KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
W najnowszej kampanii marki Żubrówka, drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Chromatique
marki:
Żubrówka
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Trwają konsultacje społeczne projektu Polski 2050, który zakłada wprowadzenie dwóch niedzieli handlowych w miesiącu. Szef polskiego Lidla powiedział, że takie rozwiązanie wprowadzi niepotrzebny chaos, który będzie oznaczał straty dla sklepów i ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Lidl
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
marki:
Grześki
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
×
Rząd opóźnia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Ustawa ws. systemu kaucyjnego wejdzie w życie 1 października 2025 r. - poinformował we wtorek premier Donald Tusk na konferencji po posiedzeniu rządu – czytamy w portalu Business Insider Polska. - ...
2024-10-29 Soft drinks
Auchan rozpoczyna budowę zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego
W Wilczej Górze pod Warszawą rozpoczęła się budowa w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego Auchan Polska. Będzie ono wspierać obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce Auchan dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań Ocado Smart Platform ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Auchan
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Wraz z nadejściem jesieni Lubella wprowadza limitowane smaki owsianek – jabłko z cynamonem oraz śliwka z przyprawami korzennymi. - Marka Lubella przedstawia najnowsze, limitowane smaki owsianek 100g: Owsianka jabłko-cynamon i Owsianka ...
2024-10-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
×
poprzedni
następny
Polacy stają się bardziej odpowiedzialni w kwestii alkoholu
Polska ewoluuje w stronę bardziej odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Od dwóch lat obserwujemy spadek ...
2024-10-29 Soft drinks
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Z okazji tegorocznego Dnia Makaronu, Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix. Efektem wspólnych działań jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix będą mogli odkryć szybkie, łatwe i ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Starcom
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Carrefour Polska i platforma food delivery Pyszne.pl nawiązały strategiczną współpracę w zakresie rozszerzenie jej oferty o zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu. Klienci Pyszne.pl zyskali możliwość zakupu do 4000 produktów ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Pyszne.pl
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Rozpoczęła się realizacja ogólnopolskiej kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród Polaków. Organizatorem kampanii jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew., a ...
2024-10-28 Food & drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
×
Grupa Eurocash mianuje nowego CFO
W połowie listopada stanowisko CFO Grupy Eurocash obejmie Piotr Nowjalis, manager z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu finansami. Zastąpi on Jacka Owczarka, obecnego dyrektora finansowego Eurocash, który po 16 latach odchodzi z ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Grupa Eurocash mianuje nowego CFO
×
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
W Poznaniu, imieniny Marcina od razu przywodzą na myśl rogala z nadzieniem z białego maku. We współpracy z cukiernią Hotelu Mercure, firma Willisch zamknęła charakterystyczny smak pod postacią ręcznie robionych lodów ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
×
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
Dekarbonizacja sektora opakowań szklanych do 2050 roku jest tematem najnowszego raportu opublikowanego przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE). To pierwsze tak kompleksowe i ważne opracowanie na skalę europejską. Raport: „Jeden cel ...
2024-10-28 Soft drinks
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
×
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Rusza kolejna edycja „Trzeźwo Myślę” - programu prowadzonego od ośmiu lat przez Carlsberg Polska. Od początku jego celem jest konsekwentna edukacja i promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. „Trzeźwe myślenie” rozumiemy jako rozsądne ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
Polska potentatem na rynku margaryny
Polska jest jednym z liderów produkcji margaryny w Europie, a produkt ten stał się prawdziwym hitem krajowego eksportu. Rosnące spożycie tłuszczów roślinnych w stosunku do tłuszczów zwierzęcych jest zgodne ze współczesnymi ...
2024-10-25 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA