KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
Ogilvy & Mather
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię nawiązującą do igrzysk
Koncern Coca-Cola, sponsor nadchodzących igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, rozpoczął kampanię nawiązującą do olimpiady. Działania obejmują 50 krajów na całym świecie - podaje portal Wirtualne Media. W kampanii wykorzystano ...
2016-07-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
Marka Nescafe należąca do koncernu Nestle wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna. Zmianie towarzyszy też odświeżenie komunikacji, której nowe hasło to „Wszystko zaczyna się z ...
2014-09-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
CBA Design Paris
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nescafe
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
×
Zakrętka zapobiegająca odwodnieniu
Paryska agencja Ogilvy & Mather opracowała innowacyjną metodę przypominania konsumentom o piciu rekomendowanych ośmiu szklanek wody dziennie. Zaprojektowała dla francuskiej marki butelkowanej wody Vittel specjalną zakrętkę na butelki, z której co ...
2014-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Ogilvy & Mather
marki:
Vittel
Zakrętka zapobiegająca odwodnieniu
×
poprzedni
następny
Drugie życie butelek Coca-Coli
Koncern Coca-Cola, wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek. Pomysł na kampanię "2nd lives" jest bardzo prosty. Coca-Cola wyprodukowała 16 nakrętek ...
2014-06-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Drugie życie butelek Coca-Coli
×
Coca-Cola zachęca do dzielenia się puszką. Dosłownie
Prowadzoną w Europie akcję zachęcającą do dzielenia się radością zastępując logo na opakowaniach imionami konsumentów, Coca-Cola poszerzyła na Dalekim Wschodzie o innowacyjne rozwiązanie: puszkę, którą można podzielić na dwie części ...
2013-06-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola zachęca do dzielenia się puszką. Dosłownie
×
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
Coca-Cola prezentuje elementy globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w Europie, aby uczcić 100 dni ...
2012-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Attik
,
Cake
,
Concept Room
,
Edelman Polska
,
K2
,
McCann
,
M&C Saatchi Sport & Entertainment
,
Naked
,
Ogilvy & Mather
,
Santo
,
Scholz & Volkmer
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [4]
› Nestle [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Ogilvy & Mather [6]
› Attik [1]
› Cake [1]
› CBA Design Paris [1]
› Concept Room [1]
› Edelman Polska [1]
› K2 [1]
› McCann [1]
› M&C Saatchi Sport & Entertainment [1]
› Naked [1]
› Publicis [1]
› Santo [1]
› Scholz & Volkmer [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [4]
› Nescafe [1]
› Vittel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA