KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Spark Foundry
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 20
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Marka Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Mondelez
,
Hasselford
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Milka
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
×
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rusza z nową aktywacją pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs, na którego zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MSL Group
,
Spark Foundry
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
×
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Prince Polo z nową platformą komunikacji
Ruszyła platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo... po swojemu”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. Kampania ruszyła 1 kwietnia i obejmuje działania TVC ...
2024-05-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Spark Foundry
marki:
Prince Polo
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Platforma komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie” Nussbeisser to pierwsze działanie przygotowane przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij Życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe. Komunikacja skupia się na podkreśleniu ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
W sklepach pojawiły się Delicje w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier. Działania będą prowadzone do końca listopada. - Wprowadzając zmiany w opakowaniach i nową komunikację ...
2023-09-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Delicje Szampańskie
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie ...
2023-05-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
×
Ciastka Oreo w wersji Xbox
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. W limitowanej serii Oreo Original konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów ...
2023-01-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Ciastka Oreo w wersji Xbox
×
Rusza kampania Lajkonik Junior
Produkty Lajkonik Junior to przekąski, które sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do ...
2022-08-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Kamikaze
,
Q&A Communications
,
Spark Foundry
marki:
Lajkonik
Edycja Limitowana Crunchips Chill & Grill
Soczyste Skrzydełka oraz Pikantne Barbecue to dwa nowe warianty Crunchips. Edycja Limitowana nawiązuje do popularnych dań grillowych i wyróżnia się o 25% mniejszą zawartością soli. Pojawienie się produktu na rynku wsparte ...
2022-07-06 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Q&A Communications
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Edycja Limitowana Crunchips Chill & Grill
×
Crunchips Nachos rusza z kampanią launchową
Marka Crunchips ruszyła z kampanią promującą nowość produktową - Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace ...
2022-05-23 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips wspiera relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową "Crunchokazje", w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki "Jest Crunchips, jest impreza!" pozostaje ...
2021-10-19 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips wspiera relaunch marki
×
poprzedni
następny
Sonko rozpoczyna kampanię wizerunkową
Pod hasłem "Sonko Uśmiecha Ci dzień" rozpoczęła się pierwsza w historii firmy Sonko kampania wizerunkowa, która podkreśla, że warto urozmaicić swoją dietę i sięgać po różnorodne produkty. Kampania pokazuje, jak ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
Opus B
,
Partner of Promotion
,
Spark Foundry
marki:
Sonko
Wiejskie Ziemniaczki startują z akcją „Ruszaj w Polskę!”
Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z aktywacją marketingową "Ruszaj w Polskę!", która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce. Pod hasłem "Ruszaj w Polskę" kilkunastu ...
2020-07-16 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
,
Spark Foundry
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Crunchips stawia na gaming
Marka Crunchips (Lorenz-Bahlsen Snack World) została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant. VALORANT CRUNCHIPS CUP to największy do tej pory turniej Valoranta w Polsce. Valorant to nowa i szybko zyskująca ...
2020-07-15 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Dziennikarze sportowi promują markę Crunchips
Marka Crunchips - należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World - podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi tworzącymi Kanał Sportowy w serwisie Youtube: Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim. Za pomysł kreatywny ...
2020-04-08 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips WOW – nowość w trzech smakach
Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW (Bahlsen), falistych chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream. Materiały video są emitowane w telewizji, kinach oraz w serwisach VOD. Spoty podkreślają ...
2019-10-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Just
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips WOW – nowość w trzech smakach
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [20]
działy
› promocje i PR [19]
› innowacje i nowości [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lorenz-Bahlsen Snack World [9]
› Mondelez Polska [8]
› Mondelez [2]
› Oshee [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Big Picture [6]
› Liquid Thread [6]
› Publicis [6]
› GPD [4]
› Performics [4]
› AdValue [2]
› IQ Marketing [2]
› Ogilvy & Mather [2]
› Papaya Films [2]
› Q&A Communications [2]
› Hasselford [1]
› Just [1]
› Kamikaze [1]
› Lemon [1]
› MSL Group [1]
› Opus B [1]
› Partner of Promotion [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Crunchips [6]
› Oreo [5]
› Wiejskie Ziemniaczki [2]
› 7Days [1]
› Delicje Szampańskie [1]
› Lajkonik [1]
› Milka [1]
› Nussbeisser [1]
› Prince Polo [1]
› Sonko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA