KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Wniosek o przejęcie Sonko już w UOKiK
Firma Euricom S.p.A. z siedzibą w Valle Lomellina, Włochy, złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad Sonko Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Euricom
,
Sonko
marki:
Sonko
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
×
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
2 września ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania skupia podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
9Production
,
Stor9
marki:
Alpro
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
×
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Rusza nowa kampania Masła Łaciatego
Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Twarzą ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
IQ Marketing
marki:
Łaciate
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
Gigant nabiałowy Arla Foods wprowadził na duński rynek serię napojów na bazie mleka, zastępujących posiłki. Napoje z linii Protein Food to Go zawierają 30 g białka i będą dostępne w dwóch ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
marki:
Arla
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
×
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Dziadek do orzechów obsłuży markę Inka
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Grana
,
Dziadek do orzechów
marki:
Inka
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
×
Polskie firmy handlowe chcą połączyć siły
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez p. Zbigniewa Paczóskiego, SPS Handel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, PGS sp. z o.o ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
PGS
,
Społem
,
SPS Handel
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce odświeża swój wizerunek. Profi wkracza w drugą połowę roku z nowym logo oraz odświeżoną grafiką opakowań wszystkich gramatur pasztetów. - Nowe logo w ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
Nowy manager w Horteksie
Od 1 września nowym dyrektorem sprzedaży i dystrybucji w Hortex został Artur Smolarczyk. Manager pełni także funkcję członka zarządu spółki, a także członka rady nadzorczej Jurajska. - Artur przychodzi do nas ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Filmokracja
marki:
Łowicz
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
×
Loteria Twix na koniec lata
Marka Twix przygotowała loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Twix
Loteria Twix na koniec lata
×
Margherita najchętniej wybieranym wariantem pizzy w Polsce
Eksperci z aplikacji PanParagon przygotowali zestawienie najchętniej wybieranych rodzajów pizzy w Polsce. Najczęściej wybieraną pizzą w 2024 r. była margherita z mozzarellą, bazylią i sosem pomidorowym. Jej obecność odnotowano na 30% ...
2024-09-03 Food & drinks
Ahmad Tea London w portfolio Vision & People
Agencja reklamowa Vision & People nawiązała współpracę z marką herbat Ahmad Tea London. Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments...”, którą marka wdraża na polskim rynku od sierpnia 2024 roku. Vision ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Levant
,
Vision and People
marki:
Ahmad Tea
Otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski
Ambasada RP w Indiach potwierdziła otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski. Indyjskie Ministerstwo Rolnictwa i Dobrostanu Rolników opublikowało wymogi fitosanitarne dla tych owoców eksportowanych z Polski. Oznacza to zakończenie ...
2024-09-03 Soft drinks
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
Co roku w Polsce marnuje się aż 4,8 mln ton jedzenia, z czego 60% w gospodarstwach domowych. Zbliżający się Międzynarodowy Dzień Świadomości nt. Strat i Marnotrawstwa Żywności ONZ, który wypada 29 ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
×
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA