KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Aldentro
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Aktywności w telewizji i kinach marki Familijne
Jesienią wafelki Familijne stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka wraca w roli partnera teleturnieju "Koło Fortuny". Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach ...
2019-10-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
marki:
Familijne
Aktywności w telewizji i kinach marki Familijne
×
Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
Marka Familijne została partnerem teleturnieju "Koło Fortuny". Wafelki pojawią się w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego. Działania te są kolejnym elementem trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji ...
2019-03-27 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
marki:
Jutrzenka
Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
×
Marka Grześki strategicznym partnerem filmu
W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu "Grześki sami w domu", którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, tuż przed filmem "Kevin sam w Nowym Jorku", wyemituje ...
2017-12-21 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Marka Grześki strategicznym partnerem filmu
×
poprzedni
następny
Grześki w miniserialu telewizyjnym
11 września telewizja telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu "Grześki wracają do szkoły". Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki. Miniserial opowiada o rodzinie ...
2017-09-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki w miniserialu telewizyjnym
×
Akcja promocyjna Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem września rozpoczyna się promocja Śliwkobranie Złotobranie, dedykowana pralinom Śliwka Nałęczowska (Colian). W jej ramach w punktach handlowych znajdą się dodatkowe ekspozycje komunikujące naturalność i owocowość produktu. Przewidziano ogólnopolską ...
2017-08-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
,
Kolterman Media Communications
,
Kore
,
Universal McCann
marki:
Śliwka Nałęczowska
Akcja promocyjna Śliwki Nałęczowskiej
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [5]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [5]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [3]
› Kore [1]
› Universal McCann [1]
marki
› Grześki [2]
› Familijne [1]
› Jutrzenka [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA