KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Clear Channel
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace ...
2024-06-18 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Bluerank
,
Clear Channel
marki:
Dan Cake
Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
×
poprzedni
następny
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko dobrze smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju ...
2023-11-28 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
,
AMS
,
Ancymony
,
Clear Channel
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
×
Dan Cake promuje produkty na grilla
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Bazą przekazu kampanii jest nietypowa sesja zdjęciowa ...
2023-06-06 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
19 Południk
,
AMS
,
Clear Channel
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Dan Cake promuje produkty na grilla
×
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem "To bierze się z natury". Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty marki z portfolio Grupy Mlekpol ...
2021-07-13 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Clear Channel
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mazurski Smak
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
×
Krystyna Czubówna w kampanii Banków Żywności
16 października ruszyła kampania "Marnując żywność, marnujesz planetę" Banków Żywności. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na skutki ekologiczne marnowania żywności, której w samej Polsce marnuje się tyle, ile wystarczyłoby do ...
2018-10-30 Soft drinks
firmy:
Advalue
,
Clear Channel
Darmowe WiFi w kampanii Coca-Coli
W ramach kampanii Coca-Coli pod hasłem "Powiedz to piosenką" na 35 citylightach należących do Clear Channel Poland zainstalowano urządzenia dające dostęp do internetu za pomocą Wi-Fi. Kampania "Powiedz to piosenką" ...
2014-08-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Clear Channel
marki:
Coca-Cola
Clear Channel Polska uruchomił nową platformę
Firma Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken. Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala ...
2014-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Clear Channel
,
K2 Internet
,
Starcom
marki:
Heineken
Nowa spółka ma badać efektywność outdooru
Firmy AMS, Clear Channel Poland i Stroer Polska założyły spółkę Instytut Badania Outdooru (IBO). Instytut wdroży projekt badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku. Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz ...
2013-10-14 Soft drinks
firmy:
AMS
,
Clear Channel
,
Stroer Media
AMS, Clear Channel, Stroer - zgoda na koncentrację
Prezes UOKiK wyraziła zgodę na utworzenie przez spółki AMS, Clear Channel Poland i Stroer wspólnego przedsiębiorcy. Będzie on zajmować się m.in. badaniem efektywności nośników reklamy zewnętrznej. Uczestnicy koncentracji zajmują się ...
2013-02-08 Soft drinks
firmy:
AMS
,
Clear Channel
,
Stroer Media
Kampania programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy w lipcu i sierpniu tego roku w 8 największych aglomeracjach ...
2012-07-09 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Bakalland
,
Rieber Foods
,
Sawex Foods
,
Unilever
,
Clear Channel
Kampania programu "Wiem, co wybieram"
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
działy
› promocje i PR [10]
› badania [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Dan Cake [3]
› Agros-Nova [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Mlekpol [1]
› Rieber Foods [1]
› Sawex Foods [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› inne produkty [3]
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Clear Channel [10]
› AMS [4]
› Ancymony [2]
› Stroer Media [2]
› Value Media [2]
› 19 Południk [1]
› Advalue [1]
› Bluerank [1]
› K2 Internet [1]
› Los Mejores [1]
› Starcom [1]
› WaveMaker [1]
marki
› Dan Cake [3]
› Coca-Cola [1]
› Heineken [1]
› Mazurski Smak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA