KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 32
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Z okazji tegorocznego Dnia Makaronu, Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix. Efektem wspólnych działań jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix będą mogli odkryć szybkie, łatwe i ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Starcom
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
×
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
Marki Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię przekąsek. Bakalie w wedlowskiej czekoladzie trafią wkrótce do ogólnopolskiej dystrybucji. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodWell
,
Lotte Wedel
,
24/7PR
,
Brandscope
,
CzteryCzwarte
,
Must Be Loud
,
Starcom
marki:
Bakalland
,
E.Wedel
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
×
poprzedni
następny
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
Musy Tymbark inspirowane DC
Tymbark, we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, wprowadził na rynek nowe produkty inspirowane DC, przedstawiające Batmana, Supermana, Aquamana i Wonder Woman. - Pod koniec września w do sprzedaży ...
2024-10-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
AQQ
,
Starcom
,
Trzask
marki:
Tymbark
Musy Tymbark inspirowane DC
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Łowicz promuje dżem w tubce
Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Marka będąca liderem kategorii ukazuje nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu wszędzie i ...
2024-06-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
DDOB
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
Łowicz promuje dżem w tubce
×
poprzedni
następny
Rodowita rusza z nową kampanią promocyjną
Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze swoim ...
2024-06-07 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
Dynamo
,
Havas
,
Havas PR
,
Starcom
marki:
Rodowita
„Gotuj w domu jak w restauracji” – Lubella ooO!
Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest... otwarcie paczki ...
2024-05-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Lubella
„Gotuj w domu jak w restauracji” – Lubella ooO!
×
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [6]
› ostatnie 3 miesiące [9]
działy
› promocje i PR [29]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [24]
› Tymbark [9]
› Lubella [8]
› Grupa Żywiec [5]
› Biedronka [1]
› FoodWell [1]
› Lotte Wedel [1]
› Rodowita z Roztocza [1]
› Storck [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› inne produkty [10]
› owoce i warzywa [9]
› słodycze i przekąski [5]
› alkohol [4]
firmy marketingowe
› BrainBox [7]
› 2012 [5]
› Hope [5]
› Publicis [4]
› DDOB [3]
› Dentsu Aegis [3]
› Feeders [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› Twin [3]
› Artegence [2]
› DDB & Tribal [2]
› G3 [2]
› Trzask [2]
› Watchout [2]
› Xantus [2]
› 24/7PR [1]
› AQQ [1]
› BeDigital [1]
› Brandscope [1]
› Brasil [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Dynamo [1]
› Good Looking Studio [1]
› Gratifica [1]
› Havas [1]
› Havas PR [1]
› Must Be Loud [1]
› Opus Film [1]
› Piloci Studio [1]
› Polot [1]
› Riodepost [1]
› Smolar [1]
› Studio Głośno [1]
› Televisor [1]
› Trzask! [1]
› Videomill [1]
› WebTalk [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Tymbark [9]
› Lubella [8]
› Warka [3]
› Kubuś [2]
› Łowicz [2]
› Bakalland [1]
› Desperados [1]
› E.Wedel [1]
› Rodowita [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA