KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
WaveMaker
Liczba wyszukanych artykułów: 36
Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare
19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są nagrody. Przez cały okres letni, marka będzie prowadziła intensywne działania promocyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – ...
2023-06-20 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Branders
,
WaveMaker
,
Yellowcups
marki:
Rio Mare
Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare
×
Nespresso promuje nowe ekspresy
Trwa kampania Nespresso prowadzona pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Urządzenia, dostępne w sześciu kolorach, parzą kawę w 4 rozmiarach, np ...
2023-04-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MSL Group
,
WaveMaker
marki:
Nespresso
Nespresso promuje nowe ekspresy
×
Biedronka rusza z nową kampanią wizerunkową
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa sieci Biedronka pod hasłem "Do Biedronki IDĘ". To kolejny, po "Biedronkowych Oszczędnościach", przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami. - Chcemy być blisko ...
2023-01-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
WaveMaker
Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”
W czerwcu SM Mlekpol rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Natura dobrego sera". W alfabecie dobrego smaku będzie można poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzieć się o ich zaletach, a także naturalnym ...
2022-06-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mlekpol
Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”
×
poprzedni
następny
Mazurski Smak podkreśla naturalne pochodzenie
Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem "To się bierze z natury". Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie konsumentom produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Akwarelowe kreacje zastosowane ...
2022-03-31 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mazurski Smak
„Wszyscy lubią Łaciate”
Ruszyła nowa kampania mleka marki Łaciate. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą - to wartości, które stoją za marką od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań ...
2021-10-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
GPD
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
„Wszyscy lubią Łaciate”
×
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej pod hasłem "Dodaj do ulubionych". Marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ...
2021-09-15 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Łaciata
Jesienna kampania śmietanki Łaciata
×
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem "To bierze się z natury". Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty marki z portfolio Grupy Mlekpol ...
2021-07-13 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Clear Channel
,
Los Mejores
,
WaveMaker
marki:
Mazurski Smak
Marka Mazurski Smak z letnią kampanią
×
Wavemaker wygrał przetarg na obsługę marki Hipp
Wavemaker, agencja GroupM, zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową HiPP. Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii marki. HiPP jest przetwórcą produktów rolnictwa ekologicznego. W Polsce działa ...
2021-06-08 Soft drinks
firmy:
HiPP
,
WaveMaker
marki:
HiPP
54 kampanie nagrodzone w #EffieNaNoweCzasy
16 listopada jury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka - Mały ...
2020-11-17 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
McDonald's
,
Żabka
,
Bardzo
,
BNA
,
DDB & Tribal
,
Gong
,
MJCC
,
OMD Media Direction
,
PZL
,
Spark Foundry
,
Tailor Made PR
,
WaveMaker
,
Zenith
marki:
Tyskie
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. "Leć z Łaciatym po nagrody do domu", której organizatorem jest SM Mlekpol, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
×
Oshee promuje napoje witaminowe
Firma Oshee rozpoczęła kampanię promującą suplementację witaminami znajdującymi się w napojach marki. Działania mają na celu szerzenie świadomości społecznej na temat odpowiedniej suplementacji m.in. poprzez wskazywanie alternatywy dla tabletek. Kampania ...
2020-07-28 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Brand Bridge
,
GetHero
,
Lemon Film
,
WaveMaker
marki:
Oshee
Biedronka wprowadza specjalną ofertę na Dzień Matki
Z okazji Dnia Matki, sieć sklepów Biedronka przygotowała specjalną ofertę, dostępną od 21 maja a także wyjątkowy spot, podkreślający wagę rodzinnych relacji. - Relacje dzieci z Mamami bywają magiczne, podobnie ...
2020-05-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
WaveMaker
Andrzej Mleczko rysuje dla marki Łaciate
Rozpoczęła się internetowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. W działania zaangażował się rysownik Andrzej Mleczko. Przygotowane przez niego ilustracje znajdą się na limitowanej ...
2020-05-19 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Andrzej Mleczko rysuje dla marki Łaciate
×
Łaciate w kampanii na 25-lecie marki
Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 roku, kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się ...
2020-03-20 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Kampania Oleju Wielkopolskiego z Master Chefem
Ruszyła kampania Oleju Wielkopolskiego (Princes Food), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela. W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama ...
2020-01-24 Food & drinks
firmy:
Princes Limited
,
Feeders
,
Locomotive
,
Sputnik Studio
,
WaveMaker
marki:
Olej Wielkopolski
Kampania Oleju Wielkopolskiego z Master Chefem
×
Rusza jesienna loteria płatków śniadaniowych Nestle
2 listopada br. ruszyła loteria płatków śniadaniowych Nestle. Przetarg na obsługę loterii wygrała agencja Unique One. Przyjmowanie zgłoszeń do promocji pod hasłem "Star Wars" rozpocznie się 2.11.2019 i potrwa do ...
2019-11-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
,
WaveMaker
Rusza jesienna loteria płatków śniadaniowych Nestle
×
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV
Trwa kampania marki "Drugie Śniadanie", czyli przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca w spotach Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne Drugie Śniadanie ...
2019-10-18 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Cut The Mustard
,
WaveMaker
marki:
Drugie Śniadanie
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV
×
Wspólna promocja Nescafe 3in1 z Many Mornings
Rozpoczęła się promocja "Skarpetki 3w1", organizowana przez agencję GoldenSubmarine dla Nescafe, we współpracy z marką odzieżową Many Mornings. Każdy klient, który w ramach akcji promocyjnej zakupi 10 saszetek Nescafe 3in1 ...
2019-09-24 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Golden Submarine
,
WaveMaker
marki:
Nescafe
Kampania marki Orangina
Wystartowała kampania TV i digital dla marki Orangina. Agencja H2O Creative, obok wypracowania strategii i idei kreatywnej, stworzyła 8" billboardy sponsorskie na potrzeby emisji telewizyjnej oraz 30" spot dedykowany platformie VOD ...
2019-08-30 Soft drinks
firmy:
Orangina Schweppes
,
H2O
,
WaveMaker
marki:
Orangina
1
|
2
[2]
FILTRY
działy
› promocje i PR [35]
› handel [4]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [11]
› Mlekpol [10]
› Biedronka [4]
› Orangina Schweppes [3]
› Bolton [1]
› Froneri [1]
› HiPP [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› McDonald's [1]
› Mieszko [1]
› Oshee [1]
› Princes Limited [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› mleko [11]
› słodycze i przekąski [10]
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [5]
› kawa i herbata [5]
› owoce i warzywa [3]
› alkohol [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› WaveMaker [36]
› Unique One [6]
› Duda Polska [4]
› Los Mejores [4]
› Golden Submarine [3]
› H2O [3]
› Leo Burnett [3]
› IQ Marketing [2]
› Artcore [1]
› Bardzo [1]
› BNA [1]
› Brand Bridge [1]
› Branders [1]
› Cape Morris [1]
› Clear Channel [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› F11 [1]
› Feeders [1]
› GetHero [1]
› Gigant Films [1]
› Gong [1]
› GPD [1]
› Huta 19 [1]
› Lemon Film [1]
› Locomotive [1]
› MJCC [1]
› MSL Group [1]
› OMD Media Direction [1]
› OTO [1]
› Publicis [1]
› PZL [1]
› Red8 Advertising [1]
› Red8 Digital [1]
› Spark Foundry [1]
› Spin Off [1]
› Sputnik Studio [1]
› Tailor Made PR [1]
› Yellowcups [1]
› Zenith [1]
marki
› Łaciate [6]
› Nestle [4]
› Nescafe [3]
› Mazurski Smak [2]
› Orangina [2]
› Drugie Śniadanie [1]
› HiPP [1]
› Kaktus [1]
› Łaciata [1]
› Mieszko [1]
› Mlekpol [1]
› Nespresso [1]
› Olej Wielkopolski [1]
› Oshee [1]
› Princessa [1]
› Rio Mare [1]
› Schweppes [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA