KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
NAV Agency
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Startuje nowa edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Tegoroczna edycja akcji „Mamo, tato, wolę wodę!” jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku kompleksowe przygotowanie i organizacja programu znów leżą po stronie NAV agency. Od ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Rusza konkurs marki Capri-Sun
Marka Capri-Sun wystartowała z konkursem pod hasłem „Capri-Sun, będzie fun!”. Do wygrania w zabawie jest 80 nagród. Konkurs jest szeroko komunikowany i wspierany materiałami digital i in-store. Aby wziąć udział w ...
2023-05-17 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
NAV Agency
marki:
Capri-Sun
Dom w górach w loterii Żywiec Zdrój
Marka Żywiec Zdrój rusza z nową edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny. Na uczestników aktywacji oprócz nagrody głównej, czekają ...
2022-06-02 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 12. edycji programu edukacyjnego "Mamo, tato, wolę wodę!" realizowanej przez firmę Żywiec Zdrój - czytamy w portalu Marketing przy kawie. Program edukacyjny "Mamo, tato ...
2021-09-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Minionki na etykietach wody Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Pojawiły się one na etykietach wody niegazowanej 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem "Złap bzika na punkcie wody" prowadzone są w ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Minionki na etykietach wody Żywiec Zdrój
×
poprzedni
następny
Trener personalny w kampanii Żywiec Zdrój
Od początku czerwca producent wody Żywiec Zdrój prowadzi kampanię reklamową, której twarzą został trener personalny Daniel Józek Kuczaj, czyli Qczaj. W kampanii "Zacznij z dobrą nutą" promowana jest woda smakowa Żywiec ...
2020-06-17 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
NAV Agency
,
Tailor Made PR
,
VMLY&R
marki:
Żywiec Zdrój
Nowa ambasadorka programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego "Mamo, tato, wole wodę!", organizowanego przez Żywiec Zdrój. Zaangażowało się w niego ponad 3 tys. przedszkoli z całej Polski. W tym roku kampanię wsparła aktorka i ...
2020-04-25 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Mint Media
,
NAV Agency
,
Tailor Made PR
marki:
Żywiec Zdrój
Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną
Marka Karmi wprowadza na rynek unikalny wariant piwa bezalkoholowego. Karmi Mrożona Kawa 0,0% z kofeiną - schłodzone i podane w piwnym pokalu idealnie orzeźwi i doda energii. Nowy wariant Karmi ...
2020-04-02 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
NAV Agency
marki:
Karmi
Karmi o smaku mrożonej kawy z kofeiną
×
poprzedni
następny
Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem "Złap pragnienie w sieć orzeźwienia", wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
,
New Age Media
marki:
Żywiec Zdrój
Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żywiec Zdrój [7]
› Grupa Maspex [2]
› Tymbark [2]
› Carlsberg [1]
› Kraft Heinz [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [11]
› DDB & Tribal [2]
› Hope [2]
› Juice [2]
› Moon Films [2]
› Starcom [2]
› Tailor Made PR [2]
› Televisor [2]
› LensThat [1]
› MediaCom [1]
› Mint Media [1]
› New Age Media [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Żywiec Zdrój [7]
› Tymbark [2]
› Capri-Sun [1]
› Karmi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA