KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Polacy stają się bardziej odpowiedzialni w kwestii alkoholu
Polska ewoluuje w stronę bardziej odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Od dwóch lat obserwujemy spadek ...
2024-10-29 Soft drinks
Polska potentatem na rynku margaryny
Polska jest jednym z liderów produkcji margaryny w Europie, a produkt ten stał się prawdziwym hitem krajowego eksportu. Rosnące spożycie tłuszczów roślinnych w stosunku do tłuszczów zwierzęcych jest zgodne ze współczesnymi ...
2024-10-25 Soft drinks
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Kiepskie dane o sprzedaży detalicznej
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu 2024 r. była niższa niż przed rokiem o 3,0%. W porównaniu z sierpniem 2024 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 5,7% – wynika z ...
2024-10-22 Soft drinks
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
W okresie od stycznia do sierpnia 2024 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 34,75 mld EUR (150,1 mld zł) i była wyższa o 0,2 mld EUR w stosunku do ...
2024-10-21 Soft drinks
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
×
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Żabka debiutuje na Głównym Rynku GPW
Rekordowa ilość 345 mln akcji o łącznej wartości 7.417.500.000 zł, trafiło na parkiet Giełdy Papierów wartościowych w ramach debiutu Grupy Żabka. Oferta publiczna Żabki jest czwartą największą w historii. Grupa Żabka ...
2024-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka debiutuje na Głównym Rynku GPW
×
Konsumenci szukają promocji w sklepach
Niemal 30% konsumentów regularnie kupuje w promocjach 20-40% żywności. Głównie twierdzą tak osoby w wieku 25-34 lat, zarabiające 7000-8999 zł netto miesięcznie, z wyższym wykształceniem. Nieco ponad rok temu powyższe wskazanie ...
2024-10-16 Soft drinks
Branża HoReCa szykuje się na gorszy sezon
Subindeks Barometru EFL na IV kwartał br. dla sektora HoReCa wyniósł 48,9 pkt., -4 pkt. kw./kw. Po trzech kwartałach wzrostów, to pierwszy spadek wskaźnika w tym roku. Dwa razy więcej przedstawicieli ...
2024-10-15 Soft drinks
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
Już w 2025 roku system kaucyjny będzie obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
×
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Chiny inwestują w branżę mleczarską, kosztem importu
Sytuacja polskiego sektora mleczarskiego na chińskim rynku staje się trudniejsza, po tym, jak kraj ten zmniejsza import produktów mlecznych. Chiny intensywnie rozwijają własną branżę mleczarską, co skutkuje spadkiem popytu na importowane ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekpol
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Dobrym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z ...
2024-10-04 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
×
IV edycja czekoladowego raportu Wedel
Wraz z początkiem wysokiego sezonu sprzedaży słodyczy czekoladowych, firma Wedel prezentuje czwartą edycję raportu „Światowy i polski rynek słodyczy czekoladowych”. Eksperci przyglądają się w nim zmieniającym się warunkom rynkowym oraz nowym ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
działy
› handel [6]
› zagranica [4]
› promocje i PR [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Carrefour [2]
› Lidl [2]
› Auchan [1]
› E.Leclerc [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› POLOmarket [1]
› Pyszne.pl [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [4]
› alkohol [3]
› owoce i warzywa [3]
› inne produkty [3]
› mleko [2]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
marki
› E.Wedel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA