KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
BrainBox
Liczba wyszukanych artykułów: 117
Mus + Zboże Tymbarku w kampanii digitalowej
W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki ...
2019-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
marki:
Tymbark
Mus + Zboże Tymbarku w kampanii digitalowej
×
Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni
Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a ...
2019-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
marki:
Kubuś
Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni
×
Kubuś prezentuje swoje soki
Soki Kubuś 100% to - 100% owoców i marchewki. Jak podkreśla kolejna kampania marki - tym produktom można zaufać. Marka Kubuś zainspirowana przez 100% dziecięcej szczerości, prezentuje w najnowszej kampanii ...
2019-10-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
marki:
Kubuś
Kubuś prezentuje swoje soki
×
Kubuś prezentuje dobry skład
Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa. A musy Kubusia są przygotowane właśnie specjalnie z myślą o najmłodszych. W nowej kampanii marka przypomina, że "to nie wszystko jedno, co je Twoje ...
2019-09-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś prezentuje dobry skład
×
poprzedni
następny
Tymbark. Do ostatniej kropli
Najnowsza kampania Tymbarku skupia się wokół kropelki soku, która utkwiła samotnie na dnie opakowania. Na szczęście, dzięki nowej funkcji kartonu, która pozwala na wylanie soku do ostatniej kropli, historia kończy się ...
2019-09-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark. Do ostatniej kropli
×
Kubuś zaprasza do bajkowego świata
We współpracy z wydawcą Storytel marka Kubuś przygotowała 25 audiobooków - popularnych bajek czytanych przez wyjątkowych lektorów. Z firmą Trefl Kubuś przygotował natomiast grę, na planszy której można umieścić kolekcję naklejek ...
2019-05-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Funktional
marki:
Kubuś
Kubuś zaprasza do bajkowego świata
×
Kubuś połączył Mus i Jogurt
Dzieci uwielbiają owocowe musy, dlatego marka Kubuś połączyła je z jogurtem i stworzyła kolejną smaczną i wartościową propozycję: Mus+Jogurt, którą przedstawia w najnowszej kampanii. - Mus+Jogurt nie zawiera dodatku cukru ...
2019-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś połączył Mus i Jogurt
×
Marka Kubuś podkreśla brak niepotrzebnych dodatków
Rozpoczęła się nowa kampania marki Kubuś (Grupa Maspex). Najnowszy spot jest kontynuacją działań prezentujących Dziecięce Standardy. - Komunikacja skupia się na BEZpieczeństwie najmłodszych, które jest tak ważne dla marki, jak ...
2019-03-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Marka Kubuś podkreśla brak niepotrzebnych dodatków
×
Maspex promuje wodę źródlaną dla dzieci
Rozpoczęła się nowa kampania marki Kubuś (Grupa Maspex), w której prezentowana jest woda źródlana Waterrr. - Tak jak inne produkty marki, woda z serca Mazur pochodzi z natury. A dla ...
2018-07-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś Waterrr
Maspex promuje wodę źródlaną dla dzieci
×
Tymbark zachęca do przekazania kapsla on-line
Marka Tymbark przekonuje, że czytaniu krótkiego napisu umieszczonego pod kapslem napoju towarzyszy utarty schemat. Po otwarciu, trzeba pokazać tekst bliskiej osobie. Problem pojawia się gdy znajomego, z którym można by się ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do przekazania kapsla on-line
×
Trzecia odsłona kampanii marki Kasztelan
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" marki Kasztelan. Tym razem reklama skupia się na dwurzędowym jęczmieniu. W kwietniu emitowane były dwa spoty: "Ekosystem" i "Woda". Przybliżyły one ...
2018-06-11 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Initiative
marki:
Kasztelan
Nowe płatki Kulko-Piłki od Lubelli
Na czas zbliżających się piłkarskich emocji, Lubella wprowadza do sprzedaży limitowaną nowość - Lubella Kulko-Piłki. Są to płatki zbożowe o truskawkowo-waniliowym smaku. - Płatki w kształcie piłek to doskonały wybór ...
2018-05-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
marki:
Lubella
Nowe płatki Kulko-Piłki od Lubelli
×
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
Tymbark wprowadził do oferty napój H2Owoc, czyli połączenie wody i naturalnego soku owocowego. Produkt promowany jest m.in. w telewizji. W spocie reklamowym producent podkreśla, że nowość nie zawiera cukru, słodzików ...
2018-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rusza z kampanią wprowadzającą H2Owoc
×
poprzedni
następny
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
Marka Kubuś (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię promującą owocowy mus dla dzieci. Akcja prowadzona pod hasłem "Dobry skład to podstawa!" podkreśla siłę dobrego składu produktu. - Kubuś Mus to pożywna ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje musy owocowe dla dzieci
×
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
Nowy spot kampanii "Dziecięce Standardy", poświęcony nowości Kubusia - Play! Woda&Owoce, przypomina, że to nie wszystko jedno, co piją najmłodsi. Nowość Kubusia to połączenie wody i owoców, bez dodatku cukru ...
2018-05-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Kubuś
Kubuś promuje nowy produkt - Kubuś Play! Woda&Owoce
×
Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan
30 kwietnia marka Kasztelan (Carlsberg) zaprezentowała pierwszą odsłonę nowej platformy reklamowej "Kasztelan, Ręczymy za każdą butelkę", która obecna będzie we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych. Nowa kampania pokazuje społeczność Sierpca, miejsca ...
2018-05-05 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Initiative
marki:
Kasztelan
Carlsberg promuje nowe piwo
"Najlepszy chmiel. Wyborne piwo" pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa marki Zatecky Svetly Lezak (Carlsberg Polska). Kampania opiera się na dwóch 45-sekundowych spotach, w których odwiedzamy czeskie miasteczko Zatec - miejsce ...
2017-09-12 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Directors
,
Semper Iratus
marki:
Żatecky Svetly Lezak
Lubella odkrywa wartości zbóż
Marka Lubella po raz kolejny podkreśla, że w zbożach jest wciąż wiele do odkrycia. Tym razem, w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje możliwości kukurydzy i przedstawia nowość - Lubella Corn Flakes Kakao ...
2017-08-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella odkrywa wartości zbóż
×
Tymbark z nagrodami dla najlepszych filmików
Filmiki powstałe przy użyciu aplikacji Tymbark Prank można zgłaszać do konkursu, a na najlepszych czekają gadżety. Do wygrania jest aż 250 nagród - elektroniczne deskorolki, drony, aparaty Polaroid Snap oraz unikalne ...
2017-06-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Me&My Friends
,
Mindshare
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark z nagrodami dla najlepszych filmików
×
Świat Owoców Świata Tymbarku wkracza do akcji
W najnowszej kampanii telewizyjnej marka Tymbark tłumaczy, jak działa aplikacja Tymbark Prank, która wykorzystując mechanizm rozszerzonej rzeczywistości - zapewnia doskonałą zabawę. - Nowe spoty Tymbarku pokazują rzeczywistość widzianą przy użyciu ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Me&My Friends
,
Mindshare
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [117]
działy
› promocje i PR [112]
› innowacje i nowości [15]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [102]
› Tymbark [47]
› Lubella [19]
› Carlsberg [12]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Zott [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [65]
› owoce i warzywa [26]
› inne produkty [24]
› alkohol [12]
› słodycze i przekąski [10]
› mleko [2]
firmy marketingowe
› BrainBox [117]
› Starcom [59]
› Mindshare [23]
› Initiative [8]
› Dotpartners [5]
› Codemedia [4]
› Trzask [4]
› Zenith [4]
› Well Rounded Design [3]
› Dynamo [2]
› Dynamo Film [2]
› Grupa 3 [2]
› Interactive Solutions [2]
› Me&My Friends [2]
› Papaya [2]
› Plankton [2]
› Xantus [2]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› Amnet [1]
› ATW Communications [1]
› Carat [1]
› DDOB [1]
› Directors [1]
› Dragon Rouge [1]
› East Eventz [1]
› Funktional [1]
› Gong [1]
› H2O [1]
› Hope [1]
› Isobar [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› Moon Films [1]
› Ostecx Creative [1]
› Ostexc Creative [1]
› OTO [1]
› Panowie Programiści [1]
› Papaya Films [1]
› POS Media Poland [1]
› Posterscope [1]
› Scholz & Friends [1]
› Semper Iratus [1]
› Sesme Studio [1]
› Stage2 [1]
› The Chimney Pot [1]
› Think Kong [1]
› VML [1]
› WellCommerce [1]
marki
› Tymbark [52]
› Kubuś [24]
› Lubella [19]
› Kasztelan [6]
› Żatecky Svetly Lezak [3]
› DecoMorreno [2]
› Kubuś Waterrr [2]
› Mlekołaki [2]
› Żatecky [2]
› Jogobella [1]
› Krakuski [1]
› Łowicz [1]
› S&R Garage [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA