KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Knorr
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Jedna trzecia Polaków kupuje produkty wegańskie
Produkty wegańskie w Polsce kupuje już około 35% Polaków w wieku 18-74 lata - wynika z najnowszego ogólnopolskiego badania Instytutu Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS prowadzonego w styczniu 2021 r ...
2021-02-16 Soft drinks
marki:
Bonduelle
,
Develey
,
Pilos
,
Sante
,
Podravka
,
Winiary
,
Tarczyński
,
Knorr
,
Wawrzyniec
,
Alpro
,
Vitanella
Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną
Spośród reklam telewizyjnych emitowanych w kwietniu najbardziej lubiane są spoty Prince Polo (Mondelez Polska), Coca-Coli i McDonald's oraz Plusa. Reklamę wafelków Prince-Polo pod hasłem "Każdy ma w sobie to coś" ...
2013-07-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
Mondelez Polska
,
Nestle
,
Unilever
marki:
Prince Polo
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Knorr
Reklama zupy Knorr mogła wprowadzać w błąd
Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy na posiedzeniu 26 lutego, po rozpatrzeniu skargi złożonej przez Nestle Polska, przeciwko Unilever Polska, dotyczącej reklamy telewizyjnej zupy Knorr uznał, że w reklamie powinny być wprowadzone ...
2013-03-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Knorr
Do Gorącego Kubka należy 83% rynku
- Podobnie jak miniony, rok 2013 nie będzie najłatwiejszym czasem dla branży FMCG. Wpływa na to wciąż obecna w mediach i świadomości konsumentów atmosfera kryzysu. Robią oni zakupy, wkładając do koszyka ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Polski rynek fiksów wart już ponad 270 mln PLN
Polacy w ciągu roku kupują 4,4 tys. ton fiksów, o wartości prawie 274 mln PLN - wynika z danych firmy Nielsen. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011-maj 2012 w ujęciu wolumenowym ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Cykoria
,
Grupa Maspex
,
McCormick
,
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Kamis
,
Knorr
,
Lubella
Badanie efektywności kampanii rekomendacji dla Knorr
W lipcu TNS Polska zrealizował badanie "Efektywność kampanii rekomendacji". Przykładową kampanią poddaną badaniu były działania wokół produktu Knorra - Bulionetki Domowej. W akcję zaangażowanych było 2,5 tys. ambasadorek produktu. Badanie ...
2012-08-10 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [5]
› Nestle [3]
› Coca-Cola [1]
› Cykoria [1]
› Grupa Maspex [1]
› McCormick [1]
› McDonald's [1]
› Mondelez Polska [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Winiary [4]
› Alpro [1]
› Bonduelle [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Kamis [1]
› Lubella [1]
› Pilos [1]
› Podravka [1]
› Prince Polo [1]
› Sante [1]
› Tarczyński [1]
› Vitanella [1]
› Wawrzyniec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA