KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
OMD Media Direction
Mirinda
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Kampania „Mix-it” marki Mirinda
Mirinda rozpoczęła kampanię w social media. Jej głównym elementem jest podwójny teledysk do utworu "Tempo" stworzony dzięki współpracy marki z Margaret. Dodatkowo prowadzone są działania natywne na kanałach artystki. - ...
2019-05-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital Kingdom
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania „Mix-it” marki Mirinda
×
Digital Kingdom zajmie się obsługą Mirindy i 7Up
Obsługą w Internecie marek Mirinda i 7Up z portfolio PepsiCo Polska zajmie się Digital Kingdom. Agencja wygrała przetarg. Do jej zadań należy opracowanie i wdrożenie strategii obecności marek w kanałach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital Kingdom
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
,
7Up
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
Kampania marki pod hasłem "Za dobre, by wybrać" wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy - mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”
×
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
Trwa nowa kampania napoju marki Mirinda "Bitwa Smaku". Aktywacja polega na wybraniu przez konsumentów jednego z dwóch nowych smaków Mirindy, który wejdzie do stałej sprzedaży. Do współpracy zaproszono youtuberów - Ravgora ...
2017-07-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
Kampania "Bitwa Smaku" marki Mirinda
×
Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy
Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Deloitte Digital
,
OMD Media Direction
marki:
Mirinda
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [5]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
firmy marketingowe
› BBDO [4]
› Deloitte Digital [3]
› Digital Kingdom [2]
marki
› 7Up [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA