
2019-03-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Golden Submarine
,
Publicis
,
WaveMaker
marki:
Nescafe
Loteria płatków Nestle
Firma Nestle rozpoczęła nową loterię konsumencką płatków śniadaniowych. Aby wziąć w niej udział, należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestle (Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp lub Lion), które na zewnętrznej stronie ...
2019-01-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
marki:
Nestle
Loteria płatków Nestle
×
Dawid Kwiatkowski w kampanii marki Kaktus
Ruszyła kampania Froneri Polska, producenta lodów Kaktus. Osią działań jest hasło: "Gryź, jak lubisz", na którym marka opierać będzie w 2019 r. komunikację. Podkreśla to spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki ...
2019-01-03 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
Spin Off
,
WaveMaker
marki:
Kaktus
Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko
Agencja Cape Morris wygrała przetarg na ideę kreatywną marki Mieszko. Będzie ona odpowiedzialna za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej "Radość w gestach mieszka" w komunikacji ATL: OOH, digital oraz za współpracę ...
2018-11-06 Food & drinks
firmy:
Mieszko
,
Cape Morris
,
WaveMaker
marki:
Mieszko
Sezon na portugalskie winogrona w Biedronce
Winogrona to jedne z najpopularniejszych owoców sezonowych. W 2017 klienci Biedronki kupili ponad 41 mln kg winogron, o blisko 30% więcej niż rok wcześniej. Sieć nieustannie rozwija ofertę, w której od ...
2018-10-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
OTO
,
WaveMaker
Góra siana od mleka Łaciate
Wystartowała nowa loteria najbardziej rozpoznawalnej marki mleka w Polsce. Do wygrania w akcji prowadzonej pod hasłem "Góra siana do wygrania" są nagrody o łącznej wartości 400 tys. zł. Do wzięcia ...
2018-10-16 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
IQ Marketing
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Góra siana od mleka Łaciate
×
Nowa Princessa partnerem filmowego hitu
Marka Princessa, należąca do Nestle, w ramach kampanii promocyjnej nowego produktu - wafelka Princessa Salty Caramel - została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu "Planeta Singli". Kooperacja marki z produkcjami "Planeta ...
2018-09-19 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Gigant Films
,
Red8 Advertising
,
Red8 Digital
,
WaveMaker
marki:
Princessa
Nowa Princessa partnerem filmowego hitu
×
Biedronka promuje Gang Słodziaków
26 sierpnia ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania prowadzona jest ...
2018-08-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
Huta 19
,
WaveMaker
Wycieczki na Bali w loterii płatków Nestle Fitness
Agencja Unique One odpowiada za przygotowanie loterii płatków śniadaniowych Nestle Fitness. Loteria przebiega pod hasłem "Odzyskaj energię do działania" i związana jest z marką płatków Nestle Fitness, do których dodany ...
2018-04-26 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
marki:
Nestle
Konkurs promujący płatki śniadaniowe Nestle
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie konkursu promocyjnego płatków śniadaniowych marki Nestle. Konkurs przebiega pod hasłem "60 rowerów do wygrania", a przyjmowanie zgłoszeń potrwa przez cały kwiecień ...
2018-03-26 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
Konkurs promujący płatki śniadaniowe Nestle
×
Rusza intensywna kampania marki Orangina
Agencja H2O Creative przygotowała multikanałowe działania dla marki Orangina (Orangina Schweppes), stawiając na mix zarówno tradycyjnych narzędzi ATL i on-line, jak i świeże podejście do komunikacji w obszarze in-store oraz współpracę ...
2018-02-23 Soft drinks
firmy:
Orangina Schweppes
,
H2O
,
WaveMaker
marki:
Orangina
Rusza intensywna kampania marki Orangina
×
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [36]
działy
› promocje i PR [35]
› handel [4]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [11]
› Mlekpol [10]
› Biedronka [4]
› Orangina Schweppes [3]
› Bolton [1]
› Froneri [1]
› HiPP [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› McDonald's [1]
› Mieszko [1]
› Oshee [1]
› Princes Limited [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mleko [11]
› słodycze i przekąski [10]
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [5]
› kawa i herbata [5]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› Duda Polska [4]
› Los Mejores [4]
› Golden Submarine [3]
› H2O [3]
› Leo Burnett [3]
› IQ Marketing [2]
› Artcore [1]
› Bardzo [1]
› BNA [1]
› Brand Bridge [1]
› Branders [1]
› Cape Morris [1]
› Clear Channel [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› F11 [1]
› Feeders [1]
› GetHero [1]
› Gigant Films [1]
› Gong [1]
› GPD [1]
› Huta 19 [1]
› Lemon Film [1]
› Locomotive [1]
› MJCC [1]
› MSL Group [1]
› OMD Media Direction [1]
› OTO [1]
› Publicis [1]
› PZL [1]
› Red8 Advertising [1]
› Red8 Digital [1]
› Spark Foundry [1]
› Spin Off [1]
› Sputnik Studio [1]
› Tailor Made PR [1]
› Yellowcups [1]
› Zenith [1]
marki
› Łaciate [6]
› Nestle [4]
› Nescafe [3]
› Mazurski Smak [2]
› Orangina [2]
› Drugie Śniadanie [1]
› HiPP [1]
› Kaktus [1]
› Łaciata [1]
› Mieszko [1]
› Mlekpol [1]
› Nespresso [1]
› Olej Wielkopolski [1]
› Oshee [1]
› Princessa [1]
› Rio Mare [1]
› Schweppes [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA