KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 28
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
W linii herbatek Herbapolu zadebiutowały dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem. - Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Blue Chai Latte w menu Tchibo
W menu kawiarni Tchibo pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje oryginalny smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Blue Chai Latte w menu Tchibo
×
Ile kawy wypijają Polacy?
Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia. 31% pije dwie filiżanki dziennie, 30% jedną, a 22% trzy - wynika z ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Ile kawy wypijają Polacy?
×
Jaką kawę najczęściej piją Polacy?
Regularne spożywanie kawy deklaruje aż 80% dorosłych Polek i Polaków. Kawa otacza nas wszędzie: pijemy ją w domu, w pracy, na studiach, podczas długich podróży. Rola, jaką odgrywa ona w kulturze ...
2024-09-27 Soft drinks
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
Cieszące się popularnością Starbucks Pumpkin Spice Latte od teraz może być przygotowane w domu. Aromatyczny napój od września jest dostępny w ofercie Starbucks i Nescafe Dolce Gusto. Receptura napoju, oparta na ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Starbucks
marki:
Nescafe
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
×
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu, zaś w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) cel ten ma zostać osiągnięty już do końca 2025 roku – ...
2024-09-23 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
×
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Ruszają kolejne zbiórki dla powodzian
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Herbapol Lublin
,
Żabka
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na smak i jednolitość ziaren, ale ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
×
poprzedni
następny
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
Włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
×
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
We wrześniu Tchibo włączyło do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
×
Ahmad Tea London w portfolio Vision & People
Agencja reklamowa Vision & People nawiązała współpracę z marką herbat Ahmad Tea London. Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments...”, którą marka wdraża na polskim rynku od sierpnia 2024 roku. Vision ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Levant
,
Vision and People
marki:
Ahmad Tea
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
Nestle wprowadza na rynek coraz więcej, bazujących na papierze, nowych wersji opakowań do swoich flagowych produktów. Niedawno koncern wprowadził tekturowe pojemniki dla marki Vital Proteins w Stanach Zjednoczonych. Nowy materiał opakowaniowy ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
› ostatni miesiąc [9]
działy
› innowacje i nowości [12]
› badania [5]
› promocje i PR [5]
› handel [3]
› dostawcy [2]
› inwestycje [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [8]
› Herbapol Lublin [4]
› Lavazza [3]
› Nestle [3]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Cukiernia Sowa [1]
› E.Leclerc [1]
› FoodWell [1]
› Levant [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Starbucks [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [8]
› inne produkty [6]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [3]
› mięso i ryby [3]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› Golden Submarine [1]
› OMD Media Direction [1]
› Solski Communications [1]
› Vision and People [1]
marki
› Tchibo [4]
› Lavazza [3]
› Nescafe [2]
› Ahmad Tea [1]
› Big-Acitve [1]
› Big-Active [1]
› Eduscho [1]
› Herbapol [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA