KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Non Stop
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Chrupki w kształcie przycisków gamepada
TBM, polski producent przekąsek, wprowadził nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w kształcie przycisków gamepada są już obecne na rynku. - Przekąski ...
2018-02-12 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
marki:
Non Stop
Chrupki w kształcie przycisków gamepada
×
TBM i Schulz Brand Friendly przedłużyły współpracę
Schulz Brand Friendly obsługuje w zakresie strategiczno-kreatywnym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Non Stopy, Łapsy i Crunlighty, czyli słone oraz słodkie przekąski. Dobre wyniki i sukcesy, jakie odnotowała firma w ...
2018-01-19 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Tygryski
,
Non Stop
,
Łapsy
,
Crunlight
Marka Non Stop na antenie 4Fun.tv
Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop, producenta chrupek kukurydzianych. Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Non Stop jest jedną z marek spółki TBM - polskiej firmy ...
2017-04-26 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Non Stop
Marka Non Stop na antenie 4Fun.tv
×
Producent przekąsek przedłuża współpracę z Schulz Brand Friendly
Firma TBM Snacks, właściciel takich marek jak Tygryski, Łapsy, Non Stop i Crunlight, przedłużyła umowę z agencją reklamową Schulz Brand Friendly na kompleksową obsługę marketingową. Od 2014 roku Schulz obsługuje ...
2017-01-23 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Tygryski
,
Non Stop
,
Łapsy
,
Crunlight
Konkurs dla młodych muzyków promuje chrupki
Rozpoczęła się kampania reklamowa chrupek Non Stop (TBM Snacks). Akcja realizowana pod hasłem „Chrupanie, muzyka, impreza” adresowana jest do nastolatków i młodych dorosłych. Twarzą marki została Saszan – blogerka i wokalistka ...
2015-05-08 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Non Stop
Konkurs dla młodych muzyków promuje chrupki
×
Youtuberka wypromuje chrupki Non Stop
Na początek maja zaplanowano start kampanii wprowadzającej na rynek nową markę przekąsek - chrupki Non Stop (TBM Snacks). Promować je będzie youtuberka i piosenkarka Saszan. Akcja realizowana będzie pod hasłem ...
2015-04-17 Food & drinks
firmy:
TBM Snacks
,
Maxus
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Non Stop
Youtuberka wypromuje chrupki Non Stop
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› TBM Snacks [6]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
firmy marketingowe
› Schulz Brand Friendly [5]
› Maxus [1]
marki
› Crunlight [2]
› Łapsy [2]
› Tygryski [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA