KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 14
Prasa spekuluje o przyszłości Agros-Nova
Piątkowa informacja dotycząca zawarcia wstępnej umowy sprzedaży Grupie Maspex czołowych marek Agros-Nova wywołała spekulacje na temat przyszłości Agros-Nova – czytamy w Pulsie Biznesu. Właściciel firmy - IK Investment Partners - ...
2014-12-22 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Sokpol
,
Zbyszko
Musli Fitella z nową szatą graficzną
Marka Fitella (Food Care) odświeżyła szatę graficzną swojej linii musli. Bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli”. Zmianie uległ ...
2014-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Musli Fitella z nową szatą graficzną
×
poprzedni
następny
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
- W pierwszym miesiącu od wprowadzenia na rynek, sprzedaż sorbetów w tubkach pod marką Frugo sięgnęła 7 mln PLN, a cała ubiegłoroczna wartość segmentu wyniosła 16 mln PLN. Wierzę, że w ...
2012-07-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Kilargo
,
PPL Koral
marki:
Augusto
,
Frugo
FoodCare wierzy w rozwój segmentu sorbetów
×
poprzedni
następny
Wspólna promocja konsumencka Fitella i Answear.com
Marka produktów śniadaniowych Fitella (FoodCare) rozpoczęła promocję, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Promocję "Pokochaj markowe jeansy" Fitella organizuje razem ze sklepem internetowym www.Answear.com, oferującym markową odzież. Zasady ...
2012-07-02 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
FoodCare zapowiada atak na nowe rynki
Przychody firmy FoodCare, właściciela m.in. marek Black, Frugo, Gellwe czy Fitella, mają w tym roku osiągnąć 820 mln PLN, w porównaniu do 465 mln PLN w roku poprzednim. Tak wysoka dynamika ...
2012-05-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Black
,
Frugo
,
Fitella
FoodCare zapowiada atak na nowe rynki
×
Fitella ponownie wspiera Elite Model Look
Marka Fitella już po raz trzeci wspierać będzie polskie eliminacje Schwarzkopf Elite Model Look, prestiżowego konkursu modelingu. W ramach tegorocznej współpracy Fitella towarzyszyć będzie uczestniczkom nie tylko w czasie gali ...
2012-03-26 Soft drinks
firmy:
FoodCare
Franciszek Gellwe w kampanii telewizyjnej marki Gellwe
9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe (FoodCare). Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
Frugo w nowej kategorii produktów
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka FoodCare rozszerzyła ofertę produktów z logo Frugo. Na rynek wchodzi linia kisieli marki Gellwe, sygnowanych logo Frugo. W skład nowej linii Słodkich Kubków Gellwe wchodzą ...
2012-01-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
Frugo w nowej kategorii produktów
×
Fitella Beauty, Vitality i Slim COCKTAIL
Firma FoodCare wprowadza na rynek zdrowe, smaczne i szybkie przekąski z linii Fitella COCKTAIL. Nowa linia produktów to propozycja dla osób, które również między głównymi posiłkami chcą odżywiać się zdrowo, nie ...
2011-07-26 Food & drinks
firmy:
FoodCare
Fitella Beauty, Vitality i Slim COCKTAIL
×
Fitella wprowadza nową linię płatków śniadaniowych
W ofercie marki Fitella (FoodCare) pojawiła się nowa linia płatków owsianych z mlekiem i owocami. Produkty zawierają wyłącznie naturalne składniki, dzięki czemu są zdrowe i niskokaloryczne. Zawarty w nich błonnik ...
2011-04-12 Food & drinks
firmy:
FoodCare
Fitella wprowadza nową linię płatków śniadaniowych
×
Nowe przekąski od Gellwe
Marka Gellwe (FoodCare) wprowadza na rynek dwie nowe owocowe przekąski: suszone morele i śliwki z linii Luksusowych Bakalii Gellwe. Duże 200-gramowe opakowanie zaopatrzono w praktyczne zamknięcie, dzięki któremu produkt jest świeży ...
2011-04-11 Food & drinks
firmy:
FoodCare
Nowe przekąski od Gellwe
×
Gellwe prezentuje linię bakalii
Jak informowaliśmy w piątkowym wydaniu Hbn.pl, firma FoodCare podjęła decyzję o debiucie na rynku bakalii. Wkrótce na rynku pojawi się dziewięć nowych produktów z tego segmentu, pod marką Gellwe. Do oferty ...
2010-10-11 Food & drinks
firmy:
FoodCare
Gellwe prezentuje linię bakalii
×
poprzedni
następny
Fitella poszerza ofertę musli
Dla rynku musli wciąż najistotniejsze są duże opakowania, które stanowią ponad 57% wartości tego rynku. Dlatego marka Fitella - lider rynku w ilości sprzedanych sztuk, postanowiła poszerzyć swoje portfolio, wprowadzając trzy ...
2010-08-23 Food & drinks
firmy:
FoodCare
Fitella poszerza ofertę musli
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [14]
działy
› innowacje i nowości [10]
› promocje i PR [4]
› badania [3]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Agros-Nova [1]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Kilargo [1]
› Nestle [1]
› PPL Koral [1]
› Sokpol [1]
› Zbyszko [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [9]
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› Mindshare [1]
marki
› Fitella [4]
› Frugo [3]
› Black [2]
› Gellwe [2]
› Augusto [1]
› Blow [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA