KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
SMG MediaVest
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Aktywacja marki Królewskie na Messangerze
Wystartował Turniej Króla - aktywacja konkursowa piwa Królewskie, w pełni realizowana w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective, Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas ...
2017-12-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Męski świat w kolejnym spocie Warki
2 listopada ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony, męski świat. W nowym marka opowiada o wyimaginowanym świecie, w ...
2017-11-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
LVOV
,
SMG MediaVest
,
Spark Foundry
,
The Digitals
marki:
Warka
Marka EB sponsorem teledysku
W ramach kampanii Tymczasem EB nakręcony został teledysk na żywo w technologii 360 stopni. Marka piwa wsparła w ten sposób utwór Mesa "Tymczasem (Poczuć się dobrze)". W nagraniu, które miało ...
2017-09-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Live
,
Makata
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
EB
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter ...
2017-08-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
×
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
Marka Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji "Zgarniaj klawe fanty" kody spod kapsli wymieniać można na nagrody ...
2017-08-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Twin
marki:
Królewskie
Rusza promocja Królewskiego Niefiltrowanego
×
Desperados Nocturn zaprasza na live parties
Nowy Desperados Nocturno (Grupa Żywiec) zaprasza konsumentów na live parties - do świata imprezowych doświadczeń na wyższym poziomie. W aktywacji konsumenckiej, która właśnie startuje, marka zorganizuje trzy imprezy w całości transmitowane ...
2017-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Cream
,
K2
,
Roots
,
SMG MediaVest
marki:
Desperados
Interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza
Tegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla "Nieboskłon" przygotowali Kamp! i Xxanaxx. Specjalny program skanuje twarz użytkownika i ...
2017-07-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Koda Bots
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
Marka Desperados to lider rynku piw smakowych i piw międzynarodowych premium w Polsce od kilku lat. Marka, która powstała jako połączenie piwa i tequili, w lipcu wprowadza wariant o smaku tequili ...
2017-07-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Cream
,
K2
,
Roots
,
SMG MediaVest
marki:
Desperados
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
×
Ustaw sobie Ż z Żywcem
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki piwa Żywiec. Grupa Żywiec promuje ją loterią konsumencką pod hasłem "Ustaw sobie Ż". Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Nowa platforma komunikacji Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji. Pierwszym etapem jest zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem "Nie idź na zakupy. Idź na...". - Strategicznymi i długofalowymi celami działań, które właśnie rozpoczęliśmy ...
2016-05-12 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Liquid Thread
,
SMG MediaVest
,
SMG PM
Marka Crunchips odświeża wizerunek
Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżająca wizerunek marki Crunchips. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza!". Koncepcja kreatywna polega na wyeksponowaniu różnych przedmiotów i ...
2016-05-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Just
,
Liquid Thread
,
SMG MediaVest
marki:
Crunchips
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [9]
› Frisco.pl [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [9]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› SMG MediaVest [11]
› Roots [7]
› 2012 [3]
› Just [3]
› VML [3]
› Cream [2]
› K2 [2]
› Liquid Thread [2]
› Twin [2]
› G3 [1]
› Koda Bots [1]
› Live [1]
› LVOV [1]
› Makata [1]
› SMG PM [1]
› Spark Foundry [1]
› Syzygy [1]
› The Digitals [1]
marki
› Żywiec [3]
› Desperados [2]
› Królewskie [2]
› Crunchips [1]
› EB [1]
› Warka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA